Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
W jaki sposób mogę sprawdzić czy prośba o dopłatę do zamówienia została dostarczona do klienta?
@DrapexPL Cześć. Taka informacja pojawi się dopiero w zakładce Środki i historia operacji w momencie dopłacenia do zamówienia przez kupującego.
Jeśli prawidłowo wykonałeś wszystkie kroki podczas wysyłania prośby o dopłatę, z pewnością ta wiadomość dotrze do klienta. Jeśli chcesz mieć pewność, daj proszę znać o które zamówienie chodzi i sprawdzę to dla Ciebie.
Dziękuję.
Zamówienie: 9fbdade1-2eb1-11ec-9cde-25ecdbba325b
W między czasie wysłałem klientowi instrukcję, w jaki sposób można dokonać dopłaty bezpośrednio z zakładki zakupów, więc pozostaje czekać na wpłatę i wtedy realizacja zamówienia:)
@DrapexPL Prośba została prawidłowo wysłana 16 października (w sobotę). 🙂
Zobaczysz jak zapłaci a czy prośba dotarła to zapytaj kupującego, najlepiej poprzez centrum wiadomości.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam. jest możliwość sprawdzić czy poprawnie została wysłana prośba o dopłatę do zamówienia