anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[21.02.2025] ALLEGRO One (UPS) "Błąd zewnętrznego przewoźnika"

MAMY ROZWIĄZANIE!
lewgorzkowski
#12 Orędownik#

Znowu coś... nie można wydrukować etykiety wyskakuje "Błąd zewnętrznego przewoźnika"
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
69 ODPOWIEDZI 69
GasparPL
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  bardzo proszę u wykluczenie zamówień numer: b42f34f1-ef66-11ef-9388-5fdf7ec4c5d4 oraz bf886831-ef98-11ef-99b8-e95781ac73bd z miary jakości sprzedaży. W tym momencie mogę zamówić kuriera UPS dopiero na 24 lutego. 

Moim zdaniem klienci powinni zostać poinformowani że paczki nie zostaną dostarczone zgodnie z terminem z winy allegro, a nie z winy sprzedających. Rozumiem problemy techniczne, jednak to na Allegro powinna spoczywać odpowiedzialność za informowanie klientów o opóźnieniach w takich przypadkach. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Przekazuję do wykluczenia wszystkie zgłoszone w tym wątku zamówienia. 
@GasparPL dziękuję za Twoją sugestię przekazałam ją do osób decyzyjnych w tej kwestii, ale nie mogę potwierdzić, czy w tym przypadku będziemy informować kupujących o problemach partnera logistycznego.    

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-GOSI-
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
hidration
#9 Pomysłodawca#

606824b0-efbd-11ef-af31-13a0e0a374f3

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@hidration gotowe 🙂 Jutro Twój wynik zostanie przeliczony 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@-GOSI- te zamówienie zostało nadane terminowo 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-GOSI-
#10 Popularyzator#

Tak, udało mi się, choć już moje nadzieje byly nikłe na nadanie teminowe. Dziękuję za odpowiedż. Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów
kaia-baby
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_   Czy może ktoś w końcu na poważnie zająć się sprawą niedoręczonych od tygodnia paczek, które są wynikiem błędu z poniedziałku 21.02. Sprawa była zgłoszona , klienci mieli być poinformowani o awarii i otrzymać nowe kody odbioru paczek, a minął tydzień ,nie ma nadal doręczonych paczek , klienci nic nie wiedzą , oczywiście są otwarte dyskusje ,w których pracownik allegro żąda wyjaśnień od nas czemu klient nie otrzymał zamówienia. Ja już chyba nie mam siła na takie coś ... dotyczy zamówień : 

67bced10-eb15-11ef-8c10-5db03f6cb5f4

Allegro A001NNKAX8  i 

efa86020-ebd7-11ef-9ee9-9357b92829a4  Allegro AD009MNJ82

 

A to treść wiadomości od pracownika allegro który miał wyjaśnić rozwiązać problem :

bardzo dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Bardzo mi przykro, że przesyłka nadal nie dotarła do kupującego. 

W wyniku błędu technicznego, nadana przez Państwa przesyłka, znajduje się w punkcie odbioru, ale kupujący nie może jej odebrać, ponieważ wysłaliśmy do niego błędny kod. Nowy kod możemy wysłać do paru dni, a my w tym czasie przechowamy przesyłkę na naszym oddziale.

Skontaktuję się z kupującym i wyjaśnię sprawę związaną z przesyłkę.

Gdy tylko rozwiążemy sytuację, kupujący będzie mógł  bez problemu odebrać przesyłkę.

Najmocniej przepraszam za powstałe niedogodności. Rozumiem, że nie jest to dla Państwa komfortowa sytuacja. 

Życzę spokojnego dnia. 



Pozdrawiam
// Anna Nowicka

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@kaia-baby zachęcam w przyszłości o kontynuowanie sprawy z zgłoszeniu w jakim otrzymałaś odpowiedź od Doradcy - przyśpieszy to weryfikację Twojej sprawy. 

Poprosiłem odpowiedni zespół o weryfikację, otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu nr 49616262.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
kaia-baby
#8 Zapaleniec#

dziękuję 

oznacz moderatorów