Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@JURATNYSA jakiś komunikat? Podaj numer zamówienia.
W aplikacji Inpost nie wyświetla wogóle tego punktu
db134881-42a0-11f0-8f57-d578c5b361c8
@JURATNYSA Wyślij proszę zrzut ekranu komunikatu, który się pojawia.

Nie ma tego punku w aplikacji Inpost. Szuakałem recznie tez brak
A kupujący na pewno wybrał dostawę przez Inpost Paczkomat. Jest też Allegro Paczkomat Inpost oraz Allegro One Box.
W przypadku Allegro Paczkomat Inpost musisz zaimportować zamówienia do swojego konta w menedżerze paczek Inpost (https://manager.paczkomaty.pl/), po połączeniu z kontem Allegro. Nie ma możliwości nadania tego z poziomu aplikacji mobile Inpost.
Paczkomat Inpost i Allegro Paczkomat Inpost to dwie różne usługi, choć urządzenia są te same.
Inpost =/= Allegro Inpost.
@JURATNYSA Jeśli punkt wcale nie jest widoczny, oznacza to, że obecnie jest niedostępny. Najprawdopodobniej jest przepełniony lub wymaga naprawy. Skonsultowałam to z przewoźnikiem i otrzymałam informację, że ten konkretny punkt nie będzie już dostępny w tej lokalizacji.
Jak długo czekasz na odpowiedź od klienta?
W końcu się odezwał. Dziękuję ogarnięte
@JURATNYSA Super! 🙂