anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatywny komentarz

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Zamówienia złożone u mnie do godz: 13:00 mam ustawione, że wysyłam tego samego dnia. 
Wczoraj zamówienie nr c31a1680-fda6-11ef-bfae-7f809878a1d4 
z godz. 13:02 u mnie wyświetla 

czas na wysłanie do wt., 11 mar 2025, 23:59

przewidywany czas dostawy  śr., 12 mar 2025

Wczoraj 10 mar 2025, 20:11 ocena negatywna, uzasadnienie "Nieterminowa dostawa"
W międzyczasie jeszcze zgłoszony zwrot tego zamówienia, dziś zostało rozliczone. 

Proszę o usunięcie tej oceny, jest niezgodna z prawdą. 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
68 ODPOWIEDZI 68

MarkecikOnline
#8 Zapaleniec#

czy mogę uzyskać odpowiedź na moje pytanie?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@A-G-SYSTEM sprawdziłam Twoje opinie i nie widzę w nich, abyśmy wyświetlali informację o podejrzeniu nieoryginalengo produktu. W kwestii drugiej sytuacji - jeśli masz korespondecję, potwierdzającą przez klienta, że komentarz wynika z pomyłki, to proszę prześlij ją na mail: spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości, dodaj link do tego wątku). Zweryfikuję możliwość wykluczenia takiej opinii. 

@MarkecikOnline@Hadwao_net  opinie usuwamy w wyjątkowych i ściśle określonych przypadkach - które są określone w tym artykule.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ARNOLD-II 2 minuty ?! korona by Ci z głowy nie spadła jakbyś zrobił tą przesyłkę .

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@mdrogeria jednego dnia zrobi jedną, drugiego drugą i za chwilę mu będzie pokazywać „dostawa jutro” do 15.00. Wiesz jak tu działają algorytmy. Wybija godzina graniczna, dziękuję, dobranoc. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty po mojemu mylisz się , od grudnia czekam ,aż algorytm przestawi mi graniczną i nie mogę się doczekać  ,od mikołajek całe multum paczek nadałem po granicznej i nic nie drgnęło , mija 14:00 zmienia się dzień .

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Klientka złożyła u mnie zamówienie 26 lutego po godzinie 15-stej , zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki paczkę nadałem 27 lutego. Klientka zamówiła przesyłkę opcją kurierską allegro kurier dpd. Paczka do klientki została dostarczona dopiero 5 marca. Klientka wystawiła mi ocenę negatywną za opóźnioną dostawę. Czy mogę liczyć na usuniecie negatywnej oceny skoro opóźniona dostawa nie była z mojej winy?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

otwieranie nowych wątków w niczym Ci nie pomoże 

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik#

ok

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Temat, który poruszył @Hadwao_net po mojemu zasługuje na głębszą weryfikację i pomysł , burzę mózgów . Przesyłki , które wpadają mi tuż po godzinie granicznej zawsze budzą u mnie mieszane uczucia , zwykle je realizuję jak pozwala na to czas i nie miałem w związku z tym problemu , ale każda taka transakcja nasuwa mi pytanie czy klient chciał zdążyć przed graniczną czy umyślnie zwlekał  ,aby opóźnić czas dostarczenia . Autor wątku nie podjął zlecenia po godzinie granicznej i został za to ,, ukarany ,, przez klienta  ,ale równie dobrze taką oceną mogło skończyć się zrealizowanie zlecenia bo przesyłka przyszła zbyt wcześnie i klienta nie było w domu lub nie po drodze miał do automatu czy punktu . Trudno w takim wypadku zatem dzwonić do każdego klienta z zapytaniem ,, hejj... mogę jeszcze dzisiaj nadać tylko czy tego chcesz ....

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria masz jakieś sugestie co do możliwych rozwiązań? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ nie mam Olu dlatego się rozpisałem , może ktoś , komuś coś wartego uwagi przyjdzie do głowy , zatem zaczekajmy na wpisy innych użytkowników .

oznacz moderatorów

Kerbo-Shop
#7 Wielbiciel#

Dlaczego klient może ocenić cokolwiek przed otrzymaniem przesyłki i/lub przed upływem czasu na wysłanie? Trochę lipa, to tak jakbym ocenił źle kierowcę bolta zanim przyjechał po mnie a czas na to jeszcze nie upłynął... 

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@_HolaOla_  ja bym sugerował usuwanie negatywów w takich sytuacjach. Są twarde dane na poparcie tego że tutaj sprzedawca ma rację, co z tego że było 2 minuty po granicznej? Graniczna to graniczna. Jak jest sekunda po północy to mamy nowy dzień i nie ma zmiłuj. Napisaliście sobie regulamin tak żeby wam pasowało i się nim zasłaniacie w 99%przypadków. A tutaj EWIDENTNIE jest racja po stronie sprzedawcy. Sugestia: bądźcie bardziej elastyczni w kwestiach "regulaminu" i obiektywnie w ocenie sytuacji

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@lewgorzkowski to trochę pudrowanie trupa , klient otrzyma info o usunięciu i wystawi nową dodając inny byle jaki powód szargając niesłusznie opinię sprzedawcy .

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@mdrogeria jeżeli następuje tego typu interwencja to nie powinno już być możliwości ponownego wystawienia opinii do tej transakcji

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@lewgorzkowski takie kombinacje mogą tylko rozjuszyć klienta , po mojemu system ocen powinien żyć swoim życiem  ,a statystyki swoim czyli oceny ocenami , są one subiektywne i nie powinny mieć wpływu na poziom jakości sprzedającego , a tak budzą skrajne emocje i często doprowadzają do niepotrzebnych starć. 

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#12 Orędownik#

@mdrogeria  o tak by było najlepiej, duzi maja na to wywalone idą na ilość chocby slynny sklepallegro a mali i średni cierpią, bo to wali po punktach jakosci a boli zwłaszcza jak jest niesłusznie wystawiony...

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

Gadasz już jak pracownik allegro. A tak lubiłem Cię kiedyś czytać. 

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik#

Czy zasługuję na negatywną ocenę za nieterminową przesyłkę, jeżeli nadałem paczkę w terminie, a opóźnienie wynikało z winy firmy kurierskiej?

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

wg tego portalu - tak

oznacz moderatorów