Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jako Allegro rozważaliście możliwość wprowadzenia ograniczeń w wyborze formy zapłaty za pobraniem, dla tych kupujących który notorycznie nie odbierają przesyłek pobraniowych?
Jakiś pomysł?
Wydaje mi się że okres wakacyjny może sprzyjać zwiększeniu wolumenu paczek nieodebranych przez klientów, a już w szczególności tych za pobraniem.
Może rozważ wysyłkę za pobraniem tylko przez InPost, z tego co wiem przynajmniej zwroty mają darmowe.
@DavidPL Raczej nie da się ograniczyć określonych form przesyłek wybranym kupującym.
Ja wiem, że się nie da (na chwilę obecną).
Nie chcemy rezygnować z pobraniówek bo jednak nasi klienci ich używają. Daliśmy na pobraniówki tak zaporową cenę, że pokrywa ona koszty nieodebranych pobrań, jednak cierpią na tym nasi uczciwi klienci.
Chętnie widziałbym rozwiązanie (ale to musiało by być rozwiązanie systemowe, wprowadzone przez Allegro), że jeśli klient nie odebrał więcej niż, powiedzmy 5% pobraniówek (to jest do ustalenia), to niemiałby możliwości wybrania formy płatności za pobraniem. Do tego pierwsze nieodebrane pobranie w roku, albo np raz na pół roku mogłoby się nie liczyć - każdemu może się zdarzyć nieodebrać paczki raz na jakiś czas, z przyczyn losowych.
mylisz pojęcia
to jest niewykonanie umowy przez kupującego
każda nieodebrana pobraniówka, szczególnie gdy kupujący nie odstąpił od umowy
kwalifikuje się do działań prawnych, łącznie ze sprawą w sądzie
Tak wygląda teoria.
Znasz kogoś kto procesuje się o każdą nieodebraną pobraniówkę, bo ja nie.
Taaaaaaa jeśli liczysz na allegro, które w jakimś stopniu zastosowało by ograniczenia dla konsumenta to zapomnij. Do chwili kiedy to sprzedający traci kasę, a nie Allegro, żadnego rozwiązania nie będzie.
@DavidPL rozwiązanie systemowe allegro istnieje ale jest do bani bo allegro zezwala ci po 3 nieodebranych pobraniówkach wrzucić kupującego na czarną listę mnk na 180 dni
Nie chcę wrzucać klienta na czarną listę. Chcę mu tylko wyłączyć pobraniówki. Poza tym aby dodać (legalnie) klientka na czarną listę to musi u mnie 3 razy nie odebrać pobraniówki w ciągu pół roku. Rozwiązanie które proponuję. Rozwiązanie które proponuję mogłoby działać globalnie dla całego Allegro.
Wiem, że Allegro nie jest chętne do pomocy sprzedającym, ale pomarzyć na głos zawsze można 🙂
@DavidPL Wystarczy samemu zrezygnować z odbiorów osobistych oraz pobraniówek i problem zniknie .
@pinsplash to rzeczywiście jest marginalna sprawa 🙂 Zachęcam do zgłaszania nam takich przypadków. Tym niemniej ludzie notorycznie nieodbierający przesyłek pobraniowych (tak w ogóle to co to znaczy notorycznie?) robią to raczej celowo - dla nich obejście ewentualnej blokady, poprzez założenie konta zakupowego na babcię czy ciocię, to kilka minut.
Dla sprzedawcy jedynym stuprocentowo skutecznym rozwiązaniem jest rezygnacja z pobraniówek. Każdy powinien sobie przekalkulować, czy bardziej mu się opłaca ryzyko ich udostępniania.
każdy klient powinien mieć swoją kartotekę. Jeśli nie odbierze pobraniówki powinien mieć karę i uniemożliwienie czy też blokadę na kolejną pobraniową przez okres 6 miesięcy . Oczywyście powinna być za każdym razem informacja o takiej ewentualności . Nas Allegro prześwietla na wskroś dlaczego nie klienta? Może to nie zakończy procederu wystawiana ale jeszcze wielu nas umie czytać ze zrozumieniem klient także. Warto rozważyć by mieć kontrolę nad klientem
@Casemi1 przedstaw proszę w takim razie jak wyobrażasz sobie technicznie weryfikację takiego klienta, a w szczególności to czy nowo utworzone konto nie jest przypadkiem kontem Jasia który w tamtym tygodniu zapomniał odebrać 100 przesyłek za pobraniem i dziś nazywa się Grzesio 😉
@pinsplash ciii ... zapominasz, że taka sytuacja ma też soje plusy, choć i tak przyznam, że Ci którzy mają kupić na allegro i tak tutaj kupią ... nawet o 50% drożej.
@sl-aw-ek wiem, miałem ostatnio taki przypadek 🙂 "Może i jest drożej ale mam smarta " 😂 ( w innym sklepie przy tej kwocie przesyłka była gratis)
po numerze telefonu 🙂
numer ludzie też mają na słupa i nic nie zrobisz
Kiedyś każdy kto chciał założyć konto musiał wylegitymować się pesel .Ponieważ ludziska wystawiali sobie sami opinie lub je zakupili. W każdym razie potrzeby był pesel.(wiadomo teraz też można pokombinować ale już nie tak bardzo. Następnie stworzono dwa sprzedaże , lokalnie i firmowo i hulaj duszo dla klientów. Firmowe konto weryfikowane pod każdym kontem a klient kupuje z 10 kont i sam już nie wie co zamówił i kiedy. Więc mój sposób to weryfikacja klienta . A drugi pomysł. Chcesz pobranie to wpłacasz pieniądze za przesyłkę i ewentualny powrót a następnie przy płatności dana kwota jest odliczana za pobranie . Trochę z tym ciaćkania ale Miłościwie nam panujące Allegro ma fachowców z IT i poradziłoby sobie jakby chcieli.
@Casemi1 korzystam z allegro już prawie 20 lat i nie przypominam sobie weryfikacji peselem.
Wystarczyłaby weryfikacja smsem, zawsze to jakieś utrudnienie w zakładaniu lewych kont.