Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie!
Mam problem. Sprzedałem 2 produkty i zmieniłem status na do wysłania zamiast wysłane, w piątek. Wysyłka została wysłana w czasie regulaminowym dla smarta.
Usługa smart została zabrana ponieważ system zarejestrował brak wysyłki w określonym terminie.
Co w takiej sytuacji? Można to cofnąć?
Sam nadawałem. Maila zakupowego zapomniałem dodać.
@Techbud_czesci no to masz rozwiązanie spadku jakości ( po 30 dniach wróci do normy ) i powód braku smarta, za 30 dni o ile będziesz teraz uzupełniał wróci 😄
No domyśliłem się że może być przez to. Nie da się tego cofnąć szybciej? Sprzedaż bez smarta jest ciężka tym bardziej że to wynikło z błędu w podaniu maila a nie wysyłce
@Techbud_czesci można poprosić moderatorki @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ może wykluczą skoro zostało nadane o czasie tylko babola zrobiłeś z mailem 🙂
@Techbud_czesci bardzo mi przykro, ale obawiam się, że nie możemy z tego powodu wykluczyć zamówień z jakości. Upewniam się jeszcze i wrócę z informacją.
ok, czekam na odpowiedz
@Techbud_czesci udało się! Wykluczymy te zamówienia, zgłosiłam już prośbę o wykluczenie, więc od jutra nie powinny już obniżać Twojej jakości sprzedaży, ale zaznaczam, że zrobiliśmy to wyjątkowo, na przyszłość pilnuj proszę przekazywania tych e-maili 🙂
@la_nika jak nie Ty to kto 👏 🥀
Bardzo dziękuję!