anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rabat transakcyjny

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. 

Klient zakupił 19 rolek tapety. Okazało się że na stanie mamy 18. Zadzwoniliśmy do klienta w celu ustalenia czy chce anulować zakup. Klient chciał te 18 rolek więc wysłaliśmy, zrobiliśmy zwrot kwoty za 1 rolkę i złożyliśmy wniosek o rabat transakcyjny i go otrzymaliśmy. Teraz klient zrobił zwrot zamówienia(te 18 rolek). Jak złożyć ponownie wniosek o rabat transakcyjny ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb w tej sytuacji skontaktuj się z nami ponownie przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Witam. Złożyłam ponowny wniosek o rabat transakcyjny i otrzymałam taką odpowiedz: 

Dobry wieczór,

dziękuję Państwu za wiadomość w sprawie oferty (15022679372) Tapeta Mur Beton Tynk Szara 36600-4 AS, kupujący: jaczynski.

Przyznałem rabat transakcyjny na podstawie zwrotu wpłaty. Państwa zwrot jest widoczny w zakładce "Rozliczenia z Allegro".

Gdyby zwrot zostałby dokonany w pełnej kwocie, rabat transakcyjny przyznalibyśmy automatycznie.

Lecz jest to rabat przyznany za te pierwsza zwrocona rolke o ktorej pisalam. A zwroty wplat byly dwie:

-54,90 zł
17 gru 2024, 17:30
zwrot P24

ZWRÓCONE

-988,20 zł
27 gru 2024, 21:53
zwrot P24

ZWRÓCONE

Bardzo prosze o przyznanie rabatu transakcyjnego za pozostale 18 rolek.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kadus_ms_fb dziękuję za wiadomość, ale napisz to proszę w korespondencji e-mail, w której otrzymałaś tę odpowiedź. My nie przyznajemy rabatów transakcyjnych, robi to zespół, z którym już prowadzisz korespondencję 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów