Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zamówienie 2349f1c0-f4c4-11ee-b575-eb29e142f8c8 z 7.04.2024 o 11:52, pani właśnie sobie radośnie opłaciła po 9 dniach. Dlaczego zamówienie nie zostało anulowane automatycznie po 7 dniach?
Może przelew tradycyjny? Wtedy jest 14 dni.
@komis-bell płatność p24
@Health___Beauty Sprawdź proszę w Ustawieniach zamówień czy nie zmieniłaś czasu, po którym zamówienia są automatycznie anulowane.
@nat_not Nie.
inne nieopłacone zamówienie z 8.04 zostało anulowane dziś w nocy więc nie rozumiem jakim cudem to z 7.04 zostało.
@Health___Beauty wyjaśniamy to, wrócę z informacjami, gdy tylko je otrzymam.
@Health___Beauty wracam z informacjami w tej sprawie.
Początkowo kupująca wybrała jako metodę płatności przelew tradycyjny i dlatego wyznaczyliśmy dłuższy czas na opłacenie zamówienia.
mam podobną sytuację: NIEOPŁACONE zamówienie bbd82590-48e9-11f0-8e8c-835607bf6478 z 14 cze 2025, 08:35 nie zostało automatycznie anulowane przez was po 7 dniach , tj dzisiaj o 8:35. Zamówienie miało wybraną płatność P24. Zmieniłem mu ręcznie status na Anulowane, dla klientowi to również anuluje? Bo już mieliśmy sytuację że minął czas 7 dni, i my wznowiliśmy towary do sprzedaży i ktoś je zamówił a wtedy klient opłacił i nie mieliśmy jak mu zrealizować zamówienia.
Wcześniej było wspomniane że można ustawić czas anulowania ( "Sprawdź proszę w Ustawieniach zamówień czy nie zmieniłaś czasu, po którym zamówienia są automatycznie anulowane.") Gdzie bo ja tego nie widzę?
cd..
@HMS_Computers_II napisał(a):Wcześniej było wspomniane że można ustawić czas anulowania ( "Sprawdź proszę w Ustawieniach zamówień czy nie zmieniłaś czasu, po którym zamówienia są automatycznie anulowane.") Gdzie bo ja tego nie widzę?
OK, znalazłem gdzie się zmienia czas anulowania, ale tam nie można skrócić czasu poniżej 7, 14 dni.
Dlaczego klient może zablokować nam sprzedaż ostatnich 2 szt towaru na 7, 14 dni? Można jakoś temu przeciwdziałać?
@HMS_Computers_II Nie jest czasem tak, że automatycznie po 7 dniach anuluje się zamówienie dla którego nie wybrano metody płatności?
Jeśli metoda płatności została wybrana niezależnie od tego czy do płatności doszło czy nie będzie to chyba 14 dni?
@komis-bell napisał(a):@HMS_Computers_II Nie jest czasem tak, że automatycznie po 7 dniach anuluje się zamówienie dla którego nie wybrano metody płatności?
Jeśli metoda płatności została wybrana niezależnie od tego czy do płatności doszło czy nie będzie to chyba 14 dni?
@la_nika proszę o sprawdzenie powyższego. To istotna informacja!
@HMS_Computers_II Jestem niemal pewien że tak właśnie jest ale nie śledzę już wszystkich zmian więc nie wiem na 100%.
Pamiętam jak weszła zmiana przy czasie płatności za licytacje - wcześniej zawsze było 30 dni niezależnie od tego czy kupujący wybrał czy nie wybrał metody płatności.
Po zmianie miało być 14 dni ale okazało się że wystarczyło że kupujący wybrał metodę płatności i jej nie dokończył to nadal było 30 dni...
@HMS_Computers_II weryfikuję dlaczego zamówienie nie zostało anulowane automatycznie i wrócę z informacją.
Jako sprzedający nie możesz anulować zamówienia. Oznaczenie zamówienia statusem "Anulowane", nie jest równoznaczne z anulowaniem zamówienia dla kupującego. Jest to oznaczenie z informacją dla Ciebie o statusie zamówienia.
Nie możesz ustawić czasu krótszego niż 7 dni - wynika to z regulaminu. Zgodnie z zapisami w naszym regulaminie kupujący ma na opłacenie zamówienia:
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Sa_nova napisał(a):@HMS_Computers_II weryfikuję dlaczego zamówienie nie zostało anulowane automatycznie i wrócę z informacją.
Proszę o wyniki weryfikacji: dlaczego nie zostało anulowane, i kiedy będzie anulowane, abym wiedział kiedy mogę wystawić towary do sprzedaży.
@HMS_Computers_II przykro mi, ale nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi w tej sprawie. Gdy tylko ustalę szczegóły, to wrócę z informacją.
@HMS_Computers_II wracam do Ciebie z informacją.
Czasu automatycznego anulowania zamówienia nie liczymy co do minuty. Gdy mija ustalony czas na opłacenie zamówienia (np. 7 dni), to automatycznie anulujemy zamówienie do max. 1 doby od tego czasu - czyli czas anulowania to w tym przypadku 7 dni + do max 1 dobry.
Dlatego zamówienie zostało automatycznie anulowane 22 czerwca. 😊