Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem prośbę o przesłanie maila w celu skorzystania z opcji Kup Teraz od użytkownika
przyszedł taki mail więc na bank to fraud.
Proszę o potwierdzenie próby wyłudzenia danych
|
|
|
|
|
Również dostałem tę wiadomość od Client:83046580
:biały_gruby_symbol_zaznaczenia:Produkt : Leniwiec i Łoś Linkimals z Fisher-price Zamówiony
:biały_gruby_symbol_zaznaczenia:List potwierdzający otrzymanie płatności został wysłany:dzuss1@tlen.pl
⏳Aby otrzymać pieniądze, należy przejść weryfikację za pomocą listu
Wiadomość otrzymana od użytkownika swiatloduszy na allegro
@yellow011 Zablokowaliśmy to konto. Dziękuję za zgłoszenie.
u mnie 2 miesiące temu pojawiła się również informacja:
"Produkt: ( Kurtka H&M skórzana chłopięca 146 ) Został zamówiony, wprowadź swój adres e-mail w wiadomości zwrotnej, jeśli chcesz potwierdzić sprzedaż."
Na szczęście nie było reakcji z mojej strony. Uff
Pozdrawiam
@anerys dziękuję za twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Dzisiaj otrzymałem wiadomość od kupującego "Pablo8705" przesłaną przez Allegro, z prośbą o podanie maila w celu dokończenia transakcji. Przesłano też załącznik ze zdjęciem monitora u kupującego jakoby to Allegro żąda takiego emaila z przyczyn bezpieczeństwa. Niestety nieopatrznie wysłałem prywatny adres email na który zaraz przyszła korespondencja od niejakiego "paoletto37" z treścią jak wcześniej. Teraz już wiem, że jest to próba oszustwa i chciałbym wszystkich ostrzec przed taką niebezpieczną sytuacją.
@Dariusz_1000 Dziękuję za sygnał. To konto jest już zabezpieczone.
Właśnie chciano mnie oszukać pod pretekstem wypłaty rzekomo zapłaconych i zablokowanych pieniędzy , w celu odblokowania płatności miałem wygenerować kod blik
Niestety kliknąłem w link 😱😡
zmieniłem wszystkie hasła, mam nadzieję że nie ściągnąłem żadnego wirusa
piszę ku przestrodze
@krzysb77 czy ktoś na Allegro poprosił Cię o podanie e-maila na czacie? Jeśli tak, to podaj proszę login tej osoby. Dobrze, że zmieniłeś dane, możesz też dla pewności przeskanować urządzenie programem antywirusowym, a wiadomość przesłać za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl.
Nie, kontakt był telefoniczny , bardzo „ miła „ pani chciała mnie przeprowadzić przez cały proces przelania zablokowanych środków które wpłacił kupujący
Ku przestrodze Współallegrowiczów, dostałem wczoraj taką wiadomość od Client:66083857:
Niestety zgapiłem się i odpowiedziałem. Na szczęście nie dostałem (jeszcze) żadnego maila.
I dalszy ciąg:
Prześlę kopię wiadomości na phishing@allegro.pl
@Client:70077273 Dzięki za zgłoszenie!
Witam, wczoraj sprzedałem konsolę na Allegro lokalne
Oferta: e250bff5-e5f8-4312-b55b-ece62cdbca57
Osoba która kupiła tą konsolę napisała że ma problem z zapłaceniem , myślałem że się coś na Allegro zmieniło i podałem tego maila po czym w informacji zwrotne na pocztę dostałem dwa dziwne maile oczywiście już nic nie klikałem bo domyśliłem się że jest to jakaś próba oszustwa ale tym samym mam zablokowaną sprzedaż zależało mi na czasie żeby sprzedać konsolę przez ten weekend majowy a nie teraz czekać kolejne pięć dni aż się wznowi, czy można coś z tym zrobić?
Wystaw od nowa a tą niby sprzedaną zablokuj aby się nie wznawiała.
Tylko że jak wystawię od nowa to ta stara automatycznie się wznowi po pięciu dniach
Cały czas widnieje płatność w toku i nic nie mogę zrobić ani jej zablokować ani usunąć próbowałem już we wszystkich opcjach ale nic takiego nie znalazłem żeby zablokować jej wznowienie
@mariaaa111 dziękuję za zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. Oferta wznowi się automatycznie w ciągu 5 dni, jeśli nie chcesz czekać wystaw ją ponownie tylko pamiętaj proszę wyłączyć automatyczne wznowienie, taka możliwość pojawi się na 24h przed wznowieniem w tej zakładce, otrzymasz też e-mail w tej sprawie.
ta osoba sugerowała mi w wiadomości że ktoś się jej włamał na konto i to nie on pisze ale dla mnie dziwna sytuacja tym bardziej wolałem to zgłosić, potem napisałem wiadomość co się dziej ale brak odzewu do dziś