anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Apaczka integracja problem ze statusami

petinek_pl
#13 Ambasador#

@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  od zeszłego tygodnia występuje problem z integracją z apaczka. Otrzymałam informację od serwisu,że jest to wasza zasługa i żeby kontaktować się z wami. Mianowicie nie zaciągają się juz żadne zamówienia z allegro jedynie ze statusem NOWE. Do tej pory tak nie było. Nie rozumiem dlaczego wprowadziliście takie zmiany? Kolejne utrudnienie jedno z dziesiątek. Po otrzymaniu zamówienia klient dostaje informację że jest w realizacji, bo jest. A nie da się go już pobrać. Nie mogę zmieniać ich z powrotem na nowe bo klient otrzyma cofnięcie statusu. Nie będę zmieniać statusu na w realizacji gdy już będę drukować etykietę, bo jest w realizacji dużo wcześniej. Psuje to cały harmonogram ZNOWU. Proszę to naprawić.

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl konsultuję to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@la_nika czekam na odpowiedź już prawie tydzień..

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl przepraszam, że czekasz, ale ja również nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi.
Na razie wiem, że nie było to zmieniane po stronie naszego API, nie wiemy, jak działa aplikacja Apaczki.
Z tej informacji wynika, że to Apaczka wprowadziła nową funkcję i nie było to związane z nami, ale ponieważ otrzymałaś taką odpowiedź od konsultanta, dopytuję o to jeszcze. 
Przypomniałam się już w konsultacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Tak, dwukrotnie konsultanci powiedzieli mi,że jest to wasza wina i jest tak od momentu wprowadzenia przez was jakichś zmian w ostatnich tygodniach.

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@la_nika mija kolejny tydzien a ja caly czas czekam, lekceważenie sprzedawcow jak zawsze..

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@petinek_pl nie chcę obronić allegro (wiadomo, że są źli) ale nie przypominam sobie ostatnio żadnej zmiany API w zakresie pobierania danych o zamówieniach. 

Natomiast mam pewne przypuszczenia dlaczego zdecydowano się na pobieranie zamówień tylko ze statusem "NOWE" - ale to może @la_nika pochwali się co udało się ostatnio naprawić 🤣

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Zgłaszałam już problem z integracją ale został zlekceważony więc pisze ponownie. Zgodnie z informacją od konsultanta apaczki, jest to wasza zmiana i mam zgłosic sie do was. Po pierwsze nie da sie zimportowac innych zamowien niz tych ze statusem nowe i opłacone. U mnie status zmienia się na w realizacji bo jest przekzane do realizacji. A etykiety drukowane są na etapie koncowym co jest logiczne ale wtedy nie da sie juz pobrac zamowien. Prosze to wyjasnic i naprawic bo to dziala bez zadnego sensu i znowu kolejny problem.

Po drugie po utworzeniu zlecenia/dodaniu nr przesylki na apaczce zamowienie na allegro wskakuje w status wysłane. Rowniez zglaszalam to na czacie ale jak zawsze nikt nie rozumie i odsylano mnie do apaczki a apaczka do was bo oni nie maja opcji zmian statusu i po utworzeniu paczki jest status NOWE a to u was wskakuje w wyslane. I nie, nie mam zaznaczonej opcji "Automatycznie zmień status wszystkich zamówień na WYSŁANE po dodaniu numeru przesyłki". Więc jest problem i tez to naprawcie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl nie zapomniałam o Twoim zgłoszeniu.
Tak jak pisałam, nic nie było to zmieniane po stronie naszego API, nie wiemy, jak działa aplikacja Apaczki. Z powodu Twojej informacji o odpowiedzi od Apaczki, poprosiliśmy integratora o podanie informacji, dzięki którym będziemy mogli dokładniej zweryfikować Twoje zgłoszenie, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. 
Gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, na pewno dam znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@petinek_pl "Zgłaszałam już problem z integracją ale został zlekceważony więc pisze ponownie. Zgodnie z informacją od konsultanta apaczki, jest to wasza zmiana i mam zgłosic sie do was. " 

Potwierdzam moje wcześniejsze słowa, nie ma żadnej zmiany i moja integracja pobiera informację o zamówieniach z dowolnym statusem. Mogę dodać, że jest to projekt lekko mówiąc porzucony i nie wprowadzałem w nim zmian chyba od 6 miesięcy a może i dłużej. 

"bo oni nie maja opcji zmian statusu" 
https://developer.allegro.pl/documentation#operation/setOrderFulfillmentUsingPUT 
tym endpoint-em mogą sobie zmienić ^^ 

może @serwis-texas wie coś o zmianach w API odnośnie zamówień? 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek 

Ale ja nie pisze integracji API 🙂

Ja w tym obszarze na zdrowy rozum. Skoro Tobie działa "porzucona" integracja, moje dzieciaczki nie krzyczą ze coś się nie aktualizuje a status transakcji zmienia się po jej pobraniu na "w realizacji"  to wiadomo po czyjej stronie wina. Zresztą to chyba Apaczka powinna prowadzić dialog z Allegro a nie bogu winny ducha klient @petinek_pl 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  ponownie proszę o pomoc, otrzymałam informację od konsultanta allegro,że jeśli zmienię choćby na chwilę status zamówienia klienta to on od razu otrzymuje powiadomienie. Kiedyś było to 15 minut dzięki czemu można było cofnąć ewentualny błąd. W takiej sytuacji skoro apaczka nie importuje innych statusów niż "Nowe" to muszę wszystkie zmieniać na chwilę na nowe a potem z powrotem na w realizacji żeby je zimportować. Klienci otrzymują co chwilę zmianę statusu więc jak to wygląda,że sprzedawca sam nie wie co robi.. ludzie zróbcie coś z tym wreszcie,czekam już od tygodni a wy dalej piszecie że czekacie na informacje... a co do osób które piszą że tak nie mają- jest to ogólna zmiana i nawet na infolinii apaczki każdy potwierdza,że allegro dokonało zmian przez które apaczka nie jest w stanie zimportować zamówień z innym statusem.

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@la_nika czekam na pomoc od miesiąca to jakiś żart. I nie wiem na co wy czekacie bo to wasza zmiana, apaczka informuje wyraźnie że nie są w stanie importować żadnych zamówień z innym statusem niż nowe przez waszą wprowadzoną zmianę, wprowadzaliście zmiany i apaczka musiała dostosować do tego cały system.

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  jeszcze do tego po utworzeniu przesyłki na apaczce zamówienia na allegro zmieniają status na wysłane mimo ze nie mam zaznaczonej opcji "Automatycznie zmień status wszystkich zamówień na WYSŁANE po dodaniu numeru przesyłki"!!! Więc klienci otrzymują kilka zmian najpierw,ze nowe potem ze w realizacji potem znowu ze nowe bo musze zimportowac przesylki a potem znowu w realizacji potem ze wyslane a potem znowu ze w realizacji bo przeciez musze zmienic z powrotem bo wyslane bedzie dopiero jak kurier odbierze. NO LUDZIE ZROBCIE COS NAPRAWCIE TO!!! Potem ja oberwe negatywami ze sprzedawca zmienia statusu co 5 minut i klient otrzymuje 10 powiadomien i zmian!!!!!!!!!

Zaznaczam,ze to wszystko błędy po waszej stronie, kontaktowalam sie z apaczką i oni nie mają z tym nic wspólnego to wy wprowadzaliscie znowu zmiany poza tym na apaczce status nie zmienia się na wysłane więc to wasz błąd ,status zmienia się na allegro nie tam

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  żeby nie było w załączniku dowód że nie mam zaznaczonej opcji a i tak zmienia mi status na wysłane po dodaniu numeru11.jpg

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl wracam do Ciebie z informacją. Nasz zespół przeanalizował dokładnie Twoje zgłoszenie, zweryfikowaliśmy dane przekazywane z naszej strony do Apaczki i nie odnaleźliśmy nieprawidłowości, nie dotarło też do nas żadne inne zgłoszenie problemów w tym temacie. Apaczka jest narzędziem zewnętrznym, nie mamy więc wglądu w dane i sposób ich przetwarzania po stronie Apaczki, dlatego też zachęcam do ponownego kontaktu z obsługą narzędzia. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT to są jakieś żarty? Szlag mnie trafi, apaczka potwierdza i sama przekazuje informacje ze nie da się zimportowac zamowien a wy ze wszystko działa. Dodatkowo zglaszalam ze status u was zmienia się na wysłane po dodaniu nr pomimo ze nie mam takiej opcji zaznaczonej i tez to zwalacie na apaczke? Oni nawet nie mają tam takiej opcji u nich status widnieje jako nowy a u was sie zmienia!!

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

Czyli co tylko ja na całym allegro nie mogę zimportować zamówień ze statusem innym niż NOWY mimo ze wystarczy zadzwonic do apaczki i kazdy tam powie ze tak jest w calym systemie? I tylko mnie allegro wrzuca zamowienia do wysłanych po dodaniu nr?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl to apaczka jest odpowiedzialna za integrację i za procesowanie danych po swojej stronie. Tak jak pisałam, po naszej stronie nie wykryliśmy żadnych nieprawidłowości. 
W kwestii zmiany statusów zamówień: opcją włączenia jest dostępna w dwóch miejscach: w ustawieniach zamówień oraz w warstwie, w której dodajesz list przewozowy. Jeżeli w obu miejscach pole jest odznaczone, zweryfikujemy skąd wychodzi żądanie zmiany statusu. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

1. Co to znaczy w warstwie składania zamówień? W ustawieniach opcję mam odznaczoną.

2. Ponownie odpowiedź z apaczki "nastąpiły zmiany w działaniu importu Allegro, które zostały wprowadzone przez wasz Dział IT, z powodów technicznych i systemowych. Przez to do Apaczka (oraz integracji z Apaczka) można zaimportować tylko zamówienia o statusie "Nowe"" czyli twierdzisz,że apaczka przekazuje mi kłamstwo? Jeśli tak to poniewaz problem ciągle występuje i obniza mi jakosc sprzedazy to powinnam to zgłosić jako zwykłe oszustwo

oznacz moderatorów