anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatywny komentarz

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Zamówienia złożone u mnie do godz: 13:00 mam ustawione, że wysyłam tego samego dnia. 
Wczoraj zamówienie nr c31a1680-fda6-11ef-bfae-7f809878a1d4 
z godz. 13:02 u mnie wyświetla 

czas na wysłanie do wt., 11 mar 2025, 23:59

przewidywany czas dostawy  śr., 12 mar 2025

Wczoraj 10 mar 2025, 20:11 ocena negatywna, uzasadnienie "Nieterminowa dostawa"
W międzyczasie jeszcze zgłoszony zwrot tego zamówienia, dziś zostało rozliczone. 

Proszę o usunięcie tej oceny, jest niezgodna z prawdą. 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
68 ODPOWIEDZI 68

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ARNOLD-II czas na wysłanie widzisz tylko Ty jako sprzedawca, a komentarze usuwamy tylko i wyłącznie gdy łamią te zasady , więc przykro mi, ale jedyne co mogę Ci zaproponować to abyś odpowiedział na ten komentarz. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik#

10 marca klient zamawia przesyłkę po godzinie 13-stej  gdzie sprzedawca@ARNOLD-II ma informacje że wysyła paczki tego samego dnia złożone do 13-stej  i otrzymuje kilka godzin później negatywa za nieterminową dostawę. Czy według was  to jest normalne? czy ja czegoś nie rozumiem.   

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Hadwao_net nie analizujemy i nie decydujemy o tym, czy to jest normalne, czy nie, tylko czy komentarz jest zgodny z regulaminem, czy nie. W tym konkretnym przypadku - jest zgodny z zasadami i nie ma tu podstaw do jego usunięcia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik#

ale po co ustalacie jakieś daty graniczne wysyłek jeżeli klient może sobie wystawić negatyw bo jego te ustalenia nie obchodzą? Klient wystawił opinie negatywną konkretnie za opóźnioną wysyłkę a przecież opóźniona ona nie była.

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@_HolaOla_ a takie oceny nie miały być wykluczane z jakości sprzedaży? Przecież skoro sprzedawca ustawia że wysyła do 13.00 to zamówienie z 13.01 wysłane tego samego dnia już będzie mieszać w algorytmie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty nie mam żadnych informacji o tym, żeby kiedykolwiek miało to działać w ten sposób. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

A pamiętasz wasze szumne zapowiedzi:

W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.

!!!!!!

?????

wpędziliście sprzedawców w g….o i nie chcecie ich ratować 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Monika__L a jaki związek ma kwestia negatywnego komentarza z Allegro Delivery? Z góry zaznaczę, że zamówienie z tego wątku nie ma żadnego, bo tutaj przesyłka dotyczyła zupełnie innej metody. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Quantum-System
#8 Zapaleniec#

a jaka jest różnica pomiędzy allegro one a allegro delivery?

oznacz moderatorów

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

proponuję dokładnie poczytać o zasadach Allegro

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ a z czym jest zgodny ten komentarz ? jeśli sprzedający wywiązał się z umowy tym bardziej kupujący podał powód "NIETERMINOWA DOSTAWA"

oznacz moderatorów

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

Ale to właśnie "zasady" Allegro tworzą takie sytuacje. Po co kupujący widzi np. nieprawdziwe komunikaty pt. dostaw jutro, skoro z góry wiadomo, że jest to nierealne

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@capitalpackaging odpowiedź jest prosta choć trochę żenująca - po to , aby bezkosztowo zwiększyć atrakcyjność portalu .

oznacz moderatorów

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

Też miałam podobną sytuację, wyjaśniłam kupującemu na czym polega system Allegro i o dziwo zrozumiał, przeprosił i usunął komentarz jako wystawiony przez pomyłkę.

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik#

niestety kupujący nie odbiera telefonów

oznacz moderatorów

ppwitmar_pl
#8 Zapaleniec#

My też mieliśmy taką sytuację. Niestety, kupująca nie dała sie przekonać i nie usunęła negatywnego komentarza 😞

oznacz moderatorów

A-G-SYSTEM
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. 

Mam podobną sytuację która według mnie jest bardzo absurdalna, mianowicie otrzymałem negatywna opinię od kupującego (nr zamówienia  61dfb9c0-f832-11ef-b9bf-6b65dbde4d93) z zaznaczoną informacją (chyba w waszych podpowiedziach dla kupujących które mogą zaznaczyć typu ,,dostawa na czas") wyświetla się mi  ,,Podejrzewam, że produkt jest nieoryginalny". Tylko jak można to stwierdzić skoro nawet nie odebrało się zamówionego towaru wiec klient nie widział produktu na oczy, ale ma możliwość wystawienia tak krzywdzących opinii, kłamliwej i wyssanej z palca bzdury...  Czy odniesiecie się do tej sytuacji i usuniecie tę opinie?

Inna sytuacja, otrzymałem też negatywną opinie z dopiskiem "Przesyłka nigdy nie dotarła do mnie!" (nr zamówienia: 24f8bd81-71e7-11ef-9a35-3b473e770718) co również jest nieprawdą. Kontaktowałem się z kupującym celem wyjaśnienia sytuacji (możecie sprawdzić wysyłane wiadomości z kupującym), okazało się że  chodziło o zakup z innego sklepu, poprosiłem wiec o usunięcie opinii, ale kupującemu zawsze łatwo wystawić negatyw, usunąć już gorzej, nawet jeśli jest wystawiony niewłaściwemu sprzedawcy... Pisałem do was w tej sprawie i o usunięcie tej opinii, oczywiście brak reakcji,  nie powinno tak być... 

oznacz moderatorów

A-G-SYSTEM
#8 Zapaleniec#

 @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Czy ktoś się odniesie do powyższych sytuacji???

oznacz moderatorów

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

według zasad Allegro usuwają komentarze wystawione przez pomyłkę - a to jest ta sytuacja. Zamów rozmowę tel, z botem się nie dogadasz

oznacz moderatorów