Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupy do godziny 10 mamy ustawione wysyłki tego samego dnia. Nadajemy zgodnie z deklaracją ( nie wysyłamy nigdy paczek kupionych po 10) jeszcze wczoraj wszystko było prawidłowo. Dzis już kolejne zamówienie zrobione po godzinie 10 wskakuje z wysyłką na dziś. Nawet nie mamy możliwości tego nadać bo kurier DPD juz odebrał paczki
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ co sie dzeje ? ktoś znów coś grzebie w systemie ??????
Tak czy inaczej nie mamy możliwości wysłania zakupów zrobionych po godz 10 !!!!!!!
Cześć, @_Likos_. Jeśli masz na myśli zamówienie 02ece2c0-6d22-11f0-a5d4-d104b0536c06, to jego metodą dostawy jest Allegro One Box (DPD) - w przypadku tej metody dostawy Twoje konto nie spełnia warunku opisanego tutaj:
minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do podanej przez Ciebie godziny w ciągu ostatnich 28 dni, udało Ci się wysłać tego samego dnia.
Dlatego nie godzina graniczna nie obowiązywała w przypadku zamówienia z tą metodą dostawy. Tak samo w przypadku dostaw InPost.
Kolejne zamówienie (8cb1f080-6d23-11f0-9491-056d2e166421) realizowane metodą Allegro Kurier DPD spełnia już warunki godziny granicznej, ponieważ 100% zamówień które klienci złożyli i opłacili do podanej przez Ciebie godziny w ciągu ostatnich 28 dni, udało Ci się wysłać tego samego dnia. Czas na wysyłkę tego zamówienia to 31 lipca.
@MiMary czyli rozumiem że nie jestem związany terminami jeśłi chodzi o realizacje tych zamówień? Natomiast dla mnie to o tyle dziwne że nasze całkowite statystyki wysyłki w terminie to 99% jak wiadomo zdecydowana wiekszość to Inpost wiec nie rozumiem czemu nagle statystyki inpostu ( jak i wszystkie inne prócz DPD kurier) spadły do 93%
No ale co ja tam bede z algorytmem dyskutował. Tak czy inaczej my realizujemy zamówienia zrobione do godziny 10 a że klientowi pokazuje że towar otrzyma jutro? No cóż algorytmu nie przeskocze
@_Likos_ Masz ustawione graniczne dla każdego przewoźnika indywidualnie ?
@mdrogeria tak mam ustawione , do wczoraj działało poprawnie. Dziś sie coś wysypało i w zakładce ze statystyka szybkości wysyłki pokazuje poprawnie 99% wysyłki w terminie a w zakładce z ustawieniami godzin granicznych te parametry są inne ( np inpost 93%) . Chociaż powinny być takie same w obydwu zakładkach
@_Likos_ czy jak wejdziesz w ustawienia dostawy -> Zmień czas wysyłki to nie masz tam komunikatu "Godziny nie są widoczne dla kupujących"?
Tak widze komunikat. Tylko nie wiem skąd niezgodności. Całkowita wysyłka w terminie 99% inpostem jedzie 80-85% paczek i nagle spadek na inpoście do 93%? No nic musze pogrzebać i sprawdzić ostatnie wysyłki jak oni to skanowali
Mój stały kurier inpost jest na urlopie wiec bede musiał posprawdzać trackingi z ostatnich dni
@_Likos_, zamówienie 02ece2c0-6d22-11f0-a5d4-d104b0536c06 powinieneś nadać do 31 lipca, tak jak pokazujemy w zakładce z zamówieniami. Tak samo w przypadku zamówienia 8cb1f080-6d23-11f0-9491-056d2e166421.
Gdy minimum 95% zamówień będziesz realizować zgodnie z własną deklaracją (+ pozostałe warunki z listy), to godzina graniczna znów pojawi się w ofertach.
"Wyłącz dostawy szybsze niż Twoja deklaracja" wtedy nie będziesz miał takich sytuacji. Ja to zrobiłam i mam spokój. Niestety co 10 dni musisz to znowu kliknąć bo inaczej Allegro to przywróci, ale przynajmniej nie będziesz miał problemów z klientami,
Co z tego że Allegro Cię nie zmusi co wysyłki po tej godzinie skoro kupujący wystawi Ci negatyw bo miało być i już?
@Pszczola2013 w takim przypadku kiedy spadną statystyki godziny graniczne nie obowiązują ( tzn nie są pokazywane kupującym) jak wyżej twierdzi moderatorka- wiec po prostu zamierzam trzymać sie wlasnych założeń i wysyłać paczki kupione do 10 . Cóż zobaczymy za kilka dni kiedy kupujacy dostaną paczki
Kiedyś robiliśmy tak jak napisałaś ale właśnie zapominaliśmy ponowić po 10 dniach.....
Póki co zostawie jak jest i bede obserwował statystyki a najwyżej jak sie bede nudził to sprawdze trackingi inpostu bo u nich jechało wszystko terminowo i nie powinno byc spadku. Stąd moje zaskoczenie tą sytuacją i pomysł że ktoś grzebie.....
@_Likos_ wyłączenie wysyłki szybszej niż deklaracja działa tylko dla zamówień z czasem wysyłki 2-3 dni a Ty pewnie masz ustawione 24h.
Musisz sobie sprawdzić raport ze skutecznością wysyłki.
@sl-aw-ek dzięki za podpowiedź
@MiMary według raportu skuteczności wysyłek nasza wysyłka w terminie jeśłi chodzi o Inpost to 99% (491 paczek z 498 pojechało w terminie) wiec czemu w opcjach wysyłki pokazało sie nagle 93%????? Zresztą u wszystkich przewoźników mamy 99 lub 100% nie ma niżej
Przepraszam ze marudze ale gdzieś musi być błąd albo czegoś nie doczytałem wiec wole wyjasnić
@_Likos_, w systemie widzę, że w przypadku przesyłek InPost wartość wynosi 93%, a w przypadku Allegro One (DPD) jest to 90%. Czy możesz podesłać zrzut ekranu z zakładki ze skutecznością wysyłki?
@MiMary Możesz mi powiedzieć co się stało z odbiorami paczek z automatu One box AL041SB1? Od dłuższego czasu nadania do godz. 15-stej były zabierane tego samego dnia (godz. graniczna 15 podana do tej pory). a w lipcu całkowite załamanie odbiorów, czas wysyłek mam już rozwalony 😕
Pierwszy przykład z brzegu: A002E26MG0
@drekenzes urlopy
u mnie teraz codziennie inny zielony kurier i każdy o innej godzinie. Bo "mój" ma tydzień wolnego
Niestety, Allegro jako maszynka do zarabiania kasy nie przewiduje czynnika ludzkiego
@MiMary Ależ proszę pierwszy screen wysyłka inpostem, drugi wszyscy przewoźnicy. Obydwa robione przed chwilą SC z zakładki skutecznośc wysyłk dane te są zupełnie niezgodne z zakładką gdzie ustawiamy godziny wysyłek tego samego dnia i gdze rzeczywiście są dane które Ty podałaś: Wysyłka inpost
Wszyscy przewoźnicy
@_Likos_ Na zrzucie widać wyniki dla miary "wysyłki w terminie", a nie "szybkich wysyłek". Zgodnie z warunkami wyświetlania informacji Kup do X dostawa X", należy wysyłać tego samego dnia minimum 95% zamówień, które zostały złożone do godziny granicznej, ustawionej przez Ciebie.
@w_kiwi no ale na dole jest komunikat: " wysyłasz ZGODNIE Z DEKLARACJĄ 99% wysyłek"
A wszystkie oferty mamy ustawione z godziną graniczną na 10 czyli moim zdaniem 99% ( wysłanych z deklaracją to wiecej niż 95%) ???????
Czyli wyjechało 99% zamówień złożonych do godziny granicznej.
Przynajmniej tak to rozumiem
@_Likos_ Niekoniecznie. Taki wskaźnik może oznaczać, że masz znacznie więcej zamówień składanych po godzinie granicznej, co łącznie daje 99%, a podliczając samodzielnie część zamówień złożonych przed godziną graniczną, może dawać inny wynik. Proszę, zrób zrzut ekranu z miary "szybkich wysyłek". Ponadto zamówienia złożone do godziny granicznej należy wysłać tego samego dnia, a pozostałe zamówienia do końca następnego dnia roboczego.
@w_kiwi ale szybkie wysyłki to jest % zamówien wysłanych tego samego dnia niezależnie od ustwień godzin granicznych po prostu procent zamówień z danego dnie który jest wysyłany w tym samym dniu. U nas szybkość wysyłki to 23% ze względu właśne na ustawienie wczesnej godziny granicznej
Mój problem dotyczy tego że w zakładce z ustawieniami godzin granicznych kiedy najade kursorem na wykrzyknik jest komunikat " wysyłasz 93% przesyłek zgodnie z ustawionym czasem" podczas gdy screeny które załączyłem pokazują że zgodnie z ustawionym czasem wysyłamy 99% przesyłek
Kidy ogarniemy paczki zrobi zdjęcie monitora i komunikatu z zakładki o godzinach wysyłki. To są dwa sprzeczne komunikaty mówiące o tej samej statystyce - wysyłce zgodnie z deklarowaną godziną graniczną
Aha a zakupów zrobionych po godzinei granicznej - nie wysyłamy wiec nie mogą one zawyżać statystyk do 99%