anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie aktualizujące się statusy POCZTEX

MAMY ROZWIĄZANIE!
rolfa
#11 Animator#

Jak w temacie, mam problem z brakiem aktualizacji statusów przesyłek wysłanych przez Allegro Smart Pocztex. Niektóre z przesyłek w przypadku śledzenia przesyłki mają już status "przekazano do doręczenia" jednak w podglądzie na allegro widnieje "oczekuje na nadanie". Czy można sprawdzić? Podaje przykładowe numery zamówień:

be8e6e60-5383-11ed-8b95-cdfdc1bc52d3
70441b50-5389-11ed-8705-019821e02578
69bd7790-537f-11ed-9b2a-5379f922e8f2
oznacz moderatorów
111 ODPOWIEDZI 111
annas14-firma
#16 Inspirator#

Czyli system padł w poniedziałek. A już myślałem, że może się podnosi.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@annas14-firma@gabrychu1213@meduza@rolfa zgłosiłam te zamówienia. Wykluczenia zostaną uwzględnione w najbliższym nocnym przeliczeniu.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
SorokaSklep
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Oto kolejne zamówienia, proszę o wykluczenia

2d3c9860-54f5-11ed-850d-5f889e8af763

564c48e0-5509-11ed-b735-ffdd95ee412e

e2e39c90-5522-11ed-a647-d93dcadc406e

02873312-5521-11ed-8f81-25ae965b59b2

19717ed0-554b-11ed-bc8b-a3a5a00ccee8

3815e000-53e4-11ed-9b2a-5379f922e8f2

8aaed920-5551-11ed-8614-65bc04d39b16

42815561-556a-11ed-9120-29cef3e6fb04

e9e3c630-5565-11ed-8614-65bc04d39b16

28220b80-555e-11ed-a780-e7ab29c51f4b

 

Z tego co widzę to z Orlenem to też macie problem z aktualizacją statusów. Może jednak problem gdzieś u was?

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@mr_oma Dziękuję za już i oczywiście proszę o kolejne z dnia dzisiejszego:

8944aee0-555e-11ed-a2bb-5d0835851bd8

POCZTA_POLSKA 00659007730233702213
ce3ec6a0-553d-11ed-b18c-b7d2442a3d73 POCZTA_POLSKA 00659007730233701742
6177bdf0-5552-11ed-a2bb-5d0835851bd8 POCZTA_POLSKA 00659007730233701759

 

Niestety stany nadal nie są aktualizowane przez Allegro.

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

wszystko fajnie, ale ile można naprawiać tą wtopę, czy tam ktokolwiek pracuje ? ja mam dziennie prawie 100 przesyłek pocztowych, i co mam tu podsyłać wszystkie numery ? to jakiś żart

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@mikeza Ja już się nie pytam czy to żart. Przyjmuję, że moderatorzy robią wszystko co mogą, czyli zmieniają dla wskazanych zamówień :
Czy liczone do Jakości Sprzedaży =  Nie (zamówienie niebrane pod uwagę z powodu problemów technicznych przewoźnika)

Nic więcej zrobić nie mogą i oczywiście nie mogą tego powiedzieć. Zresztą co się dziwić. Co w takiej sytuacji można powiedzieć?

oznacz moderatorów
meduza
#12 Orędownik#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

kolejne

48392fc0-5469-11ed-90cc-016cce02df06
042d44f0-5500-11ed-b63d-a5f2f240414f
ddabdd60-55d0-11ed-b300-51977a960c67
c625e180-55e0-11ed-9c97-f7d6e93d8f87

 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

@Kaliope_Brzeg nie jestem przekonany, czy te wykluczenie że statystyk jest dobrym pomysłem. 

Oto odpowiedź jaką otrzymałem że suportu Allegro.

Po tym jak Poczta Polska dośle statusy, a jest to kwestia czasu, automatycznie zaktualizujemy wynik w Jakości Sprzedaży.

Jeśli chodzi o chodzi  wykluczenie zamówień przez nas muszę Państwu wspomnieć  o ryzyku, które to za sobą niesie.

Musimy liczyć się z ryzykiem w którym wykluczymy zamówienia nadane poprawnie (czyli takie, które po poprawkach Poczty Polskiej mogłyby zostać zakwalifikowane do nadanych w terminie). Mówiąc inaczej - po tym jak Poczta Polska zaktualizuje statusy - wykluczone wcześniej zamówienia nadal nie będą liczyły się w panelu. 

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Halfrunt  

Właśnie zajrzałam i problemu wciąż nie rozwiązali, zresztą nie do końca wierzę w te ich obietnice. Mam wykluczone i spokój. U mnie  poczta jest coraz rzadziej wybierana, więc jeśli nawet zaktualizują statusy aż tak bardzo nie stracę.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Zwracam się do was wszystkich, bo to już zaczyna być niepoważne.
Jest awaria. Nie ważne z czyjej winy. Dotyczy wszystkich sprzedających wysyłających przez Pocztę Polską. Trwa to 3 dobę. 
Kto ma podjąć decyzję wyłączenia z oceny jakości tej metody, skoro monitorowanie nie działa?
Może mam się umówić z Prezesem na audiencję?

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

to pokazuje jak profesjonalne podejście ma allegro do takiego problemu. No cóż, grunt, że reklamy z allegro protect lecą w telewizji, reszta się nie liczy.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
krisk9
#8 Zapaleniec#

U nas ponad 200 od poniedziałku brak aktualizacji statusów ... Ludzie mają paczki a w allegro status Oczekuje na nadanie

 

Czy coś z tym zrobicie ?

oznacz moderatorów
SorokaSklep
#8 Zapaleniec#

No niektórzy to nawet nie mają, bo nie widzą by paczka była wysłana. Za 3 dni mamy bardzo dużo zapytań "Kiedy paczka zostanie nadana", a paczka czeka w żabce na odbiór. Niektórzy  otwierają dyskusje i nawet piszą że jesteśmy oszustami. Bardzo mi miło drogie Allegro!!! To przecież jest tak ciężko napisać komunikat o problemach z paczkami Poczty Polskiej! Niech sprzedawcy wygrzebają to wszystko!

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@SorokaSklep 

Komunikat o problemach ? Szanowne Allegro wysyła do kupujących komunikat, że ich przesyłki będą opóźnione. To już jest mistrzostwo świata.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

standardowo, klient otrzymuje info, że przesyłka jest opóźniona i ma zgłosić problem sprzedawcy. Zaraz zaczną się dyskusje z kapelusza i negatywy, ale allegro ma to głęboko gdzieś.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

Dziś jest czwarty dzień awarii, a poczta ma średnią doręczenia 4 dni robocze. Jeżeli nie potrafią zareagować wykluczając metody dostawy z oceny, to rzeczywiście od jutra będzie można występować do POK o zwroty.

oznacz moderatorów
AkcesoriaIT
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj zamówiłem coś dla siebie pocztą polską. Wedle statusu allegro oczekuje na nadanie, wedle poczty polskiej już jest w drodze, jednak ja nie dostałem żadnego powiadomienia o opóźnieniu.

 

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@AkcesoriaIT dostawa w jeden dzień to przy PP to rzadkość (choć się zdarza). Awaria trwa od poniedziałku więc niektórzy już mogą dostawać info z automatu.

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

wszystko zależy jaki czas wysyłki był ustawiony przez sprzedawcę, jeśli nadał np. wczesniej to nie będziesz miał takiej informacji, bo według wyliczeń allegro przesyłka nie jest jeszcze opóźniona. Ja dzisiaj miałem sygnał od klienta, który w systemie miał info, że paczka czeka na nadanie, a także wskazówkę od allegro, że jest opóźniona i ma to wyjaśnić ze sprzedawcą. OCzywiście przesyłka była już dawno nadana, ale on tego nie widział, bo aplikacja pokazywała mu opóźnienie i brak nadania. ja mam ustawioną wysyłkę 24h i gość miał info o opóźnieniu po upływie 48 godzin od zakupu.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów