anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oferty wielowariantowe - błąd systemu?

XxperfumeriaxX
#10 Popularyzator#

Dobry wieczór,

Mam pytanie do Sprzedających, którzy może natrafili na taki problem oraz do Moderatorów, może również z czymś podobnym się spotkali.

Problem dotyczy widoku ofert wielowariantowych. Mam ich dosyć dużo, bo około 20 stron, lecz niestety nie wszystkie wyświetlają się prawidłowo.

Przykład tych wyświetlanych z błędem podsyłam w formie screenów.

Na dwóch pierwszych zdjęciach widać sposób wyświetlania oferty wielowariantowej - zamiast wyświetlać poszczególne oferty produktów, wyświetla tak jakby zdjęcie z katalogu produktów (patrz czerwona ramka)

Bez tytułu3.jpgBez tytułu4.jpg

 

 

Wyświetla błędnie pomimo, iż w każdej z tych dwóch ofert wariantowych jest po 5 produktów różniących się barwą pompki (kolor/wzór) - patrz zdjęcia poniżej:
Bez tytułu.jpgBez tytułu2.jpg

 

Dodaję też dwa screeny, gdzie owe oferty są przedstawione w "Moim asortymencie" z widocznym kodem EAN oraz numerem aukcji (aby moderatorzy łatwiej je znaleźli). Jak widać kod EAN dla każdego z pięciu produktów jest ten sam oraz owe 5 produktów z koloru jest podpięta pod ten sam katalog produktów. 

Bez tytułu5.jpgBez tytułu6.jpg

Mimo, iż wszystko zrobione jest prawidłowo, tak jak zawsze to robię i przeważnie wszystko działa, tak nieraz powstaje taki błąd i nie wiem jak to ugryźć. Dodam że próbowałem już wszystkiego od odpinania danych ofert od ofert wielowariantowych i podpięcia ich z powrotem poprzez edycję każdej aukcji usunięcia kodu ean, usunięcia ich z katalogu produktów oraz ponownego połączenia z katalogiem a nawet zakończenia ofert i ponownego wznowienia. Niestety nic nie pomaga. 

Proszę o pomoc, gdyż Kupujący niestety nie mogą zobaczyć a tym samym wybrać innego wariantu owego produktu a może to prowadzić do zmniejszenia sprzedaży tych produktow.

Z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

XxperfumeriaxX
#10 Popularyzator#

Dziękuje za informację. Sprawdzę.

Proszę jeszcze o sprawdzenie innej sytuacji.

 

Podaję niżej kody ean butelek, które są połączone w ofertę wielowariantową. Pomimo posiadania odrębnych kodów EAN nie są one wszystkie wyświetlane jako każda z osobna pod wyborem (kolor/wzór) tylko jako zdjęcie katalogu.

Dla przykładu, np. ta butelka EAN: 5907097591778 nie wyświetla z boku pozostałych butelek do wyboru

natomiast ta butelka EAN: 5907097591891 już z boku ma wyświetlone inne wybory kolorystyczne.

Obie butelki wchodzą w skład oferty wielowariantowej i wszystkie z nich mają inne kody EAN. 
Jak zrobić aby w każdej aukcji były pokazywane wszystkie dostępne warianty kolorystyczne? 

Pozdrawiam

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@XxperfumeriaxX czy masz połączone w wariantach ofertowych wszystkie te oferty w jedną grupę?
16718460281, 16718433983, 16718457523,16718455514, 16718452416, 16718476351, 
16718462980

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

XxperfumeriaxX
#10 Popularyzator#

Tak, dokładnie. Wszystkie oferty są w jednej grupie. Podejrzewam że w jednej aukcji jest inne zdjęcie katalogu produktu niż w innych i dlatego źle to wyświetla. Zgłosiłem już błąd w katalogu i dodałem zdjęcie katalogu takie samo jak w pozostałych ofertach z tej grupy. Czekam aż zgłoszenie zmiany zostanie zatwierdzone i sprawdzę czy w końcu będzie wszystko ok. Strasznie toporny jest ten katalog i mnóstwo czasu trzeba poświęcić aby to wszystko działało....

 

Rano natomiast dostałem znów "propozycje" zmiany kodu na inny, gdyż system wykrył że może owe dwa produkty do siebie pasują. Najgorsze w tym katalogu jest to, że są tylko dwie opcje do wyboru...albo człowiek może "zaakceptować" zmianę albo "zgłosić błąd". Brakuję zwyczajnie opcji "nie akceptuje" gdyż przy zgłoszeniu zmiany trzeba coś zmienić ale jak mam zmienić prawidłowy kod EAN produktu, który pasuję do niego na jakiś inny? Albo jak mogę zaakceptować zmianę, którą system mi narzucił bo mu się wydaję że dwa inne produkty do siebie pasują? Czy nie uważacie że to jest chore? To chyba ja wiem dodając ofertę jaki kod EAN ma dany produkt i skoro taki podaję to taki ma być a nie ja siedzę po nocach żeby to wystawić a za kilka dni system sam coś próbuje narzucić?? A skąd on wie? Robi się przez to tylko burdel bo ludzie akceptują zmiany i dzięki temu mają produkty z nieprawidłowymi do danego produktu kodami EAN...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@XxperfumeriaxX daj proszę znać, czy zmiana zdjęcia pomogła. 
Czy masz na myśli wiadomość e-mail o tytule: "Sprawdź, co zmieniliśmy w produkcie, który sprzedajesz"? Te zmiany musisz zaakceptować, aby zostały wprowadzone. Czy taka informacja pojawia się w zakładce Mój asortyment? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów