Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu
@Auto-Group-Luzar Czy zgodnie z prośbą przesłałeś dokumenty dotyczące wszystkich beneficjentów rzeczywistych przez formularz w Ustawienia wypłat?
tak zostało to wysłane dzisiaj już 3ci raz.
Proszę o interwencję w tej sprawie bo to są już chyba jakieś żarty.
@Auto-Group-Luzar Działam już w Twojej sprawie i jak tylko dostanę więcej informacji, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Auto-Group-Luzar Otrzymałeś od nas wiadomości mailowe w sprawie weryfikacji, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
Witam, mam ten sam problem z weryfikacją przelewy24, przelrw został wykonany 23/11 o zostały uzupełnione dane. Proszę o interwencję i pomoc.
@Kazka19 Konsultuję Twoją sprawę. Gdy będę coś wiedzieć, odezwę się ponownie.
@Kazka19 Wypłaty są już aktywne na Twoim koncie.
Dzisiaj zostały wysłane poprawione dokumenty. proszę o interwencję.
@Auto-Group-Luzar Muszę Cię prosić o cierpliwość. Jeśli poprawione dokumenty wysłałeś dzisiaj, pamiętaj, że operator płatności potrzebuje czasu, żeby się z nimi zapoznać.
mija dzisiaj 8 dni od wysłania, przelewy24 dalej nie aktywne 😞 ile można ???
@Auto-Group-Luzar Dane zostały zaakceptowane. Wypłaty są już aktywne.
No i teraz znowu mają 5dni.😂
Wielkie dzięki, mnie też czeka ta weryfikacja i nie podoba mi się to zbieranie skanów dowodów bo nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie.
Witam tez wyslalam dokumenty I czekam Jake dlugo jeszcze????
Dzień dobry,
Widzę, że problem nie tylko u mnie. Ponad 5 dni temu zrobiony przelew (zwrot nastąpił następnego dnia), wysłane oświadczenie (bez skanu dokumentu) i cisza.
Pozdrawiam, Marcin
@szkatulka_mz Na koncie, z którego piszesz, wypłaty są aktywne.
Witam,
u nas ten sam problem. Proszę o interwencję.
Pozdrawiam.
@CORNiCO Dane do wypłat zostały zaakceptowane.
Witam,
U mnie jedna wypłata wisi już jakiś czas
Dokumenty i dane wysłane w dniu 25 listopada.
Proszę o interwencję.
Pozdrawiam.
@the_w Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne.