Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@-Medea- w żadnej sytuacji nikomu nie narzucamy dostawcy - to klient sam wybiera go.
@gdvorek rozumiem, że piszesz co Ci każą ale serio? Można sobie wybrać dostawcę w ramach zakupu ze Smart? Od kiedy? Czyżbyście tak wiekopomną zmianę wprowadzili po cichu?
@gdvorek no chyba, że klient wybiera przesyłkę smart.
@Health___Beauty @Client:44052296 tak - klientom Allegro Smart!, którzy wybrali dostawę kurierem, podpowiadamy przewoźnika, który dostarczy przesyłkę - informowaliśmy i wyjaśnialiśmy to wiele razy.
Powyżej odpowiadam ogólnie na ogólne pytanie.
@gdvorek no raczej nie jest to podpowiedz
"podpowiadacie" 😄 Podpowiedź to by była wtedy gdybyście dali jakąś sugestię a kupujący mógłby ją przyjąć lub wybrać innego przewoźnika. Ale wy nie podpowiadacie tylko narzucacie. I wybacz, bo nic do Ciebie @gdvorek osobiście nie mam, ale bardzo często wprowadzasz swoimi wypowiedziami w błąd. A tu często wpadają osoby, które mają jakiś problem, nie śledzą forum na bieżąco i uważają, ze jak się wypowie moderator to jest to święta prawda. Więc może zanim coś napiszesz to skonsultuj to z kimś bardziej doświadczonym.
@Health___Beauty nie wprowadzam nikogo w błąd. Jestem moderatorem, ale także człowiekiem. Robię wszystko, by pomagać, a nie wprowadzać w błąd.
Zamiast personalnych uwag, może warto skupić się na meritum — bo właśnie po to to forum istnieje, a temat, który poruszacie był Wam wiele razy wyjaśniany.
Wiesz, ile osób teraz może zrezygnować ze smarta? Dużo!
@-Medea- a to akurat dobrze nauczą się kupować z głowa a nie zwracać jak leci jak za dostawy zapłacą plus odejdą durne allegrowe przepisy nt reklamowania paczek w smart przez sprzedawcę bo klient nakleił list nadawczy na towar bezpośrednio i odesłał
Przecież ten smart nie jest "za darmo", też za niego płacimy.
@-Medea- już z tym "płacimy" to nie przesadzaj. Za 60 zł dostajesz nielimitowane dostawy i zwroty przez rok, to nie jest żadna opłata przy obecnych cenach przesyłek.
Ja akurat nie korzystam hurtowo z tych dostaw, więc wolałabym większą przejrzystość w tym temacie.
@gdvorek ach, nie wprowadzasz w błąd tylko piszesz, że narzucanie czegoś bez możliwości zmiany to podpowiedź, czyli sugestia 🙂 Jak Ci się znudzi moderowanie forum to kariera w polityce stoi przed Tobą otworem 😉
@Health___Beauty To prawda, @gdvorek to człowiek wielu talentów. 😊
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ To proszę o info gdzie piszecie o tym, jakoś nie mogę znaleźć, a nie czytam cały czas to co się dzieje na forum. Teraz też coś kupowałam i nie miałam możliwości wyboru kuriera. Zawsze jak jest DPD to mi on odpowiada i tak wybieram. Teraz był tylko zapis kurier i nic więcej. Dopiero po kupieniu w szczegółach widać jaki to kurier. Jakoś dziwnym trafem cały czas jest to DHL . Dlaczego nie mogę wybrać kuriera mając smarta?
To nie jest podpowiedż, tylko narzucanie!
@gdvorek napisał(a):
@Health___Beauty @Client:44052296 tak - klientom Allegro Smart!, którzy wybrali dostawę kurierem, podpowiadamy przewoźnika, który dostarczy przesyłkę - informowaliśmy i wyjaśnialiśmy to wiele razy.
Powyżej odpowiadam ogólnie na ogólne pytanie.
Wprowadzasz w błąd, podpowiadacie - podmieniacie przy dostawach do punktu !!!!
Przy kurierze wybieracie za konsumenta, bez możliwości zmiany w koszyku jest tylko "Kurier" widać że nie robicie zakupów na Allegro w sumie się nie dziwię 😄
Właśnie o to chodzi, o tego ogólnego "Kuriera"!
@-Medea- to ja Ci odpowiem za Allegro 🙂
Allegro to robi dla Twojego dobra, żebyś jak najszybciej dostać paczkę, analizują ruch przewożników u sprzedawcy i kupującego i po analizie wybierają najszybszego 😄
A w praktyce wciskają One Kuriera bo to ich przewoźnik i nikt tego nie chce wybierać + walczą z InPostem 😄
Na zmiany nie licz a mogę się założyć że za rok-dwa będziemy pozbawieni możliwości wybrania przewoźnika przy punktach odbioru !