anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Do kogo należy produkt po wypłacie AP?

Health___Beauty
#16 Inspirator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Sytuacja wygląda następująco - pani kupiła róż do policzków, zgłosiła zwrot, odesłała używany - dostała odmowę zwrotu. Allegro oczywiście wypłaciło jej protecta bez obciążania nas, dziś dostałam w dyskusji informację od Allegro, że mam ustalić z kupującą sposób odesłania jej produktu. Czyli kupujący kupuje produkt, zwraca używany do czego nie ma prawa, dostaje kasę z AP i jeszcze ma dostać produkt z powrotem? Naprawdę? I pewnie jeszcze ja mam go odesłać na swój koszt?

oznacz moderatorów
52 ODPOWIEDZI 52

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Health___Beauty Protect o jest odszkodowanie , odmówiłaś przyjęcia zwrotu czyli towar należy do klienta, napisz w dyskusji ile kosztuje odesłanie i do kiedy czekasz na wpłatę , poinformuj również ,że po terminie oddasz produkt do utylizacji .

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@mdrogeria  Kupująca przy odmowie zwrotu (7.07) została poinformowana, że ma odebrać towar w nieprzekraczalnym terminie 7 dni. 7 dni minęło w poniedziałek. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Health___Beauty odpowiednia formułka  i poproś moderatorów o zamknięcie dyskusji 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@mdrogeria  Absurd polega na tym, że dyskusja została wczoraj zamknięta przez Allegro po wypłacie z AP, a dziś pojawiła się informacja o tym ustaleniu wysyłki - dyskusja jest zamknięta i ja nie mam możliwości wypowiedzi. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Health___Beauty tak jak napisał @mdrogeria w przypadku odmowy przyjęcia zwrotu towar nadal jest własnością kupującego. W takim przypadku strony powinny porozumieć się w sprawie odesłania towaru do klienta. Oczywiście nie oczekujemy od Ciebie, że ten koszt poniesiesz. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@Syrena_zT  Tak się składa, że z tą panią ciężko się porozumieć 

IMG_0948.jpeg

IMG_0949.jpeg

IMG_0950.jpeg

IMG_0951.jpeg

IMG_0952.jpeg

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@Health___Beauty i to jest właśnie patologia na allegro z tymi rzeczami ; ( 

najgorsze jest to, że tłumaczysz co ma zrobić żeby odzyskać towar to ponawia ciągle zapytania o to samo 😄

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@sklep_solpio  Tyle to ja wiem. Prawo jest dla sprzedawców, nie dla kupujących. 
paniusia kupiła sobie róż za prawie 100zl, użyła, stwierdziła że jej nie pasuje, zwróciła, dostała kasę z AP i jeszcze oczekuje bezpłatnego odesłania produktu do niej. Ja zdecydowanie muszę więcej kupować na allegro, bo czuję że nie wykorzystuję swoich praw. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Health___Beauty poprosimy o interwencję lepszą część duetu  !! 😁

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@sklep_solpio  dlatego już jej w pewnym momencie napisałam, ze każda kolejna taka sama wiadomość pozostanie bez odpowiedzi, bo ile można się powtarzać. 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@Health___Beauty jeszcze jedno pytanie na jakiej podstawie klientka dostała AP bez różnicy, że ci nie pobiorą tego, ale dlaczego że użyła produktu i chce kase ? xD

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@sklep_solpio  To jest proklienckie podejście allegro. Chociaż ja już takich sytuacji miałam kilkanaście jak nie kilkadziesiąt i to chyba zależy na kogo się trafi - jedni odmawiali AP, bo produkt miał wyraźną informację o ograniczeniu zwrotu inni przyznawali na zasadzie, że przecież klient to małe dziecko i nie musi rozumieć co to jest ograniczone prawo zwrotu. Przecież jakoś trzeba sprawdzić czy kosmetyk mi pasuje. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Health___Beauty A Ty co chcesz mieć kasę i produkt 🙂 produkt prawnie należy do kupującej, poproś o odebranie, podesłanie etykiety lub kasy na odesłanie 🙂

Jak Cię nie obciążyli nie masz żadnych praw do produktu 😞

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@kostas11  ja nie potrzebuję różu do policzków używanego przez inną osobę. Może przeczytaj całość wątku zanim wydasz "wyrok". 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@kostas11 wyraźnie napisała, że klientka ma odebrać od niej produkt ?:) chyba nie będzie jej jeszcze wysłać na swój koszt... chyba, że ty u siebie tak podchodzisz do klientów to twoja sprawa 😄

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Health___Beauty to można czy nie można odmówić przyjęcia zwrotu "swojego towaru"?

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@Client:44052296  nie bardzo rozumiem? Produkt miał ograniczone prawo odstąpienia od umowy ze względów higienicznych - kupująca otrzymała produkt zaplombowany, odesłała z zerwaną plombą i wyraźnymi śladami używania, zgodnie z prawem taki zwrot nie został przyjęty. Zwrot byłby możliwy gdy odesłała produkt w takim stanie w jakim go dostała. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:44052296 nie można jeśli klient nie złamał podstawowych zasad higieny , w tym wypadku nawet nie można mówić o obniżeniu wartości , sprzedawca nie ma możliwości ocenić czy towar nadaje się do dalszej sprzedaży , nie wiadomo i w żaden sposób nie da się zweryfikować jaki ślad po sobie pozostawiła klientka na produkcie , który może się przenieść na kolejnego nabywcę .

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@mdrogeria  chyba oczywiste jest, że produkt, który miał kontakt ze skórą innej osoby nie nadaje się do dalszej sprzedaży. To jest produkt, który nakłada się na TWARZ. 

oznacz moderatorów