Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostaliśmy negatywa za to, że klientka nie odebrała zamówienia xD
Czy mogę prosić o usunięcie tak zadanej opinii? Przecież ona jest absurdalna.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@DzieckoExpert w opinię kupującego możemy ingerować tylko w ściśle określonych, wyjątkowych sytuacjach. W tym przypadku zachęcamy do wyjaśnienia sprawy z kupującą i przesłania prośby o zmianę lub usunięcie opinii.
Dobrze, najlepiej pójdę się zabić, będzie jeden sprzedawca mniej, dzięki za pomoc, widać jak byk, że opinia jest absurdalna.
@DzieckoExpert przykro mi czytać, że tak się czujesz. To, co piszesz, brzmi bardzo poważnie i pamiętaj, że w trudnej sytuacji warto szukać pomocy. Istnieją miejsca, gdzie możesz otrzymać natychmiastowe wsparcie i porozmawiać o tym, co czujesz.
Możesz odwiedzić strony: https://liniawsparcia.pl/, http://https://zwjr.pl/, https://stopdepresji.pl/ lub skorzystać z kryzysowego telefonu zaufania dla dorosłych - 116 123 czynnego całą dobę, 7 dni w tygodniu.
rozumiem, że opinie są subiektywne, ale zgodnie z regulaminem Allegro komentarz opisowy powinien dotyczyć przebiegu transakcji lub zgodności towaru z opisem. W moim przypadku klientka wystawiła negatyw wyłącznie z powodu nieodebrania przesyłki, co nie jest ani naszą winą, ani nawet elementem, który można przypisać sprzedającemu.
W regulaminie jasno wskazano, że:
„Możemy usunąć opinię, gdy wynika z niej jednoznacznie, że została wystawiona przez pomyłkę.”
W tej sytuacji komentarz nie opisuje faktycznego przebiegu transakcji (np. kontaktu, wysyłki, jakości produktu), lecz konsekwencje działań klientki. To absurdalne, by sprzedawca był oceniany negatywnie za coś, co leżało całkowicie po stronie kupującej.
Proszę o ponowne rozpatrzenie sprawy. Inaczej każda nieodebrana paczka może prowadzić do bezkarnego „karania” sprzedawców, co podważa sens systemu ocen.
@DzieckoExpert klientka w swojej ocenie oznaczyła nie tylko "Zamówienie nie zostało dostarczone", ale również "Brak reakcji na wiadomość", co wskazuje na przebieg transakcji. Nie jesteśmy w stanie ustalić, jak wyglądał kontakt w trakcie realizacji zamówienia.
Normalnie miała odpisane, więc ?
@DzieckoExpert "...więc ?"
Więc widać że ta komunikacja nie była najlepsza. Nie oceniam czy komentarz był uzasadniony ale skoro został tak napisany to coś musiało być na rzeczy.
@DzieckoExpert Przecież ta opinia nie jest za nieodebranie przesyłki lecz za brak reakcji, odpowiedzi na wiadomości od kupującej.
Czy możesz ujawnić o co prosiła kupująca w tych wiadomościach?
Może podziękuj autorespondowi za to co się stało.
twoja wina u mnie one box nie odbierał paczek 4 dni allegro nie reagowało na wezwania o załatwienie podjazdy ich przewoźnika klient wystawił negatywa za nie terminowa dostawę , allegro tez potwierdziło ze to moja wina jest to kawał [edycja] allegro tak działa allegro tego nie usunie .
Miałam podobną sytuację. U mnie wysłano dziecko po odbiór paczki z paczkomatu, z czym sobie nie poradziło ( pochodzi z Ukrainy ), wróciło do domu i wystawiło mi negatywa za niedostarczenie przesyłki. Zadzwoniłam do klienta i mama ze śmiechem, poinformowała mnie, że to tylko dziecko, było rozżalone. Poprosiłam o anulowanie opinii, zostałam poinformowana przez mamę, że uczucia jej dziecka są ważniejsze niż mój biznes. Allegro oceny nie usunęło, po wielu moich prośbach i tak sobie teraz mam negatywa, chociaż z mojej strony wszystko zostało zrobione jak należy. Nawet nie chce mi się na niego odpowiadać, bo słów mi brakuje na takie zachowanie. Pieniądze oddałam, paczka nadal błądzi i do mnie nie wróciła, chociaż była nadana przez Allegro orlen.