
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uważajcie proszę na podejrzane wiadomości w języku angielskim i osoby próbujące podjąć kontakt poza Allegro.
Właśnie „klient” chciał mnie wrobić we wzorcowe oszustwo, nieco przypominające tzw. przekręt nigeryjski, który polega na wyłudzeniu pieniędzy.
Wklejam nazwę tegoż „klienta”:
[edycja]
Czy ktoś miał podobną sytuację? Zastanawia mnie skala problemu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tytanija Konto zablokowane. Dziękuję za zgłoszenie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kolejny oszust
Client:104094943
Dzień dobry. Chcę kupić ten przedmiot. Mam nadzieję, że jest jeszcze dostępny. Jeśli tak, Wiadomość do mnie w zrzucie ekranu. Mam nadzieję na uzyskanie informacji zwrotnej od Ciebie. Dziękuję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bookspzoo Dziękuję za zgłoszenie. Konto zablokowane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Client:104102701
taki osobnik napisał, że chce mojego maila z allegro lokalnie bo niby opcja kup teraz tego wymaga.
W odpowiedzi napisałem mu maila, kliknął przedmiot i wysłał chyba swoje powiadomienie o rzekomej wpłacie z linkiem potwierdzającym zakup.
Zapewne wyłudzenie, kliknąłem niestety bo zmieniacie co chwilę i utrudniacie wszystko.
Mam nadzieję, że to co było przygotowane było na androida, a nie na windowsa.
Czy opcja Kup Teraz na allegro lokalnie wymaga podania przez kupującego maila sprzedającego? Pewnie nie bo allegro przecież ma mojego maila.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie klikać , Allegro nic nie wymaga, nie podawać żadnego maila, to sa oszuści

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, już teraz doczytałem o tym co się dzieje na allegro lokalnie.
Wiesz czy przekierowują na fałszywe strony czy chcą zostawić robaka na urządzeniu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałam taka sytuacje pare razy, ale nigdy nie kliknęłam na żaden link. Odsłuchałam na youtubie, jak oszukali młodego chłopaka , w taki sposób . Warto posłuchać , w jaki sposób okradają ludzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Polecam obejrzec na YouTube , Nigeryjskie problemy-dramatyczna transakcja-oszustwo na Allegro lokalnie . WARTO obejrzec

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejny numer: Client:104097807

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
my-auction-pl - użytkownik o tym nicku wyłudził ode mnie towar niepłacąć za towar. Można go jakoś zablokować bo też próbuje kolejne towary wyłudzić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:42704008, użytkownik, którego wskazałeś, napisał do nas i wyraża chęć opłacenia produktu. Jego poprzednia próba zakończyła się błędem płatności. Proszę Cię o cierpliwość, wyjaśniamy tę sytuację.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
P Dobry wieczór . Dostałem 3 podejrzane wiadomości . Przesyłam zrzuty ekranu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałam podobna sytuacje i to czesto, oczywiście CLIENT cały czas zmieniają numery

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłaszam konta:
Client:104127234 - dopytuje o @ z wiadomej templatki.
Client:104131570 - kupuje przedmiot po czym wysyła wiadomości które blokowane są przez allegro (zgaduję że phishing)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@korf dziękuję za zgłoszenie! Oba konta zablokowaliśmy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, konto mam dość długo, do tej pory korzystałem tylko jako kupujący. Wczoraj dodałem trochę aukcji i widzę już zainteresowanie. Po jednej wiadomości bym wysłał email zobaczyć co jak, ale trzy takie same to raczej już przesada 😅. Dodaje screeny i będę wdzięczny za potwierdzenie, że to jakaś próba oszustwa, pozdrawiam.
Mam 3 screeny ale wybierając załącznik na telefonie w podglądzie, nie widzę żeby coś dodało. Nie mam możliwości jako nowicjusz czy mogę bezpośrednio moderacji wysłać jakoś? Dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Witam, chętnie kupię ogłoszenie za pobraniem 🙂 Proszę napisać swojego maila, żebym mógł zorganizować dostawę do mojego domu 🙂 Dziękuję bardzo:)" taka treść wiadomości, nie jestem pewny czy mogę wrzucić czyjś numer klienta. 2 różne, pozdrawiam