anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[29.09.2025] Reweryfikacja operatora płatności i za szybka blokada wypłat

MAMY ROZWIĄZANIE!
AlleMakijazPL
#12 Orędownik

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam - 

zablokowane zostały mi wypłaty środków na koncie Allemakijazpl 

bo rzekomo nie dosłałam wam wymaganych dokumentów na koncie Allexa24h MOJE konto z którego nie korzystam od 10 lat 

po mimo ze mam regularnie sprawdzaną pocztę powiązaną z tym kontem byłam zdziwiona ze nic nie wiem o tym ze musze coś dosłać 

i co się okazuje 

ze dziś o 15 : 41 otrzymuje email o wymaganych dokumentów mam czas rzekomo do 29. 09 

a za 2 minuty blokujecie wypłaty czyli o 15 43 

nie daliście mi nawet 2 minut na reakcje 

chyba powinnam mieć przynajmniej 48 h proszę  o sprawdzenie zgłoszenia 

 

oznacz moderatorów
51 ODPOWIEDZI 51
drakenek
#10 Popularyzator

U mnie dokładnie to samo. Mail, że potrzebna weryfikacja konta i mam czas do 29.09, a za minutę drugi mail o blokadzie wypłat. Konto główne, z którego sprzedaż jest codziennie i konto jest obsługiwane na bieżąco. Weryfikacja to przesłanie skanów dowodu i robienie sobie selfie telefonem. Allegro, czy to jakieś nowe standardy? Przyznam, że sprawa jest mocno kontrowersyjna i nadaje się do nagłośnienia przynajmniej w mediach społecznościowych (!)

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
artglass_krosno
#8 Zapaleniec

Jak najbardziej , bo dziwnie to wygląda, jakby nie chodziło o weryfikację lecz o powód do blokady.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL konsultujemy Twój przypadek z operatorem płatności i otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu o numerze 54426639. 

@drakenek Co pewien czas operatorzy płatności, mają prawny obowiązek przeprowadzania ponownej weryfikacji danych firmy. Możesz wtedy zostać poproszony o przesładnie dokumentów. Więcej informacji o tym procesie znajdziesz w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lombardwwa
#1 Nowicjusz

Dobry wieczór jak mogę ponownie zweryfikować konto by odblokować wypłaty

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Tylko trudny dialog z Działem bezpieczeństwa allegro może w tym pomóc.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@lombardwwa [edytowano] wyjaśniamy sytuację z operatorem płatności. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#12 Orędownik

Witam - ja tez mam problem 

zablokowane zostały mi wypłaty srodków na koncie allemakijazpl 

bo rzekomo nie dosłałam wam wymaganych dokumentów na koncie Allexa24h 

jednak patrze tam i dziś o 15 : 41 otrzymuje email o wymaganych dokumentow mam czas rzekomo do 29. 09 

a za 2 minuty blokujecie wypłaty 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

o co tu chodzi ? 

j

oznacz moderatorów
GTR500
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam dokładnie taką samą sytuacje, konieczna weryfikacja danych z terminem do 29.09 i w tej samej minucie blokada wypłat , paranoja

oznacz moderatorów
AlleMakijaz
#12 Orędownik
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

AKTUALIZACJA 01.10.2025 g. 19:05
Otrzymałam potwierdzenie, że blokady wypłat zostały zdjęte. 

AKTUALIZACJA 01.10.2025 g. 14:05
Mamy potwierdzenie, że ponowna weryfikacja na Waszych kontach była spowodowana błędem. Dział techniczny pracuje nad odblokowaniem wypłat. 
Gdy tylko otrzymam informacje, że blokady zostały zdjęte, wrócę tutaj z informacjami. 
Wyślemy też do Was komunikacje e-mail w tej sprawie. 


@AlleMakijaz @GTR500 operator płatności jest zobowiązany do reweryfikacji danych, dlatego otrzymaliście tę wiadomość. 
Rozumiem, że chodzi Wam o to, że nie mieliście czasu na dosłanie dokumentów przez blokadą wypłat. Zgłosiłam to, skontaktowaliśmy się z operatorem w tej sprawie, aby ustalić, czy faktycznie konieczne jest przechodzenie ponownej weryfikacji. 
Gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AlleMakijazPL
#12 Orędownik

tak , mam załozone zgłoszenie ale jak widać nie jest to jedyny przyoadek 

rozumiem ze mają obowiązek co pewien czas operatorzy  weryfikować ale nie może to być tak ze o 15 41 wysyłają ci komunikat a 2 minuty później blokują ci wypłaty z inf ze nie dosłałaś wymaganych dokumentów 

prsizę wybaczyć ale tak to nie powinno działać 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL ja się oczywiście zgadzam z Tobą, tak nie powinno być, dlatego wyjaśniamy to z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@AlleMakijazPL 

To co piszą o " konieczności weryfikacji czy Ty to naprawdę Ty, to moim zdaniem czysta bujda na resorach. 

Jakoś nikomu nie przeszkadza przyjmowanie płatności z nie zweryfikowanych kont i pomimo że dzień czy dwa dni wcześniej taką płatność przyjęli to każą udowadniać że konto naprawdę należy do tego od kogo przyjmują płatności w drugą stronę z tego samego konta. Kompletna paranoja.

oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

W tym Państwa artykule napisane jest: 

"Twój czas na weryfikację zależy od tego, czy operator uzna sprawę za pilną, czy o standardowym priorytecie. Tryb pilny to jedynie 5 dni, ale zazwyczaj na weryfikację będziesz mieć 60 lub 90 dni (w zależności od operatora)"

Tymczasem moje wypłaty zostały zablokowane w minutę.

Co więcej dosłałem wymagane dokumenty, zrobiłem sobie nawet selfie, a wypłaty nadal zablokowane.

Wypłaty mam zablokowane u wszystkich operatorów, dlatego uważam sprawę za mocno kontrowersyjną, a przebieg całej sprawy świadczy raczej o tym, że to Allegro zablokowało wypłaty, a nie konkretny operator płatności.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Proszę o pilne wyjaśnienie co tutaj zaszło oraz informacje kiedy wypłaty zostaną odblokowane i czy saldo środków zostanie powiększone o odsetki za czas, kiedy środki nie były dostępne do wypłaty.


oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drakenek tak jak pisałam, czekamy na wiadomość od operatora płatności w tej sprawie. 
Wrócę do Was z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

@la_nika Czy mogę prosić o informację który to konkretnie operator zablokował wypłaty?

Ja mam zablokowane wszystkie wypłaty u wszystkich operatorów.

oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

Ponawiam prośbę o informację - na którego operatora płatności odpowiedź czekamy?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@drakenek chodzi o Allegro Finance. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
drakenek
#10 Popularyzator

Czyli Allegro czeka na odpowiedź od Allegro?

1. Proszę zatem zmienić tytuł tego posta, bo zdaje się, że PayU nie ma z tym nic wspólnego.
2. Proszę odznaczyć problem jako rozwiązany
3. Przesłałem odpowiednie skany, zrobiłem selfie - wypłaty nadal zablokowane. Nie mam dostępu do własnych środków - gdzie i jak złożyć wniosek o rekompensatę, bo jak sie domyślam odsetki od przetrzymywanych środków nie zostaną automatycznie doliczone do salda.
4. Kiedy mogę spodziewać się odblokowania wypłat.

Bardzo proszę moderację o ustosunkowanie się do każdego z tych punktów powyżej

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów