Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupujący nadał do nas zwrot. Paczka dotarła, okazało się, że w środku jest towar, którego nie mamy w sprzedaży.
Kupujący się upierał, że prawidłowo wysłał towar, więc zgłosiliśmy to do weryfikacji Allegro.
Okazało się, że prawdopodobnie Kurier źle przekleił kod/etykietę i nasz towar znajduje się u innego Sprzedającego.
Allegro wygenerowało nam etykietę, na której odesłaliśmy nie nasz zwrot oraz podało numer listu, na którym wróci do nas prawidłowy.
Towar przez nas odesłany dawno juz trafil do docelowego sprzedawcy, jednak ten drugi nadal nie jest nadany....
nasz kupujący czeka już miesiąc na zwrot pieniędzy, a Allegro nadal nie wie co sie dzieje z paczką i widocznie nie widzi problemu w tym, że klient został bez pieniędzy i towaru.
Po upomnieniu milczą. W międzyczasie nadawaj inne numery spraw w czym ostatecznie idzie się pogubić....
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pierwotny numer sprawy 53560531 , prośba o informację
Cześć @Auto_Partner_SA, z tego co widzę, paczka została dzisiaj odebrana przez kuriera.
Numer przesyłki to 520000014743150128007263.
Dziękuję za informację, to dobra wiadomość 🙂
Niestety nie mieliśmy potwierdzenia na mailu (przeszukaliśmy również spam) z informacją, że paczka dotrze jednak inpostem (otrzymaliśmy pierwotnie numer listu dhl).
zauważyliśmy, że paczka została przekierowana do paczkomatu. My jednak nie zlecaliśmy takiej operacji.
Po kontakcie z czatem inpost, otrzymaliśmy odpowiedz, że przesyłkę moze przekierować jedynie odbiorca, jednak my tego nie robliliśmy....
Wskazalismy konsultantowi inpost adres docelowy (naszej firmy), na który miala trafic paczka - był zgodny
Nie zgadza się jednak numer telefonu przypisany do przesyłki...
Numer telefonu w konwersacji e-mail z allegro podaliśmy prawidłowy.... Jaki więc został wprowadzony dla danej paczki?
i jak mamy ją teraz odebrać?
@Auto_Partner_SA wszystkie informację widzisz po swojej stronie. Ja nie mogę na publicznym forum podawać danych jakie podałeś w danych do przesyłki, dlatego w tej sprawie skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
nie widzimy, bo to allegro miało wygenerować etykietę, którą przesłało do drugiego sprzedawcy - inpost nie udostępnia danych, moze jedynie potwierdzić te, które mu wskazemy - a wskazalismy takie, które przesłaliśmy do Allegro w celu wygenerowania etykiety.
Niestety widocznie cos poszlo nie tak i etykieta została wygenerowana na podstawie innych danych, a konkretnie numeru telefonu, niz ten wskazany przez nas
Zgłoszone w formularzu w celu wyjasnienia, moze w koncu otrzymamy jakąkolwiek odpowiedz w mail.
@Auto_Partner_SA rozumiem, że sprawa jest ważna, dlatego poprosiłem o nadanie sprawie priorytetu.
"Cześć @Auto_Partner_SA, z tego co widzę, paczka została dzisiaj odebrana przez kuriera.
Numer przesyłki to 520000014743150128007263."
paczka czeka w paczkomacie, niestety nie mamy żadnego kodu do odbioru
nie otrzymaliśmy również żadnego maila od Allegro, również po kilkukrotnym upomnieniu w ciągłości dla danego zgłoszenia.
Błędnie otrzymana paczka, którą my nadaliśmy do zwrotu dawno juz dotarła do prawidłowego odbiorcy. Chcemy złożyć reklamację do Allegro, Kupujący czeka już ponad miesiąc na zwrot pieniędzy.
@Auto_Partner_SA przepraszam Cię za tę sytuację, ale Twoje zgłoszenie wciąż czeka na odpowiedź.
Dzień dobry,
dziś na etykiecie wskazanej powyżej przez Moderatora widnieje informacja o upływie terminu odbioru.
Nadal czekamy na informacje od Allegro.
Prośba o informację czy Allegro ma już jakieś rozwiązanie dla tej sytuacji.
Kupujący już miesiąc czeka na zwrot pieniędzy za towar, który trafił do błędnego sprzedawcy.
@Auto_Partner_SA przepraszam, że wciąż czekasz na odpowiedź. Wysłałam ponaglenie w Twojej sprawie.
Odpowiedź mail z Państwa strony otrzymaliśmy dopiero w momencie, gdy przesyłka została już odesłana do nadawcy.
Paczka miała zostać ponownie nadana, jednak po raz kolejny napotykamy na brak kontaktu ze strony Allegro.
Jesteśmy głęboko rozczarowani sposobem, w jaki sprawa została przez Państwa potraktowana.
Zaznaczamy ponownie, że Kupujący oczekuje na zwrot środków od ponad miesiąca. Taka sytuacja nie tylko wpływa negatywnie na jego doświadczenie zakupowe, ale również szkodzi naszemu wizerunkowi jako sprzedawcy.
Liczymy na Państwa niezwłoczną reakcję oraz profesjonalne podejście do rozwiązania tej sprawy.
@Auto_Partner_SA przykro mi, że sprawa nie została jeszcze rozwiązana. Poprosiłam o pilną weryfikację i odpowiedź w korespondencji 53560531
Niestety mimo upomnień nadal nie mamy żadnej informacji...
@Auto_Partner_SA nie przejmuj się to tylko 10 dni 🙂
właśnie już ponad 30 odkąd została pomylona przesyłka 😉
zwróciliśmy w końcu pieniądze Kupującemu, bo nie jest temu winny i był nader cierpliwy, ale nadal czekamy na swój towar a tu cisza 🙂
@Auto_Partner_SA bardzo Cię przepraszam!
Poprosiłam ponownie o zajęcie się tą sprawą i zwrócenie do Ciebie tej przesyłki.
Niestety nadal brak kontaktu mail ze strony Allegro... Kiedy możemy spodziewać się zakończenia sprawy? Trwa to już stanowczo za długo.
Pozostali przewoźnicy dają możliwość złożenia reklamacji, jednak - mimo naszej sugestii - tutaj nie otrzymaliśmy takiej propozycji.
@Auto_Partner_SA jeszcze raz przepraszam Cię za tę sytuację. Godzinę temu otrzymałeś od nas wiadomość mailową w swojej sprawie.