Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam od ponad tygodnia nie mogę wypłacić swoich środków zgromadzonych na koncie. Wysłałem skan drugiej strony dowodu ale ani słychu ani odezwy ze strony PayU. proszę o pomoc
@zmisieki Konsultuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dzięki czekam
@zmisieki Dostałam informację, że dokument, którego skan przesłałeś, jest uszkodzony. W związku z tym operator płatności musi przeprowadzić dodatkowe konsultacje. Otrzymasz odpowiedź w tej sprawie najszybciej jak to będzie możliwe.
Minęło 3 dni operator się ze mną niestety nie skontaktował, może mnie nie lubi?
Ale lubi twoje $$$ i pewnie dlatego ich nie wypłaca 😃
@zmisieki weryfikacja została zakończona pomyślnie. Niebawem powinieneś otrzymać wiadomość mailową w tej sprawie.
Dostałem wiadomość ,że weryfikacja się powiodła. Dziękuję moderatorom i pracownikom za pomoc . niech Bóg wam błogosławi.