anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena negatywna z oznaczeniem "nieterminowa dostawa"

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Wyjaśnijcie mi proszę, bo nie rozumiem....

Jeżeli kupujący wystawi ocenę negatywną z oznaczeniem "nieterminowa dostawa", to 

-BĘDZIECIE JĄ WYKUCZAĆ AUTOMATYCZNIE - jeżeli powodem jest opóźnienie po stronie przewoźnika

ALE

Jeżeli przesyłka dotarła do Klienta TERMINOWO, nie było opóźnień po stronie przewoźnika, ani po stronie sprzedawcy

- to takiej oceny nie wykluczycie, ani nie usuniecie?

Możecie wyjaśnić wasz sposób myślenia? Bardzo proszę.

 

 

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab domyślam się, że odnosisz się do korespondencji w sprawie nr 44953654. 
Rozumiem, że nie jesteś zadowolona z tej decyzji, przykro mi, jednak nie jestem w stanie pomóc w tej sprawie, wszystkie informacje zostały Ci przekazane w korespondencji e-mail. 
Kupująca w komentarzu zaznaczyła nie tylko "Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09), ale również "Opóźniony zwrot pieniędzy", co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Poczekaj, poczekaj....

Kupująca w komentarzu zaznaczyła 

"Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09)"

Rozumiem, że dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego

A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika zwaszego algorytmu?

Serio?

Wytłumaczysz tą logikę?

Co do wspomnianego przez Ciebie, a wskazanego przez kupującego "opóźnienionego zwrotu pieniedzy" - nie ma dla allegro znaczenia, że zwrotu pieniędzy NIE BYLO?

A skoro nie było, to nie mógł być on opóźniony...

Wyjaśnisz?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab decyzja o wykluczeniu komentarza nie należy do mnie, więc dyskusja tutaj niczego nie zmieni. Ocena nie może być usunięta, ponieważ jest tam zarówno informacja o dostawie (która rzeczywiście dotarła do kupującej później, niż wynikało z przewidywanego czasu dostawy) jak i o zwrocie. Wszystkie informacje otrzymałaś w korespondencji e-mail, możesz odwołać się od tej decyzji (w tej samej korespondencji). 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Czy możesz mi jednak odpowiedzieć na moje pytanie?

Dlaczego dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego

A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika z waszego algorytmu?

Możesz mi to wyjaśnić?

Dopytuję, ponieważ jest to wasze celowe działanie ma szkodę sprzedawców.

Bardzo proszę o przedstawienie oficjalnego stanowiska allegro.

Zwróć uwagę na to, że w tym wątku nie zwróciłam się z prośbą do ciebie o usunięcie oceny.

Moja prośba dotyczy wyjaśnienia zagadnienia opisanego powyżej.

Więc proszę o odpowiedź na kwestie poruszone tutaj.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Próby rozmowy z moderatorkami to trochę wygląda jak błaganie o litość przed egzekucją. Każdego dnia czytam o problemach innych sprzedających tu na Allegro i czytam z przerażeniem.

 

Współczuję.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

@la_nika
""Opóźniony zwrot pieniędzy", co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć. "

Jak nie? Możecie sprawdzić kiedy sprzedawca otrzymał zwrot i kiedy zlecił zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse. To nie jest subiektywna sprawa, tylko czysta matematyka. Wydaje mi się, ze np. zwrot po 1 godzinie, to chyba każdy uzna, ze nie był opóźniony, a to, ze Allegro Klientowi zwróciło dopiero po 3 dniach roboczych chyba nie powinno iść na konto sprzedającego?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab opinia kupującej nie dotyczy tylko opóźnionej dostawy, ale również zwrotu. W wiadomości e-mail napisaliśmy wyraźnie:
"Kupujący wskazał w ocenie opóźniony zwrot środków, jest to jego subiektywna opinia" oraz 
"to indywidualne odczucie klienta, którego nie możemy podważyć. Kupujący ma prawo wystawić taką ocenę, nie narusza Regulaminu."
Cały czas piszesz o nieterminowej dostawie, a ocena kupującej składa się z dwóch elementów, nie możemy jej usunąć, ponieważ nie odnosi się tylko do terminowej dostawy, ale też do opóźnionego zwrotu. Ocenę moglibyśmy wykluczyć z jakości, gdyby odnosiła się tylko do dostawy, a przesyłka zostałaby nadana w terminie. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jeśli jest zachowany ustawowy termin na zwrot lub przepisy o wstrzymaniu się ze zwrotem do momentu odbioru przesyłki rejestrowanej to to nie jest subiektywna opinia tylko działanie na szkodę kupującego poprzez serwis allegro zostawiając opinie za którą ten beknie w sądzie @la_nika więc powinniście zadki ruszyć i to ściągnąć zanim ktoś kupującemu zrobi z tyłka jesień średniowiecza

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@jolantab @az1rael - takie wpisy powinny być obowiązkowo usuwane lub publicznie komentowane przez sam serwis

Kupująca w komentarzu zaznaczyła nie tylko "Nieterminowa dostawa" (zgodnie z przewidywanym czasem dostawy przesyłka miała dotrzeć do niej 2.09, a dotarała 3.09), ale również "Opóźniony zwrot pieniędzy", co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć.

@la_nika ty to piszesz na poważnie? serwis dał ciała publikując nieprawdziwe informacje lub wprowadzające w błąd konsumenta

(pomyłka swoich w przewidywaniach  i przetrzymywanie pieniędzy ) - i za to ma odpowiadać sprzedawca?

Gdzie w regulaminie serwisu jest napisane, że za błędy i zaniechania allegro odpowiada sprzedawca?

My otrzymujemy negatywy za dziadowskie działanie wysyłek allegro, zamykanie przez serwis dyskusji, sugerowanie spółkom z o.o., że mają ustawowe prawo do dostąpienia od umowy, utrudnianie anulowania zamówienia czy sugerowanie błędnego czasu dostawy oraz ukrywanie regulaminu ofert i serwisu.

@la_nika parafrazując Ciebie "to indywidualne odczucie" - jakie są moje odczucia w tym temacie?

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

PO RAZ KOLEJNY, DLACZEGO NIE ODPOWIADASZ NA MOJE PYTANIE?

W tym wątku nie zwróciłam się z prośbą do ciebie o usunięcie oceny.

Proszę o wyjaśnienie:

Dlaczego dla opóźnień logistycznych - gdzie z automatu wykluczacie oceny negatywnej liczy się czas ZADEKLAROWANY przez wysyłającego

A dla przesyłek nadanych zgodnie z ZADEKLAROWANYM czasem, gdzie nie bylo opóźnień - bierzecie pod uwagę termin który wynika z waszego algorytmu?

CZY TAK JEST? 

TAK CZY NIE?

MOZESZ W KOŃCU WYJAŚNIĆ?

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Wyjaśnienie wymaga odnalezienia zaginionej książki cytatów i formułek. 5000 pracowników szuka od kilku dni ... 😉

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab tak nie jest. W obu przypadkach bierzemy pod uwagę, czy przesyłka została nadana w terminie. Nie bierzemy pod uwagę terminu wynikającego z obliczeń naszego algorytmu. 
I w przypadku komentarza o którym piszemy, gdyby kupująca zaznaczyła tylko "Nieterminowa dostawa" to ta ocena byłaby wykluczona. 
Jeśli chodzi o tę drugą kwestię to nie jestem w stanie odpowiedzieć na takie hipotetyczne pytanie.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Nie, moje pytanie nie jest "hipotetyczne"

Zadam je ponownie:

Jeżeli kupujący wystawi ocenę negatywną gdzie poda dwie informacje:

1. bezspornie NIEPRAWDZIWA (Nieterminowa dostawa) - potwierdziłaś, że jest nieprawdziwa

2. Nie jesteście w stanie ustalić czy jest prawdziwa (Opóźniony zwrot pieniędzy) -napisałaś: co jest subiektywną opinią, której nie możemy podważyć.

To czy taka ocena transakcji JEST czy NIE JEST zgodna z Regulaminem? Jako obrazująca rzeczywisty przebieg transakcji?

Proszę o wyjaśnienie, TAK czy NIE?

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab odpowiedź otrzymałaś już w przytoczonej wielokrotnie korespondencji e-mail i dalsza dyskusja tutaj nie ma sensu. Ocena nie jest niezgodna z regulaminem, dlatego otrzymałaś odpowiedź, że nie zostanie usunięta. Jeśli masz wątpliwości, to kontynuuj proszę korespondencję e-mail, prowadzisz ją z zespołem zajmującym się komentarzami, więc będą mogli to wyjaśnić. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Nie rozumiem, dlaczego wciąż odsyłasz mnie do korespondencji e-mail? Ten wpis nie dotyczy korespondencji e-mail.

Ten wpis dotyczy INTERPRETACJI przez Allegro własnych zapisów.

Problem nie jest nowy, wielokrotnie się powtarza, więc chcę poznać oficjalne stanowisko Allegro w interpretacji własnego Regulaminu, a konkretnie 

Punkt 11.5 tego Regulaminu stanowi:

"Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji "

Jaka jest interpretacja tego zapisu przez Allegro?

Jeżeli jedna część oceny zawiera informacje NIE zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji, a druga część oceny zawiera informacje, które uznajecie, że nie jesteście w stanie ustalić czy są prawdziwe to CZY TA OCENA JEST ZGODNA Z REGULAMINEM ALLEGRO?

 

Czy jeżeli w ocenie kupujący nakłamie ile wlezie, i bez spornie można to stwierdzić, ale dodatkowo znajdzie się tam informacja, której nie jesteście w stanie zweryfikować - to czy taka ocena jest zgodna z Regulaminem?

I proszę nie pisz że to pytanie hipotetyczne.

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab ja z kolei nie rozumiem, dlaczego wciąż nie napisałaś w tej korespondencji. Gadane nie jest miejscem na rozstrzyganie tej kwestii. Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie do otrzymanej decyzji, chcesz podważyć argumentację Doradców, zgłoś to proszę w korespondencji do której wciąż Cię odsyłam. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Napisałam na Gadane, ponieważ oczekuję OFICJALNEJ INTERPRETACJI przez Allegro postanowień zawartych w Regulaminie Allegro.

Okazuje się bowiem, że ta interpretacja jest bardzo różna, w zależności do którego pracownika wpadnie pytanie.

Nie daje to poczucia stabilności. 

Czy interpretacja przez was samych waszego regulaminu jest tak trudna, że bardzo unikasz odpowiedzi na forum? 

Proszę wyjaśnij mi to. 

-----------------------------------------------------

Punkt 11.5 tego Regulaminu stanowi:

"Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji "

Jaka jest interpretacja tego zapisu przez Allegro?

Jeżeli jedna część oceny zawiera informacje NIE zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji, a druga część oceny zawiera informacje, które uznajecie, że nie jesteście w stanie ustalić czy są prawdziwe to CZY TA OCENA JEST ZGODNA Z REGULAMINEM ALLEGRO?

----------------------------------------------------------------

 

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

Jeszcze jedna kwestia WYMAGA WYJAŚNIENIA.

Jeżeli kupujący wystawi ocenę negatywną gdzie poda dwie informacje:

1. bezspornie NIEPRAWDZIWA

2. Nie jesteście w stanie ustalić czy jest prawdziwa,

To czy taka ocena transakcji JEST czy NIE JEST zgodna z Regulaminem? Jako obrazująca rzeczywisty przebieg transakcji?

Proszę o wyjaśnienie, TAK czy NIE?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

wg prawa serwis ma obowiązek sprawdzać zasadność komentarza i usuwać takie nieprawdziwe wpisy

zobacz co pisałem w 2020 roku

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096

 

 

oznacz moderatorów