Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Sytuacja wygląda następująco - pani kupiła róż do policzków, zgłosiła zwrot, odesłała używany - dostała odmowę zwrotu. Allegro oczywiście wypłaciło jej protecta bez obciążania nas, dziś dostałam w dyskusji informację od Allegro, że mam ustalić z kupującą sposób odesłania jej produktu. Czyli kupujący kupuje produkt, zwraca używany do czego nie ma prawa, dostaje kasę z AP i jeszcze ma dostać produkt z powrotem? Naprawdę? I pewnie jeszcze ja mam go odesłać na swój koszt?
Powiem Wam, że ludzie to już nie mają ŻADNYCH zahamowań. Zwrot z dziś - używana szminka. Oczywiście w ramach dobrych doświadczeń zakupowych klientka mam nadzieję dostanie zwrot z protect i allegro jej opłaci powrotną przesyłkę używanej szminki. Chociaż zwrot z powodu „nie pasuje mi” więc może jednak pani nie będzie chciała ponownej wysyłki 🤷♀️
@mdrogeria Niech gryzie, pluje i robi z nią co chce ale co trzeba mieć w głowie żeby kupić szminkę, użyć jej, stwierdzić że nie pasuje i jak gdyby nigdy nic odesłać? Chociaż niedawno też miałam przejścia z panią, która chciała zwrócić używany krem, bo ona uważa że przecież musi przetestować żeby wiedzieć czy jej pasuje, czy nie. Uznała, że jak nie pasuje to może zwrócić.
@Health___Beauty cóż , sytuacja na rynku jest kiepska , producenci szukają grosza , próbka dla klienta to teraz rarytas , Pamiętasz ...przed laty zostawiali tego całe kartony , teraz przynosi przy wizycie garstkę i to nie zawsze , allegro i inne portale służą klientom do bezpłatnego wypróbowania nowego kosmetyku , to się dzieje i nic z tym nie zrobisz .
@mdrogeria oczywiście Pani już założyła dyskusję z zapewnieniem, że nie używała szminki 🙂 protect za 3...2...1... 😉
@Health___Beauty Jestem sprzedającym, a także kupującym. Jeszcze nigdy nie zwróciłem niczego.
Dlaczego piszę, bo sam osobiście znam człowieka (to mój kolega z podstawówki oraz przyjaciel rodziny), który ma zawsze problem, z zakupem i korzysta z 14 dni na odstąpienie od umowy. Do zakupu podchodzi z negatywnym nastawieniem, kupuje w sklepach stacjonarnych za pośrednictwem internetu, aby mieć możliwość zwrotu.
1. Sztuczna choinka z brokatem, zwrócona, ponieważ za bardzo się sypała
2. 3 telewizory zwrócone, bo obraz nie taki
3. 5 Soundbarów zwróconych, bo dzwiek nie taki
4. Czajnik elektryczny (używany), zwrócony, bo rączka chybotliwa
5. Smartfon zwrócony, bo okazał się za duży
6. To jest Hit. Słuchawki dokanałowe Bluetooth za 80zł, zwrócone ponieważ jakość rozmów bya słaba
Mógłbym wymieniać dalej tylko u jednego znajomego. Niestety sam mam klienta, Który kupił u mnie ok. 5 smartfonów, z każdego zrezygnował po tym jak zostało zamówienie zrealizowane i wysłane (bez odbioru)
@Health___Beauty Współczuje Ci 😔
@wojtekmarchewka Wiesz co - ja sama od ponad 20 lat 90% zakupów robię online. Robię zwroty - są produkty takie jak ciuchy czy buty które musisz przymierzyć, zobaczyć, dotknąć. No musisz. Ale nigdy nie kupiłam sobie sukienki którą zwróciłam po weselu czy rzeczy, której sprzedawca nie mógłby sprzedać za 100% ceny. Ile ja w życiu kupiłam perfum w ciemno i okazały się totalnym niewypałem - nigdy otwartych i użytych nie zwróciłam, albo komuś oddawałam albo sprzedawałam jako używki za ułamek ceny. Ale kur** kupowanie szminki, pomalowanie się nią i zwrócenie z powodu „nie pasuje mi” a potem wypieranie się, że szminka była używana to jest coś na co mi się nóż w kiszeni otwiera. U nas jest monitoring - już zgrałam nagrania z pakowania przesyłki i rozpakowania zwrotu ale kupująca zapewne dostanie zwrot z protecta, ja negatywa a moderatorzy na forum będą pisać, że „dbamy o przestrzeganie prawa zarówno przez sprzedawców, jak i kupujących” 🙂
@Health___Beauty Dlatego napisałem, że mi Cię szkoda, że prawdopodobnie dostaniesz negatywa, bo jakieś "Paniusi" nie pasował odcień szminki, do wieczornej kreacji. Oczywiście to będzie jej subiektywna ocena, mimo tego, że mogła pójść do jakiegokolwiek "Rosomaka" i sprawdzić odcień/kolor przed zakupem w internecie
Gdy ja zrobiłem zakupy, które mi nie pasowały, szły na prezent, lub odsprzedawałem
Postuluję o przywrócenie ocen wystawianych kupującym. Mogą być niewidoczne dla innych użytkowników, tylko np. dla kont "firmowych" lub po zakupie. Jeśli kupujący otrzyma ponad 50% negatywnych komentarzy to może należy mu zablokować możliwość zakupów na Allegro? Co drugi temat na forum to przypadek naciągactwa ze strony kupujących, Allegro wyhodowało patologiczny system, który tylko Nas i Was obciąża kosztami. W imię czego? A będzie tylko gorzej, obserwuję trend już od 4 lat sprzedając tu.
@muscle_freak Allegro wychodzi z założenia że kupujący ma być zadowolony niechby nie wiem co. A te komentarze dla kupujących niestety w czasach smarta nie mają racji bytu - widzisz te wpisy „wyłudzacz smarta dla zakupu za 5 zł”. Już pisałam w innym wątku - najwięksi gracze na rynku eCommerce przyznają, że przejechali się na darmowych zwrotach. Allegro może sobie podnosić prowizje, wypłacać protecty ale wszystko ma swój szczyt, kiedyś przestanie się to spinać. I to pewnie prędzej niż później.
a regulamin allegro lezy odłogiem, bo serwis go nie używa:
- nie ma w regulaminie serwisu mowy o allegro protect wypłaconym dla zadowolenia kupującego,
- nie ma mowy o darmowym zwrocie takiego towaru do kupującego
- towar po wypłacie ap jest też własnością allegro
- dlaczego serwis domaga się darmowego świadczenia dla siebie?
- kto będzie odpowiadał za towar jak przesyłka zginie?
zawsze możesz odpisać allegro, że koszt odesłania produktu to 100zł za pakowanie, 20zł za opakowanie i 200zł ubezpieczenie przesyłki
niech kupujący przyśle kuriera po nią - ty masz na odesłanie miedzy 12:00 a 12:15
Tym razem niestety bez protecta 😞 ale za to ktoś dostanie w prezencie używaną szminkę :)))
Taki plot twist 😉 chcesz zwrócić używaną szminkę a sprzedawca odmawia zwrotu? Damy Ci 30 monet na następne zakupy 🥳🥳🥳