anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dlaczego nieopłacone zamówienie nie zostało anulowane automatycznie po 7 dniach?

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Zamówienie 2349f1c0-f4c4-11ee-b575-eb29e142f8c8 z 7.04.2024 o 11:52, pani właśnie sobie radośnie opłaciła po 9 dniach. Dlaczego zamówienie nie zostało anulowane automatycznie po 7 dniach?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

komis-bell
#21 Demiurg#

Może przelew tradycyjny? Wtedy jest 14 dni. 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@komis-bell  płatność p24

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty Sprawdź proszę w Ustawieniach zamówień czy nie zmieniłaś czasu, po którym zamówienia są automatycznie anulowane.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@nat_not  Nie.  

inne nieopłacone zamówienie z 8.04 zostało anulowane dziś w nocy więc nie rozumiem jakim cudem to z 7.04 zostało. 

IMG_1691.jpeg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty wyjaśniamy to, wrócę z informacjami, gdy tylko je otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty wracam z informacjami w tej sprawie. 
Początkowo kupująca wybrała jako metodę płatności przelew tradycyjny i dlatego wyznaczyliśmy dłuższy czas na opłacenie zamówienia.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator#

@la_nika

mam podobną sytuację: NIEOPŁACONE zamówienie bbd82590-48e9-11f0-8e8c-835607bf6478 z 14 cze 2025, 08:35 nie zostało automatycznie anulowane przez was po 7 dniach , tj dzisiaj o 8:35. Zamówienie miało wybraną płatność P24. Zmieniłem mu ręcznie status na Anulowane, dla klientowi to również anuluje? Bo już mieliśmy sytuację że minął czas 7 dni,  i my wznowiliśmy towary do sprzedaży i ktoś je zamówił a wtedy klient opłacił i nie mieliśmy jak mu zrealizować zamówienia.

Wcześniej było wspomniane że można ustawić czas anulowania ( "Sprawdź proszę w Ustawieniach zamówień czy nie zmieniłaś czasu, po którym zamówienia są automatycznie anulowane.") Gdzie bo ja tego nie widzę?

oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator#

cd.. 


@HMS_Computers_II  napisał(a):

@la_nika

Wcześniej było wspomniane że można ustawić czas anulowania ( "Sprawdź proszę w Ustawieniach zamówień czy nie zmieniłaś czasu, po którym zamówienia są automatycznie anulowane.") Gdzie bo ja tego nie widzę?


OK, znalazłem gdzie się zmienia czas anulowania, ale tam nie można skrócić czasu poniżej 7, 14 dni.

Dlaczego klient może zablokować nam sprzedaż ostatnich 2 szt towaru na 7, 14 dni? Można jakoś temu przeciwdziałać?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@HMS_Computers_II Nie jest czasem tak, że automatycznie po 7 dniach anuluje się zamówienie dla którego nie wybrano metody płatności? 
Jeśli metoda płatności została wybrana niezależnie od tego czy do płatności doszło czy nie będzie to chyba 14 dni?

oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator#

@la_nika


@komis-bell  napisał(a):

@HMS_Computers_II Nie jest czasem tak, że automatycznie po 7 dniach anuluje się zamówienie dla którego nie wybrano metody płatności? 
Jeśli metoda płatności została wybrana niezależnie od tego czy do płatności doszło czy nie będzie to chyba 14 dni?


@la_nika proszę o sprawdzenie powyższego. To istotna informacja!

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@HMS_Computers_II Jestem niemal pewien że tak właśnie jest ale nie śledzę już wszystkich zmian więc nie wiem na 100%.

Pamiętam jak weszła zmiana przy czasie płatności za licytacje - wcześniej zawsze było 30 dni niezależnie od tego czy kupujący wybrał czy nie wybrał metody płatności. 
Po zmianie miało być 14 dni ale okazało się że wystarczyło że kupujący wybrał metodę płatności i jej nie dokończył to nadal było 30 dni...

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@HMS_Computers_II weryfikuję dlaczego zamówienie nie zostało anulowane automatycznie i wrócę z informacją. 

Jako sprzedający nie możesz anulować zamówienia. Oznaczenie zamówienia statusem "Anulowane", nie jest równoznaczne z anulowaniem zamówienia dla kupującego. Jest to oznaczenie z informacją dla Ciebie o statusie zamówienia. 

Nie możesz ustawić czasu krótszego niż 7 dni - wynika to z regulaminu. Zgodnie z zapisami w naszym regulaminie kupujący ma na opłacenie zamówienia: 

  • 7 dni w przypadku Oferty z opcją Kup Teraz oraz w przypadku Licytacji,
  • 14 dni w przypadku Oferty z opcją Kup Teraz oraz w przypadku Licytacji, dla której Kupujący wybrał wpłatę przelewem tradycyjnym.
   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HMS_Computers_II
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 


@Sa_nova  napisał(a):

@HMS_Computers_II weryfikuję dlaczego zamówienie nie zostało anulowane automatycznie i wrócę z informacją. 

Proszę o wyniki weryfikacji: dlaczego nie zostało anulowane, i kiedy będzie anulowane, abym wiedział kiedy mogę wystawić towary do sprzedaży.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@HMS_Computers_II przykro mi, ale nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi w tej sprawie. Gdy tylko ustalę szczegóły, to wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@HMS_Computers_II wracam do Ciebie z informacją.

Czasu automatycznego anulowania zamówienia nie liczymy co do minuty. Gdy mija ustalony czas na opłacenie zamówienia (np. 7 dni), to automatycznie anulujemy zamówienie do max. 1 doby od tego czasu - czyli czas anulowania to w tym przypadku 7 dni + do max 1 dobry. 

Dlatego zamówienie zostało automatycznie anulowane 22 czerwca. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów