Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Znowu coś... nie można wydrukować etykiety wyskakuje "Błąd zewnętrznego przewoźnika"
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@lewgorzkowski Pewnie znów "przerwa serwisowa"
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mamy ten sam problem.
Potwierdzam. Drugi raz w tym tygodniu problemy z Allegro ONE.
na Allegro Kurier UPS, jest jeszcze lepsze "Dostęp zabroniony" aż mi się gorąco zrobiło, coś w temacie się dzieje? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@lewgorzkowski Pewnie AI Matt albo Alina się połapali, że mają za dużo paczek, i bronią że przed nowymi 🐭
@fox_paws Radujmy się !
@SpeedyGonzalezz Mnie to już Lotto. Jeszcze tylko tydzień z łonymi.
@fox_paws Widzę, że tych, co zaczęli odliczanie jest więcej 😎
@TomBanknoter Tak, a wczoraj No Kurier znów nie zabrał przesyłek z No Boxa
Coś więcej na ten temat, bo chyba coś mnie ominęło? Będzie można byĆ Smart bez ONÓW??
no też właśnie zapytałem 🙂 ?
to samo u mnie , czyli czekamy
Nie można też zamówić podjazdu UPS
Co robisz, że no one? Oczywiście jeśli mogę zapytać a Ty chcesz się podzielić. Nie wiem po prostu czy mnie coś odgórnego ominęło, że można uciec od tego 🙂
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Można prosić o informacje dla kupujących na stronie Allegro? Bo jak zwykle obrywamy my za czyjeś problemy techniczne.
AKTUALIZACJA 21.02.2025 g. 10:26
Otrzymałam informacje, że nadawanie przesyłek UPS w ramach Allegro One i poza powinno już działać. Spróbujcie proszę wygenerować etykiety dla tych zamówień.
Wiemy o problemie i odpowiedni dział pracuje, aby go jak najszybciej usunąć.
Gdy tylko otrzymam informacje, na ten temat, dam znać w tym wątku.
W takim razie od razu proszę o natychmiastowe uwzględnienie tego że kurier UPS odbiera paczkę ode mnie około 9:30 i klient nie otrzyma w deklarowanymn czasie przesyłki i proszę o nie branie tego pod uwage w punktacji
Pozdrawiam i Życzę miłego dnia
U mnie ten sam problem ,a dodatkowo piszą klienci, którzy z powodu poniedziałkowej awarii nadal nie otrzymali towaru, mieli być informowani o przyczynie opóźnienia, a pretensje mają do nas 😞
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ u mnie to samo. Czy wiadomo jaka godzina jet planowana powrotu funkcjonalności?
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Rozumiem, ze przesylki przy tej formie nadania będą wykluczone z oceny jakości. Nie ma podanej godziny rozwiązania problemu, a godzina graniczna nadania zbliża się wielkimi krokami.