Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uważajcie proszę na podejrzane wiadomości w języku angielskim i osoby próbujące podjąć kontakt poza Allegro.
Właśnie „klient” chciał mnie wrobić we wzorcowe oszustwo, nieco przypominające tzw. przekręt nigeryjski, który polega na wyłudzeniu pieniędzy.
Wklejam nazwę tegoż „klienta”:
[edycja]
Czy ktoś miał podobną sytuację? Zastanawia mnie skala problemu.
@tytanija Konto zablokowane. Dziękuję za zgłoszenie.
kolejny oszust
Dzień dobry. Chcę kupić ten przedmiot. Mam nadzieję, że jest jeszcze dostępny. Jeśli tak, Wiadomość do mnie w zrzucie ekranu. Mam nadzieję na uzyskanie informacji zwrotnej od Ciebie. Dziękuję.
@bookspzoo Dziękuję za zgłoszenie. Konto zablokowane.
Client:104102701
taki osobnik napisał, że chce mojego maila z allegro lokalnie bo niby opcja kup teraz tego wymaga.
W odpowiedzi napisałem mu maila, kliknął przedmiot i wysłał chyba swoje powiadomienie o rzekomej wpłacie z linkiem potwierdzającym zakup.
Zapewne wyłudzenie, kliknąłem niestety bo zmieniacie co chwilę i utrudniacie wszystko.
Mam nadzieję, że to co było przygotowane było na androida, a nie na windowsa.
Czy opcja Kup Teraz na allegro lokalnie wymaga podania przez kupującego maila sprzedającego? Pewnie nie bo allegro przecież ma mojego maila.
Nic nie klikać , Allegro nic nie wymaga, nie podawać żadnego maila, to sa oszuści
Tak, już teraz doczytałem o tym co się dzieje na allegro lokalnie.
Wiesz czy przekierowują na fałszywe strony czy chcą zostawić robaka na urządzeniu?
Miałam taka sytuacje pare razy, ale nigdy nie kliknęłam na żaden link. Odsłuchałam na youtubie, jak oszukali młodego chłopaka , w taki sposób . Warto posłuchać , w jaki sposób okradają ludzi.
Polecam obejrzec na YouTube , Nigeryjskie problemy-dramatyczna transakcja-oszustwo na Allegro lokalnie . WARTO obejrzec
Kolejny numer: Client:104097807
@Client:42704008, użytkownik, którego wskazałeś, napisał do nas i wyraża chęć opłacenia produktu. Jego poprzednia próba zakończyła się błędem płatności. Proszę Cię o cierpliwość, wyjaśniamy tę sytuację.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
P Dobry wieczór . Dostałem 3 podejrzane wiadomości . Przesyłam zrzuty ekranu.
Miałam podobna sytuacje i to czesto, oczywiście CLIENT cały czas zmieniają numery
Zgłaszam konta:
@korf dziękuję za zgłoszenie! Oba konta zablokowaliśmy.
Witam, konto mam dość długo, do tej pory korzystałem tylko jako kupujący. Wczoraj dodałem trochę aukcji i widzę już zainteresowanie. Po jednej wiadomości bym wysłał email zobaczyć co jak, ale trzy takie same to raczej już przesada 😅. Dodaje screeny i będę wdzięczny za potwierdzenie, że to jakaś próba oszustwa, pozdrawiam.
Mam 3 screeny ale wybierając załącznik na telefonie w podglądzie, nie widzę żeby coś dodało. Nie mam możliwości jako nowicjusz czy mogę bezpośrednio moderacji wysłać jakoś? Dziękuję
"Witam, chętnie kupię ogłoszenie za pobraniem 🙂 Proszę napisać swojego maila, żebym mógł zorganizować dostawę do mojego domu 🙂 Dziękuję bardzo:)" taka treść wiadomości, nie jestem pewny czy mogę wrzucić czyjś numer klienta. 2 różne, pozdrawiam
@Client:38369111 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Możesz śmiało podawać loginy osób, które wysyłają wiadomości z prośbą o e-mail. Konto Client:104241352 oraz Client:104242160 już zablokowaliśmy.