Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam. Klient otworzył dyskusję i wymyślił sobie powód zwrotu ponieważ minął termin zwrotu. Co w takiej sytuacji ? Jest to przecież jawna złośliwość ze strony klienta i jest udowodniona korespondencyjnie.
@kadus_ms_fb tzn co napisał?
Klientka kupiła rolkę tapety po tygodniu dokupiła drugą i napisała wiadomość że tą druga zrobiła zwrot a tej pierwszej termin minął i i czy ona może zwrócić obydwie razem. Odpisałam że niestety nie może zrobić zwrotu razem. Po czym otworzyła dyskusję :
@kadus_ms_fb A jaki podała powód w formularzu allegro?
Że jej nie pasuje.
Zresztą w wiadomości sama napisałam że stwierdziła że jej nie pasuje.
Klientka :
Po zakupie 2 stwierdziłam, że jednak nie pasuje mi taka
Trudno zwrócę tą, którą jest możliwość
@kadus_ms_fb czyli zwróci tylko jedną🤔
Mało tego odpisałam żeby zrobiła zwrot jako reklamację zanim otworzyła dyskusje. Chciała jej iść na rękę.
1 czy 2 nie pasuje, ale masz rację nie musisz.
@kadus_ms_fb a czy warto ? Wiesz, że to może spowodować spadkiem jakości sprzedaży po subiektywnej ocenie kupującego nie polecam po 1 gwiazdce 🥺
Czegoś nie rozumiem...
Klientka kupiła rolkę tapety, a po tygodniu dokupiła drugą rolkę, aby dokonać zwrotu obu, ponieważ czas na odesłanie pierwszej minął?
Ale jakim cudem czas na odesłanie pierwszej jej minął po 7dmiu dniach, skoro ma na to 14ście dni?
- Jeżeli nie minął termin zwrotu, to powinna odesłać je osobno, wykorzystując osobne kody zwrotu.
- Jeżeli minął czas na zwrot pierwszej rolki, to nie musisz jej przyjmować jako zwrot, ale czy warto ryzykować negatywa i spadek jakości?