anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na weryfikację Przelewy24

Idź do rozwiązania
sun-texkropkapl
#7 Wielbiciel#

witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu

oznacz moderatorów
245 ODPOWIEDZI 245
Client:42551721
#7 Wielbiciel#

4 dni

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:42551721 Odczekaj aż minie 5 dni roboczych i napisz tu ponownie, jeśli wypłaty nie zostaną aktywowane.

oznacz moderatorów
Client:59247542
#13 Ambasador#

Ja też wszystko przesłałam i nic się nie dzieje, aktywacja Przelewy 24 w toku. Ile to potrwa,  czekam już długo.

 

oznacz moderatorów
RED
#19 Nestor#

tak wiem o tym

@Knowhere ale ja na allegro nie jestem jednoosobowa działalność tylko jako spółka

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@RED Nie pisałem tego stricte do Ciebie, a jedynie podpiąłem się pod Twojego posta z dodatkową informacją, która może przydać się innym.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Czekam już ponad mięsiac 😞 przelew zrobiony skany przesłane 😞

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Auto-Group-Luzar  Dane  konta Allegro zgodne z danymi konta w banku? Otrzymałeś mailem informację o powodach negatywnej weryfikacji? Złóż odwołanie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...

Jeśli dane są zgodne, zażądaj odsetek za przetrzymywanie pieniędzy.

oznacz moderatorów
balsam_cap
#7 Wielbiciel#

My też czekamy bardzo długo na weryfikację Przelewy 24. Pieniądze zamrożone. Pisałem dwa razy na pomoc i żadnej odpowiedzi. 😞

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@balsam_cap Twoje zgłoszenie w tej sprawie wpłynęło do nas 5 minut temu, więc poproszę Cię o cierpliwość. Sprawdzimy status Twojej weryfikacji i na pewno wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
men_of_life
#7 Wielbiciel#

Witam,

U mnie również proces weryfikacji konta Przelewy24 trwa dłużej niż wskazują na to informacje Allegro. Przelew wykonany 5.11.2020. Mógłbym prosić o pomoc w tej sprawie ?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@men_of_life Wypłaty przez Przelewy24 są już aktywne na Twoim koncie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
balsam_cap
#7 Wielbiciel#

Odesłałem do Przelewy24 oświadczenie dot. beneficjentów rzeczywistych. Proszę o monitorowanie sprawy, co i jak dalej.

oznacz moderatorów
patidj
#7 Wielbiciel#

Witam ja też bardzo proszę o pomoc bo u mnie też minęło 5 dni a mam zamrożone prawie 4200  kiedy je odzyskam?????

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@patidj Widzę, że dostałaś informację mailową, że sprawa jest wyjaśniana z operatorem płatności.  Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Ile mamy jeszcze czekać wszystko wysłane raz jeszcze jako komplet. Mamy zamrożone 1000 PLN 😞

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Czy zgodnie z prośbą przesłałeś dokumenty dotyczące wszystkich beneficjentów rzeczywistych przez formularz w Ustawienia wypłat?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

tak zostało to wysłane dzisiaj już 3ci raz.

Proszę o interwencję w tej sprawie bo to są już chyba jakieś żarty.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Działam już w Twojej sprawie i jak tylko dostanę więcej informacji, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Otrzymałeś od nas wiadomości mailowe w sprawie weryfikacji, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Kazka19
#7 Wielbiciel#

Witam, mam ten sam problem z weryfikacją przelewy24, przelrw został wykonany 23/11 o zostały uzupełnione dane. Proszę o interwencję i pomoc.

oznacz moderatorów