Reklamacja 46998730

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
do kiedy otrzymam odpowiedź na reklamację 46998730? Niestety konsultanci na czacie są niepomocni - po zadaniu pytania rozłączają się i blisko od pół godziny nikt się nie potrafi ponownie połączyć, a na wnioski wysłane mailowo, nikt nie odpowiada. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co mają Ci powiedzieć, jak nie wiedzą co powiedzieć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KopeCosmetics Widzę, że 3 dni temu przekazałeś dane, o które prosił doradca. W tej sytuacji pozostaje czekać. Kiedy decyzja zapadnie, doradcy skontaktują się z Tobą ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź. Do kiedy najpóźniej powinienem otrzymać decyzję?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KopeCosmetics nie mam takich informacji. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Niestety nie dostałem odpowiedzi w terminie 14 dniowym, mimo nawet zapewnień konsultanta na czacie.
Proszę o interwencję w tej sprawie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14 dni, a jeśli nie będzie w tym czasie żadnej odpowiedzi, wtedy będzie to znaczyło że reklamacja została uznana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko w pozaallegrowym świecie. Tu regulamin nie daje żadnych konsekwencji za nieterminowość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście, że tak - reklamacja złożona dnia 6 grudnia, mail z prośbą od serwisu o uzupełnienie wysłany dnia 9 grudnia i odpowiedziałem 10 grudnia z uzupełnieniem, a po ponad dwóch tygodniach (dokładnie 27 grudnia, czyli 21 dni po złożeniu reklamacji), odpowiedź, że zarejestrowali moją reklamację i odpowiedzą najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od dnia 27 grudnia, bo jak to napisali:
"Podkreślę, że Reklamację wobec naszych usług określa nasz Regulamin - nie jest to reklamacja w myśl rozumieniu polskiego ustawodawcy i nie opisuje go żadna ustawa."
W międzyczasie zapytałem pracownika na czacie czy moje uzupełnienie dotarło, na co otrzymałem twierdzącą odpowiedź.
W myśl punktu regulaminu 16.5.:
"Spółka rozpoznaje Reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku, gdy Reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Spółka zwróci się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej Reklamacji."
Jeżeli za datę doręczenia uznaje się 10 grudnia, tak więc termin reklamacji minął dnia 24 grudnia, na co niestety nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
Szkoda, że w regulaminie nie określili skutków za ich nieterminowość w odpowiedzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety regulamin nie określa skutków za nieterminowość w odpowiedziach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KopeCosmetics 14dni na rozpatrzenie od chwili zgłoszenia, nawet jak zostanie uznana sprawa się nie skończy, trzeba to jakość rozwiązać dalej.