Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
kupujący nadał do nas zwrot. Paczka dotarła, okazało się, że w środku jest towar, którego nie mamy w sprzedaży.
Kupujący się upierał, że prawidłowo wysłał towar, więc zgłosiliśmy to do weryfikacji Allegro.
Okazało się, że prawdopodobnie Kurier źle przekleił kod/etykietę i nasz towar znajduje się u innego Sprzedającego.
Allegro wygenerowało nam etykietę, na której odesłaliśmy nie nasz zwrot oraz podało numer listu, na którym wróci do nas prawidłowy.
Towar przez nas odesłany dawno juz trafil do docelowego sprzedawcy, jednak ten drugi nadal nie jest nadany....
nasz kupujący czeka już miesiąc na zwrot pieniędzy, a Allegro nadal nie wie co sie dzieje z paczką i widocznie nie widzi problemu w tym, że klient został bez pieniędzy i towaru.
Po upomnieniu milczą. W międzyczasie nadawaj inne numery spraw w czym ostatecznie idzie się pogubić....
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pierwotny numer sprawy 53560531 , prośba o informację
Niestety mimo ponownych upomnień w mail nie otrzymaliśmy żadnej konkretnej odpowiedzi prowadzącej do rozwiązania sprawy....
Czy Allegro ostatecznie coś w tym kierunku zrobi?
@Auto_Partner_SA przepraszam Cię za brak odpowiedzi w korespondencji. Poprosiłam o pilną weryfikację Twojej sprawy. Wrócę do Ciebie z informacją.
czy udało się już cos ustalić?
Nadałem sprawie priorytet, natomiast proponuję dopytywać o odpowiedź w odpowiedzi na maila jakiego dostajesz od nas. Wtedy trafi to pytanie bezpośrednio do zespołu, kóry zajmuję się Twoją sprawą.
ponowiliśmy zapytanie w ciągłości mail
Niestety mimo upomnień nie mamy żadnej informacji zwrotnej mail.
Kiedy możemy liczyć na rozwiązanie sprawy??