anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący odebrał towar i żąda zwrotu środków

Hadwao_net
#11 Animator#

Witam,
Kupujący założył dyskusję, twierdząc, że nie otrzymał towaru. Po sprawdzeniu statusu przesyłki w systemie przewoźnika widnieje informacja, że paczka została odebrana. Co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji, jeśli kupujący odmawia zakończenia dyskusji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

LEW433
#21 Demiurg#

Nic nie jest tak oczywiste.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A za co InPost ma ponosić odpowiedzialność  za gapiostwo kupującego, który nie rozumie komunikatów wyświetlanych na ekranie? 

Ja bym krótko napisał, że wg. InPost przesyłka została skutecznie dostarczona. I, że reklamacje odrzucasz. Niech allegro odda mu z AP

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#

klient nie złożył żadnej reklamacji. Założył dyskusję żądając zwrotu środków a następnie oznaczył ją jako nierozwiązaną. Zastanawia mnie co teraz zrobi allegro, pobierze środki z mojego konta aby zwrócić kupującemu, czy stracę tytuł super sprzedawcy za nierozwiązaną dyskusję? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dokładnie nie wie nikt co zrobi, oni są mało przewidywalni, można przypuszczać ze dadzą mu zwrot a Moim zdanie Ciebie nie obciążą.

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  czy mogę liczyć na odpowiedź w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Hadwao_net W tej sytuacji proszę skontaktuj się z nami przez formularz. Doradca zweryfikuję sprawę z przewoźnikiem.

To do od Ciebie również zależy, jak rozwiążesz tę sprawę z kupującym. (jeśli Inpost odrzucił reklamację)

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#

znaczy że mam kupującemu zwrócić pieniądze za produkt który wysłałem zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki i w pełni wywiązałem się z umowy? Przecież to nie ja ponoszę winę w tej sytuacji.

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#11 Animator#

@Hadwao_net  przede wszystkim kupujący powinien jak najszybciej zadzwonić na infolinie inpost spod paczkomatu i oni mu otwierają tą skrytkę, jak paczka jeszcze tam jest to odbierze, a jak już zabrał kurier to jest podkładka pod to żeby ją odszukać na sortowni, gorzej jak ktoś inny zakosił, bo skrytka była jako pusta w systemie

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#11 Animator#

też mi się tak wydaje

oznacz moderatorów