Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie weryfikujecie ocen, negatywa może wystawić każdy bez powodu bo ma taki kaprys. Nawet jak sprzedawca zrobił wszystko idealnie. Ingerujecie tylko w kilku przypadkach z sufitu których nikt nie prezentuje.
Usunęliście mozliwosc oceniania kupującego, co spowodowalo ze teraz kazdy jest bezkarny i robi na zlosc bo nie ma zadnych konsekwencji.
Co z tego ze pierwszy negatyw nie liczy się do jakości sprzedaży skoro i tak wpływa dalej na % poleceń. Klienci na to patrzą robiąc zakupy, najlepiej mieć w zasadzie min. 98% żeby miało sens.
Dodatkowo traci się SS przy tak minimalnym spadku. Ogólnie sprzedaż pada.
Jak ktoś ma mały sklep lub zaczyna i ma np. 100 ocen to 2 negatywy już niszczą wszystko. Przecież to absurd.
Dodatkowo jeszcze ocena taka wisi ponad rok i nie da się z tego wyjść, jak ktoś chce mieć 100% to musi czekać ponad rok nawet jak ma już wszystkie inne oceny świetne. Wszystko z powodu jednej oceny..
Czy kiedykolwiek zmienicie ten system aby pomóc ludziom czy tylko będziecie ich lekceważyć?
I nie piszcie że wam przykro i że tak wygląda regulamin bo to jeszcze dobitniej pokaże brak szacunku do sprzedawców.
@pinsplash Wiem, że było i wiem, że nic się nie zmieni. Tylko nie rozumiem dlaczego Allegro tak bardzo nienawidzi sprzedawców 😉
@gdvorek Przecież wy jako Allegro wiecie najlepiej jaki % kupujących wystawia oceny. Znikomy. I co robicie? Nic. Hodujecie patologię która ma świadomość że wystarczy sprzedawcy napisać że „albo dostanę rekompensatę albo wystawię negatywa”. A jak wam się to zgłasza łącznie z przesłaniem screenów to piszecie „nie wnikamy w prywatne ustalenia między państwem”. Kurtyna.