Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Bardzo proszę o konkretną informację TAK lub NIE czy zamówienie af60f570-5e26-11ef-b154-5f533a41319c zostało wysłane na czas.
Kupująca dokonała zakupu z dostawą do paczkomatu w poniedziałek o 14:29. W poniedziałek godziny graniczne 12:00 paczkomat, 15:00 kurier. We wtorek rano pani pisze z pretensjami, ze paczka we wtorek miała być u niej a nie została nawet wysłana. Napisałam Pani jak sprawa wygląda ale ona nadal wie swoje. Paczka zgodnie z deklaracją została wysłana we wtorek. Wieczorem kupująca wysyła mi jakiś screen z koszyka gdzie widnieje informacja kup do 14:30 jutro w punkcie. Tylko screen jest z wtorku gdy godziną graniczną dla paczkomatu była 14:30. Pani nie rozumie, że w dniu kiedy dokonywała zakupu godzina graniczną dla paczkomatu była 12:00 i uważa, że paczka nie została wysłana na czas. Dziś kolejna wiadomość "Nie będę dyskutować z Państwem. Pracuję na co dzień z Allegro i wiem jak co działa. Towar zwracam, bo nie przyszedł na czas."
Bardzo proszę o sprawdzenie i napisanie jasno i konkretnie czy przesyłka została nadana zgodnie z deklaracją, a kupująca nie doczytała, że w poniedziałek do 15 dostawa dotyczyła kuriera czy może jednak popełniliśmy błąd.
@Health___Beauty tak, zamówienie zostało wysłane i dostarczone na czas. Przewidywany czas dostawy dla zamówienia nr af60f570-5e26-11ef-b154-5f533a41319c to 21.08.2024 i tego dnia paczka trafiła do paczkomatu.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
analogiczna sytuacja - czy zamówienie bb60b9c0-59f6-11ef-937d-735be825767a zostało wysłane na czas? Czas wysyłki 2 dni robocze, zakup 14.08, czyli 1 dzień roboczy to czas na nadanie do końca 16.08, a 2 dni do 19.08. Paczka tak została nadana. Proszę o potwierdzenie czy ten czas jest ok.
@Health___Beauty Kieruj pacj-klientów do szczegółów zakupu , jak wół mają podany przewidywany czas dostarczenia .
@mdrogeria @Myślisz że tego nie robię? Pani odnośnie której było pierwsze pytanie po tym jak jej wysłałam Link do tego wątku napisała mi że ona wie co widziała, miała pokazane co innego i nie przetłumaczysz.
@Health___Beauty tak po trosze ....odrobinka Twojej winy się znajdzie , jak widzisz żonglowanie czasem wysyłki do niczego dobrego nie prowadzi. Ustaw jeden zunifikowany czas wysyłki dla wszystkich ofert ....to tylko moje zdanie .
Co to da? Kupujący i tak wiedzą lepiej i widzą co chcą widzieć.
sytuacja z dzis - Pani kupiła produkty o 14:10, twierdzi że Allegro jej pokazywało dostawę jutro i uważa że skoro ona wydaje aż 295 zł to mimo przewidywanego czasu wysyłki jutro jej zamówienie powinno zostać wysłane dziś. Napisałam Pani że jak to za długo to zawsze może anulować zakup. Więc łaskawie stwierdziła że poczeka ale jestem na 99% pewna, że skończy się negatywem. Bo ona widziała co innego przed zakupem. A po zakupie złe allegro i zły sprzedawca jej zamienili przewidywany czas wysyłki i dostawy.
@Health___Beauty nie próbuję Ci czegokolwiek narzucić ,to mój wniosek i może nazwijmy to delikatną poradą . Mam ustawiony jeden taki sam czas wysyłki dla wszystkich ofert , problemy opisane przez Ciebie to dla mnie nieistniejąca fantazja , owszem czasem trafi się pytakie ,, kiedy wysyłka ..., czy będzie dzisiaj wysłane ,, Odsyłam do szczegółów zakupu i rozmowa się kończy , nigdy nie zerwałem negatywa z powodu jaki Ty opisujesz ..... przemyśl , może spróbuj ,decyzja należy do Ciebie , chcę Ci tylko podpowiedzieć bo to nie pierwszy Twój wątek w temacie .
@mdrogeria @Ja wiem, że to nic nie zmieni. Bo jak jest pytanie i ja pokazuję kupującemu przewidywany czas wysyłki, który jest zgodny z ustawieniami (a nie pomylony przez algorytmy) to oni i tak twierdzą, że „jak kupowali to było inaczej”. No nie przetłumaczysz. Oczywiście to są pojedyncze przypadki, jakby to ocenić procentowo to pewnie ułamek procenta wszystkich zamówień ale potem się traci czas na tłumaczenie takim kupującym jak to realnie wygląda a oni i tak wiedzą swoje.
z różnych względów przez kilka następnych miesięcy będziemy mieli ustawiane różne czasy wysyłki dla różnych dni, wiem że algorytm może tego nie znieść ale siła wyższa.
@Health___Beauty to nie w tym rzecz , może nie do końca zrozumiale napisałem poprzednio . Głównie chodzi o zakupy złożone , w których masz rózne czasy wysyłki . Klient szukający szybkiej dostawy nie zwróci uwagi na to ,że dobierając inny produkt / z dłuższym czasem / czas przewidywaany się zmieni ,on widzi tylki pierwszy produkt i dostawę na jutro .
@Health___Beauty tak, tutaj również ten czas jest ok. Przesyłka została nadana w terminie. Natomiast przewidywany czas dostawy wskazał na 19.08, a kupująca otrzymała paczkę 20.08.
@la_nika noooo .... po mojemu treść komentarza jest jednoznaczna i kwalifikuje go do usunięcia .
Po mojemu to wszystkie sugerowane czasy dostawy są niejednoznaczne i też kwalifikują się do usunięcia xD. To zwyczajna żenada...
@Health___Beauty poprosiłam odpowiedni dział o usunięcie tej oceny, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika @Dziękuję.
@Health___Beauty otrzymałam odpowiedź, że nie możemy usunąć komentarza, ponieważ nie odnosi się do czasu wysyłki, a do czasu dostawy, natomiast wykluczyliśmy go z Twojej jakości, więc nie wpływa na Twoje statystyki.
@la_nika no tak, przesyłka wysłana i dostarczona dokładnie tak jak w deklaracji (dostarczona następnego dnia po wysłaniu żeby była jasność) - to rzeczywiście dwie zupełnie inne rzeczy :))) ale dzięki za dobre chęci.
swoją drogą czy w tych powodach wystawienia negatywa jest rozróżnienie na opóźnioną wysyłkę i opóźniona dostawę?
@Health___Beauty strasznie tępa ta kupująca "rozumiem, że kwota 295 zł, jest za niskim przychodem, że nie opłaca się wysłać towaru tego samego dnia" - tak, nie opłaca się, tak jak zakładam, że w sklepie stacjonarnym nie opłaca się zatrudniać lokaja do otwierania drzwi takim "paniusiom" co myślą, że za 295 zł będą je na rękach nosić 🤣
Jak komentarz "przesyłka opóźniona" odnosi się do czasu dostawy a nie wysyłki jak Allegro samo interpretuje to jako jedno - czas na wysyłkę i czas na doręczenie przez kuriera... Ocena powinna rzetelnie opisywać postawę sprzedawcy oraz zgodność z opisem a tutaj wszystko było w porządku. Przecież sprzedawcy na allegro powinni udostępniać sobie czarną listę takich kupujących, żeby na allegro zostały im tylko chińskie oferty i oczywiście "Oficjalny sklep Allegro" 😂
Dobrze, że chociaż łaskawie komentarz został wykluczony z liczenia do średniej oceny 🙂
@q3qPL Napisałam pani zgodnie z prawdą, że zamówienia są realizowane w kolejności wpłynięcia, a klient robiący zakupy za 20 czy 50 zł nie jest mniej ważny od tego wydającego 295.