anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
×

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#8 Zapaleniec#

idz na policję to jedyne rozwiązanie.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#7 Wielbiciel#

Kwota to 150 zł, nie wiem czy policja w ogóle ruszy taką sprawę. Natomiast dla mnie to nadal jest 150 złotych, które w tym momencie straciłem.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#8 Zapaleniec#

datego dla mnie ten kraj jak i allegro jest chore,

Tak się mówi i zacheca klientów zeby kupowali przez internet ze technika idzie do przodu itd, a z drugiej strony przepisy kompletnie nie regulują pewnych kwestii chocby teraz w dobie KORONAŚCIEMY ze kurier nie musi brac podpisu od odbiorcy....

ty zostałes bez paczki i pieniedzy i w sumie nic nie mozesz po za policją. a allegro znajac zycie kazało by sprzedawcy sie bujac i oddac ci kase albo produkt pomimo tego ze ten ma potwierdzenie doreczenia paczki do Ciebie bo klient musi byc zadowolony i wrocic na allegro po kolejne zakupy...

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#21 Demiurg#

@balcerki06 Możesz skontaktować się z nimi poprzez prawnika. W przypadku takiej spychologii, nic tak nie motywuje ludzi do wyjaśnienia sprawy, jak papier z pieczątką kancelarii prawnej😏

_____________
"Gdy wszystko gra Zawsze znajdzie się Burak, albo dwa Którzy mądrzą się"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#7 Wielbiciel#

I zapłacić za to więcej, niż kosztowała moja paczka? Jaki to ma sens?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#21 Demiurg#

@balcerki06 "W imię zasad..."😏

Jeśli Ty nic nie zrobisz, i ten po Tobie i ten przed Tobą, to wszystkim będą tak się włamywać między pośladki bez wazeliny, bo będą się czuli bezkarni.

_____________
"Gdy wszystko gra Zawsze znajdzie się Burak, albo dwa Którzy mądrzą się"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#7 Wielbiciel#

Prawda nie leży po środku. Mam dokładnie taką samą sytuację, jestem odbiorcą tylko nie dotyczy serwisu allegro. Myślę że ten przepis dotyczący braku pokwitowania dostarczył kurierom możliwość przywłaszczania sobie cudzych rzeczy, bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności. Wartość mojej przesyłki jest mniejsza niż 3 tys, jednak również jej nie otrzymałam, a Kurier wpisał sobie że ją doręczył i teraz uzyskać jakiekolwiek wyjaśnienia od kogokolwiek graniczy z cudem. Firma kurierska próbuje się wywinąć, Sprzedawca niby próbuje wyjaśniać z nimi ze swojej strony. Nie wiem czy to cokolwiek da. Moja rzeczy była dość osobista więc nie wiem jak sprawa się skończy. Nie obwiniałabym Sprzedawcy ale jako Kupujący wiem po prostu że wina jest po stronie Kuriera, który albo przesyłkę zgubił, albo źle doręczył albo sobie przywłaszczył. I teraz wskutek braku wymaganego podpisu takie sprawy staną się złotym standardem. Nie wiem czy można być aż tak nieuczciwym aby wyłudzać dwukrotnie ten sam produkt od Sprzedawcy, wiem że ja na pewno nie jestem. I nie dziwię się Kupującym, naprawdę. Z firmami kurierskimi już dawno ktoś powinien zrobić porządek w zakresie przepisów.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#2 Obserwator#

Na początek zapytam: JAKA USTAWA I JAKI JEJ ARTYKUŁ POZWOLIŁ W CZASIE TEJ "PANDEMII" (histerii i strachu, a nie eboli) ODSTĄPIĆ OD POBIERANIA PODPISU.

 

Jeżeli rzeczywiście jest jak wyżej, to mam rozwiązanie i tak na tego typu problemy:

- zamawiać kurierem tylko z płatnością za pobraniem - gotówką (COD). Żaden klient nie dopuści do tego aby nie widząc paczki zapłacił. Jeżeli zwinie to kurier - nie ma POTWIERDZENIA W POSTACI PIENIĘDZY i NIE MA PACZKI do zwrotu do sklepu. Prosta sytuacja WIN-WIN - wygrał klient i wygrał sprzedawca a płacze kurier, który nie dostarczył. Kurierów którzy nie oferują usługi COD od razu skreślić jako podejrzanych o oszustwo. To jest ściema z tym że płatność jest niebezpieczna - co jest brudniejsze? Paczka czy pieniądze?

- Klientom sklep powinien napisać aby całość dostawy paczki nagrywał aparatem lub telefonem wraz ze zbliżeniem aparatu na każde uszkodzenie paczki, które wskazuje, że towar mógł się zepsuć. Przy dostawie tkaniny będą to przebarwienia na paczce (przebarwiona może być tkanina) oraz przedziurawienie - tkanina może ulec zniszczeniu. Przy dostawie kieliszków będzie to wydobywający się dziwny dźwięk dowodzący stłuczenia lub zgniecenie. Przy lapku za 3 kafle będzie to zamoczenie, zgniecenie, ślady rzucania, przedziurawienie paczki. Po odebraniu paczki gdy nie ma zewnętrznych znamion uszkodzenia - dalej mają nieprzerwanie nagrywać aż do otwarcia paczki i najlepiej - uruchomienia sprzętu, wraz z zeskanowaniem (zobrazowaniem) wszystkich numerów seryjnych

- Gdy opakowanie jest dziurawe wnosimy o "protokolarne otwarcie paczki z powodu zniszczeń opakowania zewnętrznego i podejrzenie uszkodzeń towaru. Zezwala nam na to art. 74 ust. 1 i 3 prawa przewozowego.

Mi takie zachowanie co prawda nie zaoszczędziło nerwów (bo przedłużyło czekanie na ważny produkt, który miał być dostarczony na czas, ale zaoszczędziło mi straconych pieniędzy. Paczka przyszła przedziurawiona - i ja powiedziałam, że otwieramy protokolarnie o uszkodzenia. Kurier chwycił paczkę i zwiał. Poinformowałam o tym sklep wysyłając im zdjęcia (aby wiedzieli na co zwrócić uwagę). Teraz sklep może walczyć z kurierem, ja pieniędzy nie straciłam, dostałam drugą paczkę tym razem nie uszkodzoną.

Nie dajcie się wpakowywać w tą Rockefellerowską informatyzację i zakłamanie jakąś epidemią. Niedługo zapłacicie wirtualnymi pieniędzmi i dostaniecie wirtualny produkt lub zapłacicie prawdziwymi pieniędzmi za nieistniejący produkt - to już się dzieje jak widać. Przedpłata to najgorszy rak, a jeszcze gorszy to płatność z konta (nie przysługuje chargeback.

Zauważcie, że:

-nagranie z kamery nic nie daje, bo nie posiada uwierzytelnienia czasu (czas w kamerze można przestawić). O ile udowadnia że coś się nie stało - nie udowadnia którego dnia o ile nie ma znaków charakterystycznych jak kod paczki! Można udowodnić że coś miało miejsce, a nie że nie miało,

- GPS nie udowadnia że klient wszedł w ogóle do mieszkania. Mógł zadzwonić na inny numer lub nie zastać klienta i mieć z sobą puste pudełko a produkt wcześniej ukraść.

- Jeżeli PiS zezwolił na doręczenia bez podPiSu to proponuję odwdzięczcie się im w następnych wyborach. Nie wiem jednak NIC o tym aby były przepisy zwalniające z prawa o dostawach, WIĘC JESZCZE RAZ PYTAM, KTÓRY ARTYKUŁ I JAKIEJ USTAWY ZWALNIA KURIERÓW Z POTWIERDZANIA w sytuacji braku usługi COD (pobranie)?

Podsumuję to wszystko jednym zdaniem:

[edycja]

Pora wyjść i protestować przeciwko temu bezprawiu!

 

BTW. W mojej opinii osobom, które wpadły pozostaje jedynie sąd. Sąd oprze się na oficjalnych przepisach. W razie gdyby coś było w rozporządzeniu, wnioście o zbadanie czy rozporządzenie zostało wydane zgodnie z prawem. Połowa zaPiSów obecnych rozporządzeń jest niezgodna z ustawami - łatwo je podważać. Zawiadomcie też o sprawie RPO (póki jeszcze istnieje).

Czy ktoś miał podobne problemy z paczkomatami? Np. że otwiera skrytkę a tam brak paczki?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient twierdzi ze nie dostał paczki

#7 Wielbiciel#

Ja kiedyś otworzyłem  skrytkę paczkomatu a tam pusta koperta. Inpost reklamacji nie uznał,  sprzedający zwrócił pieniądze. Okazało się że koperta była za słabo zaklejona i zawartość gdzieś się straciła. 

 

Odpowiedz
Ładowanie...