Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Proszę o odpowiedź.
Czy allegro łamie swój własny regulamin?
16.5.
Spółka rozpoznaje Reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku, gdy Reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Spółka zwróci się do składającego Reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin 14 dni biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej Reklamacji.
Co w przypadku przekroczenia terminu?
Po co tworzyć regulamin skoro się go nie przestrzega?
msniezek A jak już jesteś, to sprawdź sobie reklamację nr 44973601.
Minął jej termin rozpatrzenia i ani widu ani słychu odpowiedzi:)
@Autozaslony przecież masz jasną odpowiedz, Allegro może łamać regulamin Allegro, bo regulamin Allegro nie przewiduje żadnych sankcji dla pracowników Allegro😉
@Autozaslony z tego co widzę, odpowiedź na reklamację dostałeś opóźnioną o 5 dni (za co w imieniu Allegro przepraszam), ale dostałeś - wysłana 14 października o 11:06. Sprawdź spam.
msniezek a to dobre, animacja nie stanowi prawa ale zawarta w niej treść już tak,
Po drugie coś źle sprawdziłeś. 14 odpowiedzieliście na reklamację od której w ten sam dzień wysłaliśmy odwołanie, które jest rozpatrywane taj jak reklamacja i na które nie dostaliśmy odpowiedzi. Więc pisanie o spamie jest nie na miejscu, no chyba że Wy go sprawdźcie:)
Czekam na odpowiedź:)
@Autozaslony treść zawarta w animacji jest inna niż ją tutaj przedstawiasz.
W swojej wiadomości pisałeś o reklamacji, nie o odwołaniu od niej. Jeżeli odwołałeś się od decyzji reklamacyjnej, wkrótce otrzymasz odpowiedź, choć może to potrwać jeszcze jakiś czas.
msniezek serio tak świadomie to piszesz?
Co za róznica czy reklamacja czy odwołanie, ma ten sam nr, po drugie macie też 14 dni na rozpatrzenie. Rozumiem, że Wasz regulamin można sobie wyrzucić do kosza?
Ustalacie go ale ale macie go gdzieś i nie macie zamiaru go przestrzegać?
I tak oficjalnie o tym informujcie?
Może odpowiemy a może nie, może za kilka dni a może za miesiąc?
To jest kpina z uczciwych sprzedawców.
Nie wiem czy się orientujesz w temacie reklamacji i zgłoszeń składanych poprzez dyskusje na Allegro.
Z moich doświadczeń wynika, że wszelkie takie problemy należy rozwiązać do piątku do południa. Potem (przez weekend) do obsługi zasiadają jacyś "praktykanci, zleceniobiorcy, stażyści" - nie wiem po prostu kto, lecz są to osoby, które nie znają zasad prawa i regulaminu Allegro. W moim przypadku - po zgłoszeniu reklamacji przez kupującego - pracownik Allegro przyznał mu zwrot kasy (w sobotę) - bez poinformowania kupującego, że sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i bez zachowania tego terminu. A po niedzieli - sytuacja wręcz "odwrotna" - kupujący składa reklamację, na drugi dzień prosi Allegro o pomoc - i pracownik Allegro odpowiada zgodnie ze wszelkimi zasadami, że sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji - z mojej strony to 2-3 dni i sprawa załatwiona.
@AGD-SERVICE w tym wątku mowa jest o reklamacjach na obsługę/działanie Allegro. Jeżeli chodzi o nasze działania w ramach dyskusji to każda sprawa jest inna i nie ma tu automatyzmu. Decyzje dotyczące wypłaty z Allegro Protect zawsze podejmują eksperci.
@msniezek A zapytam o to ze w waszym regulaminie jest napisane że dyskusję możesz otworzyć 1godz. po zakupie a wszystkie zakupy z Chin mają blokowaną taką możliwość- dlaczego?
msniezek a ja jeszcze dodam pytanie co ze zgłoszeniami wobec pewnego sprzedawcy który dodaje dziesiątki tysięcy ofert, łącząc losowy produkt z katalogu nie posiadając ich na stanie?
Bez zgody używa nazw innych firm itd.
Wielu sprzedawców zgłasza to od tygodnia i allegro milczy na ten temat zamiatając sprawę pod dywan. Dziewczyny, też już nie wiedzą co odpisać bo same już chyba zauważyły, że ewidentnie allegro chroni takich nieuczciwych sprzedawców.