Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę Państwa, pojawił się u mnie taki komunikat, cytuję:
"Twoje ogłoszenia nie będą miały oznaczenia Smart, ponieważ nie zostały spełnione warunki regulaminu programu. Masz na swoim koncie co najmniej 6 naruszeń regulaminu serwisu."
W regulaminie (poradniku) "Jak dbać o jakość ogłoszeń na Allegro Lokalnie" jest napisane:
Twoje ogłoszenia nie otrzymają oznaczenia Smart! w ramach promocji Allegro Smart! na Allegro Lokalnie, jeśli:
- Twoje konto zostało zawieszone lub jego działanie zostało ograniczone
- w okresie 30 dni musieliśmy usunąć co najmniej 6 Twoich ogłoszeń ze względu na to, że naruszały regulamin
Proszę o szczegółowe wyjaśnienia, gdyż moje konto nie zostało zawieszone, ani nie zostało "ograniczone" jego działanie, a ponadto w okresie dowolnych 30 dni żadne moje ogłoszenie nie musiało być usunięte z powodu "naruszania regulaminu".
W prawie stosuje się zasadę, że dopóki nie udowodni się komuś winy/wykroczenia, to jest on traktowany jako niewinny (in dubio pro reo - domniemanie niewinności). Czyżby Allegro Lokalnie stawiało siebie ponad prawem?
Krzysztof Szmalenberg
Ostatnio zostały usunięte moje stare ogłoszenia na moją prośbę, została mi zablokowana sprzedaż smart, czy można prosić o pomoc?
@Client:37658592 Jasne 🙂 Odblokowałam sprzedaż Smart! na Twoim koncie.
Po usunięciu kilku moich ofert została mi zablokowana sprzedaż smart, czy można prosić o odblokowanie?
Cześć, mam dokładnie taką samą sytuację. Prosiłam (tu na forum) o usunięcie starych nieaktualnych ofert i "gratisem" dostałam blokadę na sprzedaż Smart. Bardzo proszę jej zdjęcie.
@marta_tmb Zdjęłam blokadę z Twojego konta.
Blokada pojawiła się ponownie po usunięciu kolejnych ofert z mojej drugiej prośby (z kolejnego dnia). Czy mogę prosić o jej zdjęcie? Dziękuję.
@marta_tmb Odpowiedziałam Ci już w innym wątku. 😉
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Tydzień temu oferty z mojego konta niesłusznie zostały wyłączone, a pakiet smart zablokowany. Po wielokrotnych próbach i dokładnym zweryfikowaniu ofert cofnęliście Państwo blokadę, bo jak się okazało było to niesłuszne. Do tej pory pakiet Smart jest zablokowany, nie można uzyskać żadnej odpowiedzi. Pakiet Smart został opłacony, a przez pomyłkę sprzedaż jest uniemożliwiona. Proszę o odblokowanie pakietu, już pomijając fakt przywrócenia niesłusznie usuniętych ofert.
@Client:73990864 tak jak poinformował Cię nasz pracownik niestety nie mamy możliwości przywrócenia Twoich ofert, ale możesz wystawić je sama ponownie. Blokadę Smart już usunęłam, więc możesz zrobić to już teraz. Przepraszam jeszcze raz za tę sytuację.
@_HolaOla_ mogłabym też prosić o usunięcie blokady smart?
@RYBKA71 Udzieliłam Ci już odpowiedzi w innym wątku. Dobrze wiesz o braku możliwości zdjęcia blokady sprzedaży z Twojego konta. Mamy dostęp do informacji od doradców i jesteśmy z nimi w kontakcie.
@w_kiwi a czym się różnią w/w przypadki od mojego, że zdjęliście tę blokadę smart a mi nie chcecie? Proszę o jakieś konkrety, bo nie wiem co ma Pani na myśli pisząc, że dobrze wiem o braku możliwości zdjęcia blokady w momencie, gdy komentarz wyżej ją zdejmujecie komuś.
@RYBKA71 Przepraszam Cię za tak wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. W Twoim przypadku blokada została nałożona za naruszenie zasad, a innym użytkownikom w tym wątku, blokada nałożyła się automatycznie po usunięciu starych ogłoszeń na ich prośbę. Niestety na ten moment nasz automat nie rozpoznaje czy oferty usunięto za naruszenia, czy na prośbę, stąd problem z automatyczną blokadą sprzedaży Smart.