anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmienimy opłaty za przesyłki Smart! i będziemy je zwracać, gdy klient zwróci lub nie odbierze zakupu

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

3 marca 2025 zmienimy opłaty za przesyłki Smart! na wszystkich rynkach. Zmiany dotyczą sprzedaży na kontach firmowych.

Tabele ze szczegółowymi danymi dotyczącymi opłat za przesyłki Smart! znajdziecie w tym artykule Aktualności.

Jak będziemy zwracać opłaty za przesyłki Smart!

Obecnie nie zwracamy opłat za dostawę  zwróconych lub nieodebranych zamówień Smart!, ponieważ – mimo decyzji klienta o zwrocie – usługa była przez nas zrealizowana. Chcemy jednak, aby sprzedający nie ponosili żadnych kosztów związanych z dostawą Smart!, gdy kupujący rezygnuje z zakupu. 

Od 3 marca, jeśli klient zwróci zakup w ramach odstąpienia od umowy (za pomocą formularza zwrotu w zakładce Moje zakupy i metod zwrotu dostępnych w Allegro Smart!) lub nie odbierze przesyłki, automatycznie zwrócimy Wam opłatę za dostawę przesyłki Smart! (w całości lub części, na zasadach, które dodamy do Załącznika 4 do Regulaminu Allegro). 

Zwrot opłaty obejmuje wyłącznie opłatę podstawową i nie dotyczy usług dodatkowych. Nie musicie składać wniosku, żeby go dostać. Zwrot (w formie rabatu) zobaczycie w zakładce Rozliczenia z Allegro.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
81 ODPOWIEDZI 81

bosek_2804
#13 Ambasador#

Ruszyła kampania SMART na cały rok za 39,90 zł

TERAZ TO ZACZNĄ SIĘ DOPIERO ZWROTY

****************** (często dostaje bany wlepiane przez ...)
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

 

IMG_9555.jpeg

@nat_not   No dobra ale nie widzę ważnej informacji - zwrócicie opłatę za smarta jak klient zwróci całe zamówienie czy część? Np taki zwrot z wczoraj - on by się w marcu kwalifikował na zwrot kosztów smart czy nie? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Health___Beauty będzie przeliczone tak jak był smart w przedziale w jakim zostanie towar u klienta 🙂

W Twoim przypadku policzą najniższy próg 🙂

@nat_not ale według mnie skoro próg zaczyna się od 30 zł to jak klient zostawia coś za 5 zł to powinni oddać całą dopłatę ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@kostas11  Najniższy próg jest od 30 zł, tu zamówienie zrealizowane będzie opiewać na zawrotną kwotę 5,99. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Health___Beauty zobaczymy co @nat_not na to powie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Health___Beauty Inaczej mówiąc, Allegro będzie dla tych, co lubią pracować w czynie społecznym 😎

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@TomBanknoter  Poczekajmy na oficjalne stanowisko Allegro ale cos mi sie wydaje ze smartowe cwaniaki nadal GUROM. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Wyjaśniam to. Dam Wam znać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty Daję znać, że próbuję uzyskać informacje niezbędne, żeby Ci odpowiedzieć. Niestety potrwa to dłużej niż zakładałam, więc muszę Cię prosić o cierpliwość. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@nat_not @Oki, dziękuję. Do marca jeszcze sporo czasu 😉

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@nat_not @Health___Beauty  Jak znam życie, to pytanie zaskoczyło Allegro niczym zima drogowców. Naprawdę nikt się nad tym nie zastanowił przed?

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@TomBanknoter  Widocznie Allegro nie wiedziało że istnieje cos takiego jak częściowy zwrot zamówienia 🤪

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Health___Beauty Bo nie czytają Allegro Gadane. A to prawdziwa kopalnia wiedzy 😎

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@nat_not  Minęły ponad 2 tygodnie, czy coś się udało ustalić? 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty dziękuję wam za cierpliwość, wracam z informacją. Jeśli kwota zamówienia po zwrocie spadnie poniżej 30 zł - to oddamy wtedy całość opłaty. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@Sa_nova Dodam do tego, że w takiej sytuacji, kupujący powinien pokryć standardowy koszt dostawy, ponieważ wartość zamówienia po zwrocie, nie kwalifikuje go do darmowej dostawy.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

Poprosimy jeszcze o informację, skąd w nowym cenniku Smart wzięły się przedziały od 30 do 44,99 zł dla wszystkich rodzajów dostawy. Przecież minimalny próg wynosi 45 zł za dostawę do automatu/punktu, oraz 65 zł za kuriera na adres?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TomBanknoter nowe przedziały nie oznaczają zmian w minimalnej kwocie zamówienia Smart!.
Stawki z przedziału 30-44,99 zł możemy brać pod uwagę między innymi podczas częściowego zwrotu zamówienia oraz przy planowaniu potencjalnych promocji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@la_nika OK, dzięki za info 🙂

oznacz moderatorów

maxi54
#8 Zapaleniec#

Piękne progi, naprawdę – gratulujemy pomysłu!

Długo nad tym myśleliście, prawda? No cóż, teraz ci, którzy dotychczas unikali przekraczania progu kwoty w cenniku (z wiadomych przyczyn), mogą czuć się, delikatnie mówiąc, głęboko w... czarnym kontynencie. Ale spokojnie, na pocieszenie – podwyżka cen produktów o 5–10% załatwi sprawę! Oczywiście, za tym pójdzie wyższa prowizja, bo przecież ktoś musi z tego wszystkiego skorzystać, prawda?

Największa armia świata to ludzie. Dotyczy to każdego aspektu życia, także sprzedaży. I wiecie co? Byłoby soczyście, gdyby na jeden dzień wszyscy sprzedający po prostu zawiesili swoje aukcje. Ot tak, żeby zobaczyć, jak wyglądałby świat bez naszej ciężkiej pracy. Bo może wtedy takie organizacje jak Allegro czy inne „giganty” przypomniałyby sobie, kto tak naprawdę napędza ten cały mechanizm.

Dość gierek, czas na szacunek! Co wy na to, sprzedający? Piszcie, udostępniajcie i komentujcie – czas się policzyć!

oznacz moderatorów