anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to takie same produkty?

TechartGSM
#13 Ambasador#

Pytanie do moderatorów i nie tylko... Czy te dwa przedmioty na poniższym zdjęciu to takie same produkty? Jak uważacie?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

TechartGSM_0-1750146636451.png

 

 

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Czy napiszesz, o co dokładnie chodzi i jak mogę Ci pomóc? Na ten moment o chyba jakiś rebus. 🤔

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie Wiesz  @w_kiwi ? to nie rebus , to katalog allegro 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@w_kiwi No rebus, ale chyba od razu widać że to inne produkty. To są dwa prawie identyczne, a zupełnie inne kable. Różnią się wtyczką (jeden USB-A, drugi USB-C). Podłącza się je do różnych ładowarek w związku z tym mają zupełnie inne zastosowanie.

Zgłaszałem przez formularz w ofercie błędnie połączone z moim produktem oferty, zgłaszałem przez Ticket - oczywiście opisując na czym polegają różnice. Nikt nic z tym nie zrobił. Już chyba trzeci tydzień. Jak się zapytałem z mą wrodzoną grzecznością raz i drugi kiedy w końcu zrobicie z tym porządek, to... Otrzymałem informację że tylko właściciel oferty otrzyma informację o podjętych działaniach... To znowu, nader jak na mnie grzecznie zapytałem co mnie obchodzi kogo poinformujecie, rozłączcie oferty z zupełnie innym produktem od mojej... Wychodzi na to że moja wrodzona grzeczność kogoś poraziła, bo na tym się skończyło. Zrobicie z tym porządek, czy będziemy walczyć jak @cztery_bez_atu z radyjkiem?? Dodam że to nie jedyny taki przypadek który zgłaszałem. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Jasne, widzę, że są to zdjęcia dwóch różnych produktów, ale jeśli nie podasz mi żadnych szczegółów, to nie mogę nic z tym zrobić. Proszę, podaj numer sprawy, o której wspomniałeś. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@w_kiwi Proszę: 52188462

Ticket porusza dwa różne przypadki: w żadnym nie raczyliście zrobić nic.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM skonsultuje sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM oferty zostały odłączone od produktu. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dziękuję za reakcję, ale niestety jak widzę w obu wskazanych przeze mnie produktach nadal widzę podpięte oferty z innymi produktami. Proszę o sprawdzenie tej sytuacji.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Podaj mi linki do tych ofert lub ich numery.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@nat_not W pierwszym przypadku - produkt 5906849311237 co prawda faktycznie - wskazane przeze mnie oferty zostały odpięte, za to nowych błędnych jest już sporo: 17186849698, 17612999780, 17612995710, 17419532062, 17419525929.

W drugim przypadku - Produkt: 5906849302129. Podpięte pod niego oferty 17290702142, 17394731653 cały czas są aktywne

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Proszę Cię jeszcze o informację czy wysłałeś zgłoszenie przez link dostępny w ofertach "Zgłoś ofertę błędnie powiązaną z produktem"?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Już kilka tygodni temu. Zero reakcji, zresztą nie pierwszy raz. Jak sama widzisz zgłoszenie ticketa i dokładne naświetlenie problemu również nic nie dało.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Przekazałam wskazane wyżej oferty do weryfikacji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Dostałam potwierdzenie, że oferty są już odpięte od produktów.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Teraz i owszem. Zobaczymy na jak długo. Dziękuję.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

No właśnie... Długo to nie trwało... Ten sam sprzedawca, podpiął kolejny nie taki produkt pod mój - ofera 17353390591 dotyczy mojego produktu 5906849302129. 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator#

Wcale bym nie nie zdziwiło, że to nie zła wola tego sprzedawcy, tylko gupi algorytm Allegro. Może to nie sprzedawca podpina się pod mniej/więcej pasującą ofertę, tylko Algorytm Allegro uważa, że to jest ten sam produkt i łączy je ze sobą.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#14 Krzewiciel#

@Client:35386082 

Wiem coś na ten temat. Najpierw system podpowiada jakiś produkt z katalogu który akceptujesz gdyż jest to dokładnie to o co Ci chodzi, a po kilku minutach zostaje odłączony z informacją że to jednak nie jest to.  Mam aktualnie kilkanaście pozycji których w żaden sposób nie mogę wystawić gdyż każdorazowo kończy się to tak jak opisałam wcześniej. Wypróbowane wszelkie kombinacje łącznie z wpisaniem tylko nazwy produktu i za każdym razem efekt jest identyczny. Zakończenie aukcji z komunikatem że nazwa przedmiotu nie odpowiada wybranemu produktowi co jest totalną bzdurą gdyż wpisując nazwę katalogową np.  UCY 74121 i wybierając produkt którego nazwa zaczyna się od UCY 74121  lepiej już dopasować nie można ale system widzi to inaczej.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@cztery_bez_atu 

o jej, np:

dla allegro UCY 74112 i UCY 74121 to to samo

bo nazwa jest niemal identyczna, podobnie jest w drugą stronę gdzie produkty oznaczane innymi eanami traktowane są jako te same

cytaty z komentarzy z oficjalnego sklepu

"Zwrot maszynki do golenia. Sprzedawca nie opisał rzetelnie produktu. Produkt nie jest przeznaczony na rynek europejski i taka informacja powinna się pojawić w opisie produktu. Jakość chińska tak jak główne języki opisujące produkt, polskiego opisu brak."

 

oznacz moderatorów