Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o podjęcie odpowiednich kroków i usunięcie negatywnego komentarza, który został wystawiony w dniu dzisiejszym.
Klient wystawił negatywny komentarz gdzie zaznaczył "BEZTERMINOWA DOSTAWA"
Oto historia przesyłki
Data Godzina Opis Oddział
2025-07-16 | 09:50:25 | Powiadomienie mail | WA1 |
2025-07-16 | 09:49:20 | Wydanie przesyłki do doręczenia | RKR |
2025-07-16 | 07:31:52 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | RKR |
2025-07-14 | 18:35:48 | Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD | OSZ |
2025-07-14 | 18:18:19 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | |
2025-07-14 | 17:26:18 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | OSZ |
2025-07-14 | 15:59:07 | Przekazanie przesyłki kurierowi | OSZ/PL16278 |
2025-07-14 | 15:40:54 | Powiadomienie mail | WA1 |
2025-07-14 | 15:36:24 | Nadanie przesyłki w punkcie Pickup | OSZ/PL16278 |
2025-07-14 | 11:24:57 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |
Przesyłkę wysłaliśmy w terminie, za to firma kurierska miała opóźnienie. Na które jako my sprzedający nie mamy żadnego wpływu.
Numer zamówienia be2f2320-5fcd-11f0-9c20-67f42ff120e4
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mi allegro w podobnej sprawie napisało, że mają ukryte procedury na to ale nie podadzą jakie
Usuwają komentarze jak chcą i komu chcą
masz pecha być w tej złej grupie
Mi usunęli mój wpis nieterminowej dostawie: fakty: paczka wysłana w czwartek dotarła we wtorek gdy miała być w sobotę
i twierdzą, że mogą to robić
@RED oczywiście mamy wewnętrzne procedury, natomiast w tym temacie opieramy się na regulaminie i prawie.
Przepraszam, który przepis prawa mówi, iż opinia ewidentnie nieprawdziwa jak np wystawiona za nieterminową wysyłkę choć paczka została wysłana tego samego dnia jest zgodna z prawem???
Proszę o konkrety, nie puste regułki @gdvorek
@AnnaG-Antyki jeśli potrzebujesz konkretów w temacie przepisów prawa? Zgłoś się do prawnika lub odpowiedniej instytucji.
Ja nie potrzebuję konkretów, wiem że nie ma przepisu zezwalającego Wam na publikowanie ewidentnie nieprawdziwych opinii...
To Ty zeznałeś, ze to zgodne z prawem wiec powinieneś taki przepis podać...
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@gdvorek help desk Allegro jak zwykle w formie XD Merytoryczne i kulturalne odpowiedzi jak zawsze 🙂
@gdvorek w moim opisywany przypadku - absolutnie nie stosujecie się do przepisów prawa i oraz do własnego regulaminu
do tego piszecie, że nie powiecie o co chodzi, bo macie własne tajne procedury
cyt:
każda decyzja o usunięciu komentarza podejmowana jest na podstawie obowiązującego regulaminu Allegro oraz wewnętrznych procedur moderacyjnych, które nie są publicznie udostępniane
polecam ref:!00D240aE05.!500Ti0ToDcT:ref ] jak masz dostęp
wpis jaki został usunięty
|
ewidentnych kłamstw nie usuwacie
@AnnaG-Antyki o tym, że allegro ma obowiązek prawny moderować komentarze pisałem już
w samych początkach tego forum w lutym 2020
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096
@AnnaG-Antyki argumenty jakie stosuje allegro wybranym podmiotom, np:
powód usunięcia wpisu
Sprawdziłem szczegóły zamówienia i zgodnie z listem przewozowym, sprzedawca niezwłocznie nadał przesyłkę, a opóźnienie w doręczeniu wystąpiło po stronie przewoźnika.
W zakładce "Dostawa i płatność" sprzedający zadeklarował wysyłkę w trybie natychmiastowym i ten termin został dotrzymany. Czas doręczenia może się jednak różnić w zależności od działania firmy kurierskiej, na co sprzedający nie ma już bezpośredniego wpływu.
(wg allegro niezwłocznie to po 24 godzinach przy ustawieniu czasu wysyłki natychmiast)
serwis ma gdzieś, że bym tej przesyłki wcale nie dostał bez interwencji u przewoźnika, bo sprzedawca zignorował temat, nie interesuje go także inna treść komentarza
Temat ocen był już wielokrotnie poruszany. Wciąż jednak pojawiają się te same pytania, dlatego przygotowałem podsumowanie z naszych artykułów zasad dotyczących ocen sprzedaży.
Ocena sprzedaży to opinia kupującego o transakcji. Składa się z wyboru Polecam lub Nie polecam. Kupujący może dodać komentarz opisowy oraz, w przypadku oceny negatywnej, musi wskazać powód swojej decyzji.
Oceny sprzedaży są widoczne w kilku miejscach:
zakładka Otrzymane oceny zawiera wszystkie opinie z ostatnich 12 miesięcy,
Lista ocen dostępna jest dla wszystkich klientów i pozwala ocenić wiarygodność sprzedającego,
panel Jakość mojej sprzedaży uwzględnia tylko oceny z ostatnich 30 dni.
Procent poleceń to stosunek unikalnych ocen Polecam do sumy unikalnych ocen Polecam i Nie polecam z ostatnich 12 miesięcy. Wynik zaokrąglany jest do pierwszego miejsca po przecinku.
Ocena nie jest uwzględniana w statystykach, jeśli:
została usunięta przez kupującego lub Allegro,
została wykluczona, na przykład gdy:
dotyczy zakupu od tego samego klienta w krótkim odstępie czasu,
odnosi się tylko do czasu dostawy przewidywanego przez system,
wynika z problemów technicznych lub działań Allegro,
dotyczy opóźnienia po stronie przewoźnika, mimo że sprzedający wysłał przesyłkę w terminie.
Dodatkowo zawsze wykluczana jest pierwsza negatywna ocena z ostatnich 30 dni.
Oceny są usuwane tylko w konkretnych przypadkach:
kupujący sam poprosi o usunięcie,
sprzedający zgłosi ocenę i treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę,
treść narusza regulamin lub zawiera dane osobowe, treści obraźliwe lub bezprawne.
Każde zgłoszenie analizowane jest indywidualnie. Nie usuwamy ocen tylko dlatego, że są negatywne.
Więcej o ocenach możecie przeczytać w artykule Jak działają oceny i komentarze.
@gdvorek , przecież Wy nawet nie potraficie wykluczyć oceny za nieterminową dostawę z winy przewoźnika, a co tu dopiero mówić o czymkolwiek innym...
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Byłoby miło aby wreszcie ktoś z Państwa odpowiedział mi.