anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja PayU .

MAMY ROZWIĄZANIE!
zmisieki
#8 Zapaleniec#

Witam od ponad tygodnia nie mogę wypłacić swoich środków zgromadzonych na koncie. Wysłałem skan drugiej strony dowodu ale ani słychu ani odezwy ze strony PayU. proszę o pomoc

 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary

@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zmisieki Konsultuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
zmisieki
#8 Zapaleniec#

Dzięki czekam

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zmisieki Dostałam informację, że dokument, którego skan przesłałeś, jest uszkodzony. W związku z tym operator płatności musi przeprowadzić dodatkowe konsultacje. Otrzymasz odpowiedź w tej sprawie najszybciej jak to będzie możliwe.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
zmisieki
#8 Zapaleniec#

Minęło 3 dni operator się ze mną niestety nie skontaktował, może mnie nie lubi?

oznacz moderatorów
bombardier10
#11 Animator#

Ale lubi twoje  $$$  i pewnie dlatego ich nie wypłaca  😃

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@zmisieki weryfikacja została zakończona pomyślnie. Niebawem powinieneś otrzymać wiadomość mailową w tej sprawie. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
zmisieki
#8 Zapaleniec#

Dostałem wiadomość ,że weryfikacja się powiodła. Dziękuję moderatorom i pracownikom za pomoc . niech Bóg wam błogosławi.

oznacz moderatorów