anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dopłata - jak sprawdzić, status

MAMY ROZWIĄZANIE!
DrapexPL
#12 Orędownik#

Dzień dobry.

W jaki sposób mogę sprawdzić czy prośba o dopłatę do zamówienia została dostarczona do klienta?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DrapexPL Cześć. Taka informacja pojawi się dopiero w zakładce Środki i historia operacji w momencie dopłacenia do zamówienia przez kupującego.

Jeśli prawidłowo wykonałeś wszystkie kroki podczas wysyłania prośby o dopłatę, z pewnością ta wiadomość dotrze do klienta. Jeśli chcesz mieć pewność, daj proszę znać o które zamówienie chodzi i sprawdzę to dla Ciebie. 

oznacz moderatorów
DrapexPL
#12 Orędownik#

Dziękuję.

Zamówienie: 9fbdade1-2eb1-11ec-9cde-25ecdbba325b

W między czasie wysłałem klientowi instrukcję, w jaki sposób można dokonać dopłaty bezpośrednio z zakładki zakupów, więc pozostaje czekać na wpłatę i wtedy realizacja zamówienia:)

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DrapexPL Prośba została prawidłowo wysłana 16 października (w sobotę). 🙂 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zobaczysz jak zapłaci a czy prośba dotarła to zapytaj kupującego, najlepiej poprzez centrum wiadomości.

oznacz moderatorów
AutoEra_pl
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Witam. jest możliwość sprawdzić czy poprawnie została wysłana prośba o dopłatę do zamówienia 

b0796570-8b38-11ef-bbb5-790b8d6bbd36
 
4 razy wysyłaliśmy a kupujący twierdzi, że nie dostał żadnej prośby.
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@DrapexPL Niestety, my nie mamy takiej możliwości. Proszę, napisz w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów