Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Piszę do Państwa z pytaniem w jaki sposób możemy poradzić sobie z odblokowaniem konta ponieważ brakło nam juz pomysłu a dział bezpieczeństwa wymyśla kolejne i kolejne..Poniżej załaczę całą treść meilową..
Pierwsze co to zwrot dokonaliśmy bezpośrednio na konto klienta, w tym czasie klient zgłosił Nas do programu POK, który z automatu został przyjęty mimo potwierdzenia przelewu w dyskusji:
Dzień dobry.
Proszę o uregulowanie przez Pana powstałego zadłużenia względem Serwisu w związku z wypłaconą kupującemu [edycja] rekompensatą z Programu Ochrony Kupujących.
Zwrot należności w kwocie 1 440,00 zł proszę dokonać na numer rachunku:
63 1140 1124 0000 5165 0800 1010
I tutaj zaczyna się cały problem..
Dzień dobry.
W tym przypadku tę sprawę uznajemy za wyjaśnioną - nie jest konieczne dokonanie przelewu, w sprawie którego otrzymali Państwo wiadomość e-mail.
W celu zdjęcia ograniczeń proszę jeszcze o załączenie w dyskusjach z kupującymi [edycja] potwierdzeń rozwiązania problemów. Gdy warunek zostanie spełniony, proszę o kontakt.
Z pozdrowieniami
Aleksandra
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Warunki oczywiście zostały spełnione bez ociągania się..
Otrzymujemy odpowiedź:
Dzień dobry.
Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
Dziękuję za wyjaśnienia i przesłany dokument. Oznaczyłem sprawę tych dyskusji jako wyjaśnioną.
Kwestię odblokowania konta kieruję do weryfikacji przez właściwy dział, proszę więc o chwilę cierpliwości.
Z pozdrowieniami
Łukasz
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Momentalnie otrzymujemy kolejnego meila z treścią:
Dzień dobry,
W chwili obecnej prosimy więc o dojście do porozumienia z kupującymi, którzy wystawili komentarze negatywne. Gdy porozumienie uda się osiągnąć – proszę poprosić kontrahentów o usunięcie komentarzy.
Odnośnie dyskusji: prosimy o załączenie w nich dokumentów potwierdzających wysyłkę towaru do kupujących (potwierdzenie nadania z wyraźnymi danymi odbiorcy oraz datą nadania), potwierdzenie dokonanego zwrotu na jego konto, bądź merytoryczne odniesienie się do kwestii zgłoszonych przez kupujących.
Zwracam również uwagę, że w chwili obecnej jakość na Państwa koncie „wymaga poprawy”. Prosimy więc o podniesienie jej przynajmniej do wysokości „neutralny” – zgodnie z art. 10.7 Regulaminu Allegro.
Pozdrawiam
//Agnieszka
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Zaznaczyłem iż rozesłaliśmy do wszystkich Naszych klientów gdzie mogła zajść sytuacją o problemach z wysłaniem towaru z powodów finansowych Naszej firmy poprzez chwilowe zablokowanie dostaw dla Nas, Napisaliśmy samą prawdę która załączyliśmy w dyskusjach jak i wiadomościach e-mail do klientów, poniżej załączyłem treść wiadomości:
Witam
Otrzymaliśmy kolejną odpwiedz
Warunki odnowienia współpracy z Allegro nie uległy zmianie:
- rozwiązanie problemów przedstawionych w dyskusjach i komentarzach negatywnych
- podniesienie poziomu jakości do "neutralnego".
Więc na pytanie do Pani Agnieszki w jaki sposób możemy podnieść jakość sprzedaży na zablokowanym koncie,
To Pan prowadzi działalność w Serwisie - nie Allegro.
To Pan musi znaleźć wyjście z tej sytuacji.
Jakkolwiek wiem, że najłatwiej byłoby dla Pana uzyskać gotową receptę - tym niemniej to Państwa rola.
Prowadzenie działalnosci to nie tylko zarabianie, ale i umiejętność rozwiązywania, często trudnych, sytuacji.
Sugeruję więc, by zamiast wymieniać wiadomości z Allegro, skupił się Pan na rozwiązywaniu problemów klientów.
I tutaj pada Nasze pytanie co możemy jeszcze zrobić..rozesłaliśmy do wszytkich wiadomośc zamieszczoną wyżej, zostali również poinformowani państwo o zrealizowaniu zamówień w przyszłym tygodniu ponieważ udało nam się dojść do pewnego porozumienia i wyjść z dołka, zakończylibyśmy wszystkie możliwe dyskusję, poprosiliśmy o usuniecie negatywnego komentarza , odpowiadaliśmy od wczoraj klientom w przeciągu kilku minut aby podnieść ilośc punktów..
Nie jesteśmy w stanie podnieść punktów w kategorii realizowania terminowego, dodania przesyłki terminowej, czy w rozwiązaniu niektórych dyskusji jeśli mimo wysłania prośby do klienta dalej ona widnieje, lub jest spowodawana nie dostarczeniem towaru z racji obecnego problemu
Jak mniemam raczej w tym momencie klienci nie będą skłonni wystawić pozytywnego komentarza czy nawet nic nie zrobić..
Mamy wrażenie że jesteśmy w totalnej kropce a serwis już postawił kropkę, Nasze konto nie jest zablokowane tylko na możliwość nie wystawiania i odnawiania ofert ale zostały wszystkie oferty 11 tyś zakończone , wydawało by Nam się logiczne rozwiązanie dojścia do porozumienia, że po okresie odblokowania konta proszę dać Nam przykładowo tydzień na podniesienie jakości sprzedaży, jeśli nie będzie to w żaden sposób się udawało wtedy jak najbardziej przyjmiemy możliwe wszystkie sankcje..
Czy mogę kogo kol wiek z Państwa prosić o pomoc...?
Pozdrawiam Michał
Oczywiście.. zwróciliśmy każdemu klientowi środki który zrezygnował przez zaistniała sytuację, wysłaliśmy dzisiaj i wczoraj ponad 40 zamówień które wisiały przez sytuację, mamy rozwiązanie każdej dyskusji na 30 które były...Odkreciliśmy cały " syf" do tego stopnia że klient do kasku motocyklowego otrzymał od Nas dodatkowy produkt jako gratis wartości 70 zł + bombonierkę.. Każdy klient został przeproszony w każdej dyskusji i poinformowany o dożywotnim rabacie u Nas w ramach przeprosin i podziękowania za nie wycofanie się z zamówień Wysłałem takiego meila do działu bezpieczeństwa równiez tłumacząc post Admina tym wątku
@MotoWild precyzując: od października Twoje konto miało nakładane ograniczenia już ośmiokrotnie. Siedem razy przyczyną była dyskusja: 8.10, 9:03-19:29 3.11, 9:31-21:34 11.11, 8:07-18:58 27.11, 7:42-20:10 15.12, 17:42-16.12, 8:30 18.12, 15:31-18:53 23:12, 11:40-19:56
Nasza odpowiedz:
@MotoWild Jakoś od początku w Ciebie wierzyłam 🙂 Bardzo się cieszę, że udało Ci się to wszystko odkręcić. Mam nadzieję, że serwis to doceni. Życzę Ci powodzenia w biznesie i zdrowia dla synka 🙂
Nigdy nie rzucam słów na wiatr, jeśli było zamówienie nawet z początku grudnia w dniu dzisiejszym przyjęliśmy zwrot i zwróciliśmy środki ,
Naprawdę na tyle wątków które powstały mieliśmy 2-3 negatywne odzewy
Niestety patrząc na perspektywę ostatnich dni widzę że Allegro położyło na Nas już kreskę więc..
Odkręciliśmy wszystkie sytuację Naszych klientów którzy byli z Nami w tym czasie, trzymali kciuki w wiadomościach za sukces a nawet informowali Nas o modlitwie za Naszego Olka..
Dlatego też nie dam się nikomu i jeśli serwis nie ma zdrowego rozsądku to trudno, w tej desperacji okazało się że inne portale radzą sobie lepiej , dodatkowo za mniejsze prowizje
Jeśli się mega wk..jeszcze to wykorzystam zasięg medialny i opiszę sytuację..;) Przecież nie mam już nic do stracenia tutaj..
@MotoWild No cóż, każdemu może się noga podwinąć i nikt nie zna dnia ani godziny. Ja z reguły wierzę ludziom, bo tak naprawdę to złodziei i oszustów nie ma wielu.
Sama jestem ciekawa co Allegro teraz zrobi. Napisz tu jak się skończyło.
@WREDZIA-W1 Wydaje mi się, że serwis powinien maksymalnie wspierać sprzedawców, którzy mają jakiś problem
Serwis woli wspierać kupujących. To z ich pieniędzy utrzymują się sprzedawcy i samo Allegro, tutaj kupujący ma być zadowolony, inaczej już dawno wszyscy poszliby odpoczywać na zieloną trawkę.
@xyz96 Można chyba wspierać obie strony.
Kupujący są tam, gdzie jest towar, a nie puste półki. Jak się sprzedawcy przeniosą na [edycja], to i kupujący tam pójdą. Tu ostatni zgasi światło 🙂
@WREDZIA-W1 Tylko taki argument? Słabo. Niech się przeniosą więc. Już tak się przenosicie chyba z 15 lat.
@xyz96 Co słabo? Poczekaj jeszcze trochę, a sam zobaczysz 🙂 Mnie tu już prawie nie ma. Kilku innych z mojej kategorii nie ma wcale. I to takich, którzy płacili serwisowi niezłe prowizje.
Jak rozumiem widziała Pani odpowiedzi pracowników z tego też działu, w żaden sposób nie jesteśmy w stanie dojść do porozumienia , mimo zgłaszanych kolejnych zgłoszeń i proszeniu o jaką kol wiek pomoc, Posiadamy wymienione 36 meili które nie doprowadziły do niczego po za myślą czekania aż wszystkie statystyki się wyzerują co będzie oznaczało dla Nas upadłość ponieważ był to główny dochód gdzie posiadaliśmy 11 tyś ofert..
Czy ktoś próbował składać wniosek o drugie konto w celu ? Znaleźliśmy taki o to wpis w regulaminie..Jak rozumiem jest to ostatnia deska ratunku..
Zaczynamy mieć już takie pomysły aby założyć działalność na żonę i utworzyć nowe konto a obecną działalność zawieśić...
"Jeśli nie wyjaśnisz blokady poprzedniego konta, a mimo to uda Ci się zarejestrować i aktywować nowe konto, nie oznacza to, że wyraziliśmy zgodę na jego rejestrację. Będzie ono założone niezgodnie z Regulaminem, przez co w każdej chwili możemy je zawiesić bez możliwości przywrócenia mu aktywności.
W przypadku blokady jednego z kont z powodu rażących naruszeń zasad, sankcje mogą dotyczyć także pozostałych Twoich kont, nawet jeśli konta te zostały zarejestrowane jeszcze przed blokadą."
nat_not Trochę dziwne MotoWild ma 95,3% poleceń i zawieszone konto, natomiast [edycja] poleceń ,sprzedają dalej ,ma zapisy w zakładce zwroty niezgodne z regulaminem allegro jak i przepisami prawa , mimo licznych zgłoszeń na AG🤔
@aragil
Dodam do tego że wszystko wydarzyło się na przestrzeni miesiąca kiedy z powodów rodzinnych nie byłem w stanie kontrolować tego.. Nie mam pojęcia czy jest to dużo negatywów na ilość zrealizowanych zamówień ale każdy meil do allegro to odbijanie piłeczki i zero pomocy w rozwiązaniu sprawy.. Jestem w stanie zgodzić się na wszystkie warunki ponieważ był to główny Nasz dochód,
Wyszliśmy już tak do klientów że czas odpisywania na dniach do klientów wynosi do 5 min nawet jeśli powiadomienie przychodzi o 2-3 w nocy...oferuejmy darmowe zwroty na Nasz koszt i wymiany, poprosiliśmy o zakończenie dyskusji to ludzie maja to gdzieś i sobie wiszą..po czym jakośc sprzedaży spada z dnia na dzien..wczoraj było jeszcze 95,9%...
Nie mam ruchu żeby odzyskać jakość nie prowadząc sprzedaży..albo jestem przysłowiowo deklem który nie ogarnią toku myślenia pewnych ludzi..
@aragil Decyzja o zablokowaniu konta jest ostatecznością. Pamiętaj, że nie masz dostępu do wszystkich informacji, które my posiadamy. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie, więc porównywanie kont na podstawie powszechnie dostępnych informacji nie daje pełnego obrazu.
A czy ja jako właściciel konta mogę poznać te najważniejsze różnice? Ponieważ Nasza blokada stanęła na jakości sprzedaży a nie wywiązaniu się z wniosku POK itp
@MotoWild Swoją blokadę musisz wyjaśnić z Działem Bezpieczeństwa. Pisanie tutaj nie zmieni decyzji, która została podjęta w Twojej sprawie. Musisz się kontaktować z osobami, które znają szczegóły i stosować się do zaleceń, które od nich otrzymujesz.
@nat_not Co w przypadku jeśli te osoby nie chcą dojść do żadnego porozumienia? Wysłaliśmy również zgłoszenie o reklamacji decyzji działu ale zakładamy że pozostanie to bez zmian bo swój swojego nie podpie...
jak mniemam nie wysłałeś do Kupujących towaru i zwlekałeś ze zwrotem środków
a hurtowniom nie płaciłeś za towar - to nie lata 90te czy budowlanka
musisz to uregulować i to zera\
nie odpowiedziałeś w tym temacie @xyz96
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ale tu się nie zgodzę z serwisem bo żądania serwisu by Sprzedawca usunął
negatywne niezależne i subiektywne opisy transakcji Kupujących
lub twierdzenie że będzie mógł tu ponownie sprzedawać za rok
czy też by zmusił Kupujących by zamknęli dyskusje
to już chyba nadużycie - Sprzedawca ma ich straszyć czy dawać łapówki?
wg regulaminu pkt 10.7 i 8.4
Allegro.pl może:
c. czasowo ograniczyć Użytkownikowi dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, w szczególności ograniczyć na czas określony lub nieokreślony funkcjonalność Konta Użytkownika,
d. zawiesić na czas określony lub nieokreślony jedno, kilka bądź wszystkie Konta tego Użytkownika.
O zawieszeniu Konta lub ograniczeniu dostępu do określonych usług Allegro.pl powiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail , wskazując przyczyny zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Konta. Użytkownik może odwołać się od decyzji Allegro.pl zgodnie z postanowieniami art.16 Regulaminu. W przypadku braku udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień dotyczących prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w ramach Dyskusji w terminie określonym w art. 10.2 Regulaminu, Allegro.pl może uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika faktu wywiązania się z umowy zawartej w wyniku Transakcji.
i tyle - gdzie jest tam mowa o typie restrykcji wobec @MotoWild
gdzie jest powiadomienie o typie restrykcji? czy to stała czy okresowa blokada konta?
więc się pytaj serwisu jaki jest twój status
i idź do prawnika by wystosował odpowiednie pismo do serwisu
złóż oficjalną reklamację - pisemnie
dzwoń także po ostatnich Kupujących by Ci wystawili komentarze pozytywne i usunęli negatywne - najpierw dzwoń potem pisz maila
Cześć !, Problem pojawił się z końcem listopada, kiedy zaczęła nam wpadać bardzo duża ilość zamówień za pobraniem, są tą akcesoria i odzież motocyklowa gdzie kwoty zaczynają się regularnie od 500 zł +.. W tym momencie jest to okres martwy tak naprawdę więc grudzień-Luty mało się dzieje.. W tym roku stało się coś odwrotnego.. kolosalna ilość zamówień za pobraniem a po kilku dni same zwroty.. przyjęliśmy ich prawie na 30 tyś w grudniu.., kwoty z pobrań bardzo często schodzą nam w okolic 10-12 dni od odebrania przez klienta..
W tym czasie tak naprawdę towar wracał już nam ze zwrotu, klient otrzymywał środki ze zwrotu zanim jeszcze dostaliśmy od przewoźnika..
24 grudnia okazało się że jesteśmy w totalnej du..płynnościowej i perspektywa 3 dużych faktur które weszły nam 28 grudnia stały się nie do opłacenia
Zwróciliśmy klientowi środki około 10 rano 28 grudnia, z czego po 14 tego samego dnia został przyjęty pozytywny wniosek POK mimo załącznika w dyskusji , temat wyjaśniliśmy w ciągu 24 godz z działem bezpieczeństwa, wypowiedzieliśmy się we wszystkich jeszcze dyskusjach których zażądali , zostaliśmy przetrzymani do Sylwestra w ten sposób gdzie podano nam kolejny powód Podnieśnie jakości
od 28 grudnia nie mamy żadnych wpływów przez co nie jesteśmy w stanie momentalnie zapłacić faktur i otrzymać zamówionego towaru. Klienci wszystko wiedzą i z 20 zamówień są 3 rezygnację..
Martwi Nas to że pozyskaliśmy pewne środki pożyczając się i jutro spłacamy hurtownie i realizujemy zamówienia jednak nie sądzę by Nas allegro odblokowało żebyśmy byli w stanie odzyskać jaką kol wiek płynność...
Co do blokady konta uzyskaliśmy tylko taką informacje:
Pilnie skontaktuj się z nami i wyjaśnij sprawę. Po wypłacie przez nas pieniędzy Kupującemu Client:35931668, dokonaj zwrotu przekazanej rekompensaty. Prosimy o przelanie kwoty na rachunek:
63 1140 1124 0000 5165 0800 1010
Dane odbiorcy:
Allegro.pl Sp. z o. o
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań
Tytuł przelewu: Zwrot POK “ MotoWild ”.
Zawiesiliśmy Twoje konto, wszystkie wystawione przez Ciebie przedmioty zostały automatycznie usunięte, a aktualne oferty kupna anulowane. Sankcje nałożyliśmy zgodnie z art. 2.13. Regulaminu Allegro.
Jeśli sprawa z Kupującym została wyjaśniona, prześlij do nas potwierdzenie nadania przesyłki z widocznymi danymi odbiorcy lub potwierdzenie zwrotu pieniędzy.
@MotoWild Czyli wniosek jest jeden: nie udostępniać pobraniówek, a "klientom" którzy ich nie odebrali, wysłać przedsądowe wezwania do zapłaty.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
MotoWild daj sobie spokój z Allegro, to tylko to tylko strach przed zmianą codziennego funkcjonowania, jak przejdziesz proces zmian to będziesz się z tego śmiał. Fakt trochę narobiłeś sobie problemów jednak naprawiłeś co mogłeś i jesteś na czysto, zmusić ludzi do zmiany komentarza nie zmusisz, a wymaganie od Ciebie wpłynięcia na ludzi za wszelką cenę przez Allegro to farsa jak i cały ten serwis.
Załóż własny sklep i buduj markę, wtedy pracujesz na swój wizerunek a nie i tak upadającego Allegro. Wiele lat byliśmy uzależnieni od Allegro od chyba 3 czy 4 lata temu zmieniliśmy sposób pracy i przyniosło to zysk i finansowy i psychiczny, niedawno po długim czasie wystawiłam trochę prywatnych rzeczy na Allegro i zostałam perfidnie oszukana przez serwis na śmieszną kwotę 60kilku złotych bo się w porę zorientowałam i dodatkowo zmuszona do otwarcia konta w Polsce aby odzyskać pieniądze bo wpłynęły na PayU , zawiesili mi konto nawet nie interweniuję bo szkoda na to czasu, wspomniałam tutaj i miła p. Ola wręcz przyznała że powstał błąd systemowy swoimi wyjaśnieniami ale oczywiście nic nie zrobiono, cóż dziecinada i tyle.
Przenieś pracę na inny poziom i omijaj Allegro, będziesz szczęśliwy.
@MotoWild precyzując: od października Twoje konto miało nakładane ograniczenia już ośmiokrotnie. Siedem razy przyczyną była dyskusja:
Ostatni raz przyczyną była rekompensata wypłacona z POK. Fakt, że ta akurat sytuacja zakończyła się pozytywnie (zwróciłeś pieniądze kupującemu) nie oznacza, że zakończyły się Twoje problemy transakcyjne. Wielu Twoich klientów wypełnia wnioski POK (już kilka wniosków jest ze stycznia).
Naprawdę nie ma tu innej rady, niż poprawa jakości obsługi kupujących. Rozumiem, że jest to trudniejsze, gdy konto jest zablokowane, ale miałeś już całkiem sporo szans. Jeżeli wyjaśnisz dotychczasowe sytuacje i poprawisz jakość sprzedaży, zapewne otrzymasz zgodę na dalszą działalność.