anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie oznaczona paczka one kurier

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Witam,

 

kupujący nadał do nas zwrot. Paczka dotarła, okazało się, że w środku jest towar, którego nie mamy w sprzedaży.

Kupujący się upierał, że prawidłowo wysłał towar, więc zgłosiliśmy to do weryfikacji Allegro.

Okazało się, że prawdopodobnie Kurier źle przekleił kod/etykietę i nasz towar znajduje się u innego Sprzedającego.

Allegro wygenerowało nam etykietę, na której odesłaliśmy nie nasz zwrot oraz podało numer listu, na którym wróci do nas prawidłowy.

Towar przez nas odesłany dawno juz trafil do docelowego sprzedawcy, jednak ten drugi nadal nie jest nadany....

nasz kupujący czeka już miesiąc na zwrot pieniędzy, a Allegro nadal nie wie co sie dzieje z paczką i widocznie nie widzi problemu w tym, że klient został bez pieniędzy i towaru.

Po upomnieniu milczą. W międzyczasie nadawaj inne numery spraw w czym ostatecznie idzie się pogubić....

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_    pierwotny numer sprawy 53560531 , prośba o informację

 

 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Niestety mimo ponownych upomnień w mail nie otrzymaliśmy żadnej konkretnej odpowiedzi prowadzącej do rozwiązania sprawy....

Czy Allegro ostatecznie coś w tym kierunku zrobi?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA przepraszam Cię za brak odpowiedzi w korespondencji. Poprosiłam o pilną weryfikację Twojej sprawy. Wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

czy udało się już cos ustalić?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA 

Nadałem sprawie priorytet, natomiast proponuję dopytywać o odpowiedź w odpowiedzi na maila jakiego dostajesz od nas. Wtedy trafi to pytanie bezpośrednio do zespołu, kóry zajmuję się Twoją sprawą.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

ponowiliśmy zapytanie w ciągłości mail

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator

Niestety mimo upomnień nie mamy żadnej informacji zwrotnej mail.

Kiedy możemy liczyć na rozwiązanie sprawy??

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Auto_Partner_SA 

Działam w Twojej sprawie. Proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów