Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sytuacja jest kuriozalna kupujący odesłał zwrot metoda dostawy allegro kurier nie podjął nawet próby doręczenia paczki ze zwrotem a przesyłkę odebrało allegro i znalazła się ona w magazynie przesyłek nie doręczalnych u nich . Allegro chciało odesłać paczkę w lipcu niestety byliśmy akurat na urlopie w Turcji napisali że mogą poczekać z odesłaniem paczki aż wrócę z urlopu teraz nie chcą odesłać towaru nawet nie odpowiadają na e-maile każą zdobyć od kupującego zrzeczenie do reklamacji zwróciłem wpłatę kupującemu i teraz nie mam ani towaru ani pieniędzy 😂😋😛
@KAMPPOL poprosiłam o informację, czy przesyłka została do Ciebie wysłana. Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail, gdy tak się stanie, ale wrócę z informacją, gdy otrzymam odpowiedź.
W sprawie nr 43661047 poruszone zostały dwie kwestie: odesłanie zwrotu oraz reklamacja usługi dostawy. Reklamować dostawę może kupujący, jako nadawca.
Nie ma to nic wspólnego z odesłaniem paczki do Ciebie (odbiorcy).
Przepraszam, że długo czekałeś na rozwiązanie tej sprawy.
Ja chcę tylko odzyskać swój towar o który nie mogę się doprosić. Nie jest to profesjonalne podejście do problemu od 3 miesięcy nie możecie odesłać towaru czekam na paczkę do końca tygodnia jeżeli jej nie dostanę będę zmuszony podjąć kroki prawne . Pozdrawiam @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Wczoraj wysłałem zapytanie i zero odpowiedzi na wiadomość email tutaj zapytałem już 4 godziny temu i nadal nic poziom obsługi jest naprawdę na wysokim poziomie nikt nic nie potrafi ustalić w mojej sprawie przykre to a od sprzedawców wymagacie obsługi na najwyższym poziomie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Minęło następne 24 godziny żadnego e-maila żądnej informacji czy wy jesteście poważni ? To przechodzi ludzkie pojęcie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@KAMPPOL bardzo Cię przepraszam, ale muszę poprosić Cię jeszcze o cieprliwość. Przesyłka nie została jeszcze nadana, ale otrzymałam informację, że na pewno zostanie do Ciebie wysłana.
Przykro mi, ale nie jestem w stanie nic zrobić, aby to przyspieszyć.
No bez żartów w czym problem żeby ją nadać ? Miała być nadana wczoraj jest spakowana wystarczy nakleić nowy list przewozowy a wy nie potraficie nawet tego zrobić . Co tam klient czeka 3 miesiące to może jeszcze poczekać. Tak jak pisałem w przyszłym tygodniu wyjeżdżam więc czekam na paczkę do jutra myślę że dałem wam już dużo czasu na załatwienie sprawy.
@msniezek Wywołuje cię do tablicy bo jak widać ani doradcy przez e-mail ani moderatorzy nie potrafią załatwić mojej sprawy już 3 miesiące.
Jest odpowiedź bardzo konkretna załączam zdjęcie 😆😝🤭 . Bareja by się nie powstydził takim rozwojem sytuacji.
@la_nika ty oznaczyłaś że sprawa jest rozwiązana ? Jakoś dalej przesyłka nie dotarła do mnie i nawet nie została nadana żarty sobie robisz prawda ?
@KAMPPOL nie. Z powiadomienia wynika, że Ty to zrobiłeś:
Ja nic nie robiłem ale niech ci będzie . Dalej zero informacji na temat wysyłki czy nalepienie listu przewozowego na gotową paczkę przekracza możliwość allegro ? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy tu ktoś pracuje w tym allegro ? Minęło następne 24 godziny i znów żadnej informacji czy coś wiadomo ??? . Sprzedawcy bierzcie przykład z allegro jak kupujący napisze kiedy wysyłka towaru to spokojnie można pisać . " nie jesteśmy w stanie wskazać terminu wysyłki towaru " przecież to żaden problem 3 miesiące można wysyłać jak allegro i żadnych konsekwencji nie ponosić . 😅 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Następne 24 godziny minęły zero informacji. Brawo Allegro. 😝😆😂😛🤭 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Następne 48 godzin minęło i żadnej odpowiedzi ani tutaj ani na email . Czy mój towar został wreszcie wysłany ??? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@msniezek Czy moderatorzy tutaj odpowiadają na wiadomości bo nijak nie można doczekać się odpowiedzi?
@KAMPPOL przykro mi, ale jako Moderatorka tutaj na Gadane nie mam wpływu na to kiedy przesyłka zostanie do Ciebie wysłana. Otrzymałam jedynie informację, że w tej sytuacji zwrot może chwilę potrwać. Kolejne wiadomości tego nie zmienią, przykro mi, ale nic więcej nie mogę zrobić.
Wpływu może nie masz ale masz kontakt i na forum publicznym musicie zachować chociaż jakieś pozory . Przypomnę że zapewniliście mnie tutaj że przesyłka będzie w tym tygodniu .
Proszę dowiedzieć się czy zwrot został już wysłany . Pięknie to wszystko wygląda najwyższy standard obsługi na email żadnej informacji . Coraz bardziej przekonujecie mnie że nie macie zamiaru odesłać tego zwrotu 🤭😛😛😆🥂 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
W związku z brakiem odpowiedzi na email kontakt allegro jak i z brakiem odpowiedzi tutaj w tym wątku odnośnie mojego zwrotu wyznaczam Państwu nieprzekraczalny termin 48 godzin na odesłanie przesyłki z moim towarem. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@KAMPPOL poprosiłam o informacje w tej sprawie, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.