anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dopłaty do podjazdów DPD, to przekracza już pojęcie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
mikeza
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

naliczono mi 48 dopłat za podjazd z jednego tygodnia. Czyli jak rozumiem 48 razy zamawiałem podjazd kuriera w ciągu kilku dni ? Mało tego dopłaty mam liczone do każdej nadanej paczki. Dla przykładu kurier odbiera 10 sztuk dpd pick up, i do każdej z tych paczek ma opłatę za podjazd. sytuacja powtarza się kolejny miesiąc. Składanie reklamacji jest czasochłonne, a z każdym miesiącem liczba dopłat wzrasta. Bo wcześniej miałem ich 15, teraz 48 pomimo tego, że skrupulatnie kontroluję liczbę nadań. Zawsze kurier odbiera więcej paczek, żeby przekroczyć minimalną liczbę dla darmowego odbioru. Jeśli ta sprawa nie zostanie wyjaśniona zamierza ją nagłośnić i zgłosić do odpowiednich organów. Jest to celowe i świadome działania na szkodę sprzedawcy.

Czekam na konkretną reakcję ze strony allegro, a nie ściemnianie i odsyłanie do formularza reklamacyjnego. Kto mi zwróci czas i fatygę za wysyłanie dziesiątek reklamacji ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
195 ODPOWIEDZI 195
Client:61027694
#8 Zapaleniec#

Od stycznia 2025 ten syf jest z opłatami.

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#15 Entuzjasta#

@la_nika mamy sami weryfikować kiedy coś było w maju kiedy w czerwcu ? ile razy tak było, że mieliście bajzel i tak czy siak musieliśmy sami pisać bo te wasze automaty to są... 😉 

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#15 Entuzjasta#

@la_nika a w lipcu przyjdzie za czerwcowe ? przecież DPD może znowu to zrobić, a wy JAK TYLKO ZOBACZYCIE OBCIĄŻENIE NA FV OD NICH to wpisujecie na nasze konta bez weryfikacji 🙂 

oznacz moderatorów
Client:80340374
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

A tu kolejny artykuł, chybaby będzie afera zakończona ogromnymi karami 

https://www.fakt.pl/pieniadze/allegro-pod-ostrzalem-sprzedawcow-grzmia-o-wyludzeniu/e9fqebw

oznacz moderatorów
Blizniak1
#9 Pomysłodawca#

Raczej pozwami.

oznacz moderatorów
Client:61027694
#8 Zapaleniec#

Bzdury Pani pisze. Od początku roku 2025 to się dzieje. A Wy dalej dzielnie walczycie z tym problemem? DPD nic nie ma do tych opłat. Takie jest stanowisko DPD.

oznacz moderatorów
rafmet_net
#7 Wielbiciel#

[edytowano]

oznacz moderatorów
Blizniak1
#9 Pomysłodawca#

To scam. Nie ściągajcie tego!

oznacz moderatorów
lewy_maro
#7 Wielbiciel#

Przecież tam nic nie ściągasz, tylko wgrywasz CSV pobrane z Allegro

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#15 Entuzjasta#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   i czy coś wiadomo na temat zwrotów środków ? : ) miały być w lipcu a bliżej określonej daty nie ma

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@sklep_solpio może allegro liczy, że zapomnimy, a najpewniej chodzi o to, żeby Ci co nie zauważyli dopłat przegapili temat. Dla mnie takie załatwianie sprawy jest jakby to ładnie powiedzieć mało profesjonalne, bo cisną się inne gorsze słowa na język. 

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#18 Luminarz#

@mikeza standard allegro 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Pewnie maja problemy z identyfikacją, które podjazdy były niepoprawnie doliczona, a które "poprawnie" i czekają na informacje z DPD

A poza tym podjazdy są doliczane po miesiącu lub dwóch i pewnie tak będą wykonywane korekty.

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć, otrzymałem informację, że wystąpiły utrudnienia w systemie przesyłania danych u przewoźnika, co spowodowało, że korekty nie trafiły do nas w terminie i nie zostały uwzględnione w rozliczeniach ani na fakturach za czerwiec.

Jesteśmy już w kontakcie z przewoźnikiem i otrzymaliśmy zapewnienie, że wszystkie brakujące korekty wraz z zestawieniami zostaną do nas przesłane jak najszybciej. Jak tylko je otrzymamy, zostaną one jak niezwłocznie przetworzone.
Przepraszam za wszelkie niedogodności i proszę o cierpliwość.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

zaczyna się, czeski film i Bareja wiecznie żywy w jednym. Poważne firmy i mamy "utrudnienia" w systemie przesyłania danych. Jakby jakiś sprzedawca miał takie utrudnienia w opłatach już by miał dawno konto zbanowane i nikt by nawet po nim nie płakał. Brak słów, żeby opisać ten proceder.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
lkLukmar
#8 Zapaleniec#

Witam otrzymał ktoś z was te korekty . Mi naliczają opłaty nadal  tylko teraz przychodzą po 10 dniach  . Chociaż że sam zawożę paczki do oddziału  . Trzeba ciągle to reklamować czy sam system będzie to wyłapywał ? 

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@lkLukmar 2 dni temu jednak przyszły zwroty, dopiero przed chwilą sprawdziłem. Na ok 60 naliczeń zwrócono mi ok 55, więc ja jestem zadowolony. Ale z DPD zrezygnowałem, żeby nie kusić losu.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
BIO-KIOSK
#10 Popularyzator#

Tak naliczają
Mieliśmy do 19.06
Teraz do 08 lipca nadal sa naliczane

oznacz moderatorów
BIO-KIOSK
#10 Popularyzator#

Mamy doliczone za punkty PICKUP
Reklamacja z 27 czerwca nie została jeszcze rozpatrzona

 

oznacz moderatorów