anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dyskusja

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. Klient otworzył dyskusję i wymyślił sobie powód zwrotu ponieważ minął termin zwrotu. Co w takiej sytuacji ? Jest to przecież jawna złośliwość ze strony klienta i jest udowodniona korespondencyjnie.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

pinsplash
#21 Demiurg#

@kadus_ms_fb tzn co napisał?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Klientka kupiła rolkę tapety po tygodniu dokupiła drugą i napisała wiadomość że tą druga zrobiła zwrot a tej pierwszej termin minął i i czy ona może zwrócić obydwie razem. Odpisałam że niestety nie może zrobić zwrotu razem. Po czym otworzyła dyskusję :

Opis problemu: Tapeta na żywo wygląda nieco inaczej, co skutkuje niedpadowaniem do wnętrza.
Oczekiwane rozwiązanie: zwrot pieniędzy
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kadus_ms_fb A jaki podała powód w formularzu allegro?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Że jej nie pasuje.

oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Zresztą w wiadomości sama napisałam że stwierdziła że jej nie pasuje.

oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Klientka :

Po zakupie 2 stwierdziłam, że jednak nie pasuje mi taka

Trudno zwrócę tą, którą jest możliwość

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@kadus_ms_fb czyli zwróci tylko jedną🤔

oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Mało tego odpisałam żeby zrobiła zwrot jako reklamację zanim otworzyła dyskusje. Chciała jej iść na rękę.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

1 czy 2 nie pasuje, ale masz rację nie musisz.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kadus_ms_fb a czy warto ? Wiesz, że to może spowodować  spadkiem jakości sprzedaży po subiektywnej ocenie kupującego nie polecam po 1 gwiazdce 🥺

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

Czegoś nie rozumiem...

 

Klientka kupiła rolkę tapety, a po tygodniu dokupiła drugą rolkę, aby dokonać zwrotu obu, ponieważ czas na odesłanie pierwszej minął?

Ale jakim cudem czas na odesłanie pierwszej jej minął po 7dmiu dniach, skoro ma na to 14ście dni?

 

- Jeżeli nie minął termin zwrotu, to powinna odesłać je osobno, wykorzystując osobne kody zwrotu.

 

- Jeżeli minął czas na zwrot pierwszej rolki, to nie musisz jej przyjmować jako zwrot, ale czy warto ryzykować negatywa i spadek jakości?

oznacz moderatorów