witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu
4 dni
@Client:42551721 Odczekaj aż minie 5 dni roboczych i napisz tu ponownie, jeśli wypłaty nie zostaną aktywowane.
Ja też wszystko przesłałam i nic się nie dzieje, aktywacja Przelewy 24 w toku. Ile to potrwa, czekam już długo.
tak wiem o tym
@Knowhere ale ja na allegro nie jestem jednoosobowa działalność tylko jako spółka
@RED Nie pisałem tego stricte do Ciebie, a jedynie podpiąłem się pod Twojego posta z dodatkową informacją, która może przydać się innym.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Czekam już ponad mięsiac 😞 przelew zrobiony skany przesłane 😞
@Auto-Group-Luzar Dane konta Allegro zgodne z danymi konta w banku? Otrzymałeś mailem informację o powodach negatywnej weryfikacji? Złóż odwołanie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...
Jeśli dane są zgodne, zażądaj odsetek za przetrzymywanie pieniędzy.
My też czekamy bardzo długo na weryfikację Przelewy 24. Pieniądze zamrożone. Pisałem dwa razy na pomoc i żadnej odpowiedzi. 😞
@balsam_cap Twoje zgłoszenie w tej sprawie wpłynęło do nas 5 minut temu, więc poproszę Cię o cierpliwość. Sprawdzimy status Twojej weryfikacji i na pewno wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Witam,
U mnie również proces weryfikacji konta Przelewy24 trwa dłużej niż wskazują na to informacje Allegro. Przelew wykonany 5.11.2020. Mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie ?
@men_of_life Wypłaty przez Przelewy24 są już aktywne na Twoim koncie.
Odesłałem do Przelewy24 oświadczenie dot. beneficjentów rzeczywistych. Proszę o monitorowanie sprawy, co i jak dalej.
Witam ja też bardzo proszę o pomoc bo u mnie też minęło 5 dni a mam zamrożone prawie 4200 kiedy je odzyskam?????
@patidj Widzę, że dostałaś informację mailową, że sprawa jest wyjaśniana z operatorem płatności. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Ile mamy jeszcze czekać wszystko wysłane raz jeszcze jako komplet. Mamy zamrożone 1000 PLN 😞
@Auto-Group-Luzar Czy zgodnie z prośbą przesłałeś dokumenty dotyczące wszystkich beneficjentów rzeczywistych przez formularz w Ustawienia wypłat?
tak zostało to wysłane dzisiaj już 3ci raz.
Proszę o interwencję w tej sprawie bo to są już chyba jakieś żarty.
@Auto-Group-Luzar Działam już w Twojej sprawie i jak tylko dostanę więcej informacji, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Auto-Group-Luzar Otrzymałeś od nas wiadomości mailowe w sprawie weryfikacji, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
Witam, mam ten sam problem z weryfikacją przelewy24, przelrw został wykonany 23/11 o zostały uzupełnione dane. Proszę o interwencję i pomoc.