anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie oznaczona paczka one kurier

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Witam,

 

kupujący nadał do nas zwrot. Paczka dotarła, okazało się, że w środku jest towar, którego nie mamy w sprzedaży.

Kupujący się upierał, że prawidłowo wysłał towar, więc zgłosiliśmy to do weryfikacji Allegro.

Okazało się, że prawdopodobnie Kurier źle przekleił kod/etykietę i nasz towar znajduje się u innego Sprzedającego.

Allegro wygenerowało nam etykietę, na której odesłaliśmy nie nasz zwrot oraz podało numer listu, na którym wróci do nas prawidłowy.

Towar przez nas odesłany dawno juz trafil do docelowego sprzedawcy, jednak ten drugi nadal nie jest nadany....

nasz kupujący czeka już miesiąc na zwrot pieniędzy, a Allegro nadal nie wie co sie dzieje z paczką i widocznie nie widzi problemu w tym, że klient został bez pieniędzy i towaru.

Po upomnieniu milczą. W międzyczasie nadawaj inne numery spraw w czym ostatecznie idzie się pogubić....

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_    pierwotny numer sprawy 53560531 , prośba o informację

 

 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Auto_Partner_SA, z tego co widzę, paczka została dzisiaj odebrana przez kuriera.
Numer przesyłki to 520000014743150128007263.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Dziękuję za informację, to dobra wiadomość 🙂

Niestety nie mieliśmy potwierdzenia na mailu (przeszukaliśmy również spam) z informacją, że paczka dotrze jednak inpostem (otrzymaliśmy pierwotnie numer listu dhl).

 

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

zauważyliśmy, że paczka została przekierowana do paczkomatu. My jednak nie zlecaliśmy takiej operacji.

Po kontakcie z czatem inpost, otrzymaliśmy odpowiedz, że przesyłkę moze przekierować jedynie odbiorca, jednak my tego nie robliliśmy....

Wskazalismy konsultantowi inpost adres docelowy (naszej firmy), na który miala trafic paczka - był zgodny

Nie zgadza się jednak numer telefonu przypisany do przesyłki...

Numer telefonu w konwersacji e-mail z allegro podaliśmy prawidłowy.... Jaki więc został wprowadzony dla danej paczki?

i jak mamy ją teraz odebrać?

@matt_rose 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA wszystkie informację widzisz po swojej stronie. Ja nie mogę na publicznym forum podawać danych jakie podałeś w danych do przesyłki, dlatego w tej sprawie skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

nie widzimy, bo to allegro miało wygenerować etykietę, którą przesłało do drugiego sprzedawcy - inpost nie udostępnia danych, moze jedynie potwierdzić te, które mu wskazemy - a wskazalismy takie, które przesłaliśmy do Allegro w celu wygenerowania etykiety.

Niestety widocznie cos poszlo nie tak i etykieta została wygenerowana na podstawie innych danych, a konkretnie numeru telefonu, niz ten wskazany przez nas

Zgłoszone w formularzu w celu wyjasnienia, moze w koncu otrzymamy jakąkolwiek odpowiedz w mail.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA rozumiem, że sprawa jest ważna, dlatego poprosiłem o nadanie sprawie priorytetu.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

"Cześć @Auto_Partner_SA, z tego co widzę, paczka została dzisiaj odebrana przez kuriera.
Numer przesyłki to 520000014743150128007263."

paczka czeka w paczkomacie, niestety nie mamy żadnego kodu do odbioru

nie otrzymaliśmy również żadnego maila od Allegro, również po kilkukrotnym upomnieniu w ciągłości dla danego zgłoszenia.

 

Błędnie otrzymana paczka, którą my nadaliśmy do zwrotu dawno juz dotarła do prawidłowego odbiorcy. Chcemy złożyć reklamację do Allegro, Kupujący czeka już ponad miesiąc na zwrot pieniędzy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA przepraszam Cię za tę sytuację, ale Twoje zgłoszenie wciąż czeka na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Dzień dobry,

dziś na etykiecie wskazanej powyżej przez Moderatora widnieje informacja o upływie terminu odbioru.

Nadal czekamy na informacje od Allegro. 

 

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Prośba o informację czy Allegro ma już jakieś rozwiązanie dla tej sytuacji.

Kupujący już miesiąc czeka na zwrot pieniędzy za towar, który trafił do błędnego sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA przepraszam, że wciąż czekasz na odpowiedź. Wysłałam ponaglenie w Twojej sprawie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Odpowiedź mail z Państwa strony otrzymaliśmy dopiero w momencie, gdy przesyłka została już odesłana do nadawcy.

Paczka miała zostać ponownie nadana, jednak po raz kolejny napotykamy na brak kontaktu ze strony Allegro.

Jesteśmy głęboko rozczarowani sposobem, w jaki sprawa została przez Państwa potraktowana.

Zaznaczamy ponownie, że Kupujący oczekuje na zwrot środków od ponad miesiąca. Taka sytuacja nie tylko wpływa negatywnie na jego doświadczenie zakupowe, ale również szkodzi naszemu wizerunkowi jako sprzedawcy.

Liczymy na Państwa niezwłoczną reakcję oraz profesjonalne podejście do rozwiązania tej sprawy.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA przykro mi, że sprawa nie została jeszcze rozwiązana. Poprosiłam o pilną weryfikację i odpowiedź w korespondencji 53560531

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Niestety mimo upomnień nadal nie mamy żadnej informacji... 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@Auto_Partner_SA nie przejmuj się to tylko 10 dni 🙂 

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

właśnie już ponad 30 odkąd została pomylona przesyłka 😉 

 

zwróciliśmy w końcu pieniądze Kupującemu, bo nie jest temu winny i był nader cierpliwy, ale nadal czekamy na swój towar a tu cisza  🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA bardzo Cię przepraszam!
Poprosiłam ponownie o zajęcie się tą sprawą i zwrócenie do Ciebie tej przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Niestety nadal brak kontaktu mail ze strony Allegro... Kiedy możemy spodziewać się zakończenia sprawy? Trwa to już stanowczo za długo.

 

Pozostali przewoźnicy dają możliwość złożenia reklamacji, jednak - mimo naszej sugestii - tutaj nie otrzymaliśmy takiej propozycji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA jeszcze raz przepraszam Cię za tę sytuację. Godzinę temu otrzymałeś od nas wiadomość mailową w swojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów