Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prosiłabym o pomoc w temacie zamówienia 9f6cbd50-7f11-11ef-b738-c359200e8a78.
Nie mogę wygenerować etykiety DPD do punktu odbioru (Komunikat: Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek).
Kupujący nie chce mi podać innego adresu punktu DPD, tylko chce przesyłkę na swój adres domowy. Prosiłam o inny punkt dwa razy, kupujący upiera się przy adresie domowym. Z panelu nie mogę wygenerować etykiety na adres domowy.
Co mam teraz zrobić? Kupujący założył dyskusje (cc388f6e-354f-49f9-864f-50763e7cb350), ale ja tam jako sprzedający nie mogę poprosić o pomoc Allegro.
Napisałam do allegro w tej sprawie 06/10 (Odpowiedź na zgłoszenie nr "45208865" [ ref:!00D240aE05.!500Ti0H0ToO:ref ]) ale konkretnej odpowiedzi brak.
Jednocześnie allegro nie chce tej przesyłki wykluczyć z jakości sprzedaży, ponieważ "Nie otrzymałem do dziś odpowiedzi od DPD, ponowiłem zapytanie.", a poza tym "Alternatywnie może Pani jeszcze skontaktować się z kupującym poprzez centrum wiadomości i przesłać zapytanie o inny punkt dostawy." (kontaktowałam się, ale nie możemy się dogadać).
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@MakeYourWish Skieruję prośbę do odpowiedniego zespołu wypowiedź we wskazanej dyskusji i wyjaśnienie kupującemu, że nie masz możliwoci zmiany metody dostawy.
Dziękuję.
@MakeYourWish Daję znać, że sprawa zostanie wyjaśniona w prywatnej korespondencji z kupującym, a nie w dyskusji.
Bardzo dziękuję, klient podał nowy punkt! 🙂