anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyłudzenia zawyżonych należności za kampanię ADS

kakabe_2007
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Dzień dobry. Proszę o wyjaśnienie dlaczego za Kampanię ADS z dnia 04.08.2024 żądacie Państwo abym zapłacił TRZY RAZY WIĘCEJ niż pokazują to statystyki z danego dnia ???????????

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 kwestię naliczonych opłat możesz wyjaśnić wyłącznie przez formularz kontaktowy, więc zapraszam tutaj.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@_HolaOla_  Złożyłem stosowne pismo ale brak odzewu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 sprawdziłam i to zgłoszenie dotarło do nas dopiero dziś rano, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@_HolaOla_  Dziękuję

oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Dwa dni minęło, pieniądze błyskawicznie z kąta Allegro pobrało i co ? i nic jak zwykle zapanowała grobowa cisza ! Zero jakiegokolwiek kontaktu i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji ze strony KONSULTANTÓW .

Dla przypomnienia sprawy z prośbą o pomoc

- zgłoszenie numer "43890872" ref:!00D240aE05.!500Ti0EGpY5:ref

oznacz moderatorów

profitools
#9 Pomysłodawca#

A miałeś może włączone adsy w google? Jest informacja w adsach, może to ma coś wspólnego z Twoim przypadkiem?

"Niedostępne dane dotyczące kampanii emitujących się w Google

Ze względów technicznych nastąpiło opóźnienie w synchronizacji danych z Google. Niedostępne są statystyki kampanii emitowanych w Google. Statystyki pozostałych kampanii wyświetlają się prawidłowo. Brakujące dane zostaną udostępnione po usunięciu błędu. Informacje o płatnościach z tych kampanii zostaną zliczone z opóźnieniem."

oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@profitools  Nie było takiej informacji. Dzień przed i dzień po normalnie naliczało opłaty. Jeśli była by drobna różnica nawet bym nie zwrócił uwagi ale ponad trzykrotna wzbudziła moje zaniepokojenie.Takie wyjaśnienie powinni udzielić Konsultanci a tym czasem CISZA aż krzyczy !

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @kakabe_2007. Przepraszam, że tyle to trwa. Poprosiłam o najwyższy priorytet w Twojej sprawie. Niedługo otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu 43890872.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@MiMary  Dziękuję Pani za zainteresowanie moim problemem.

oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@MiMary  Otrzymałem długo oczekiwaną odpowiedz . No ręce opadają nad kompetencjami KONSULTANTÓW !!!! Pan Konsultant oczywiście niczego nie zauważył i oczywiście nie znalazł problematycznej kwoty. W zamian przysłał mi zestawienie pobranych kwot ale odnoszę wrażenie że to nie dotyczy mojego konta bo te kwoty zupełnie się nie zgadzają ani ze statystykami ADS ani z kwotami pobranymi z mojego konta. Wychodzi na to że trzeba dokładnie wskazać dzień, godzinę, minutę, sekundę oraz kwotę aby ludzie zatrudnieni aby pomagać w wyjaśnianiu problemów zechcieli pochylić się nad zagadnieniem. Oczywiście "odwaliłem" robotę za Konsultanta ale oczywiście za swoją pracę nie otrzymam zapłaty. Czekam na kolejną informację czy Panu Konsultantowi udało się znaleźć błędnie naliczoną i pobraną opłatę .

oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

Minęło kolejnych kilka dni i prócz standardowych formułek zapewniających o przekazaniu sprawy do "odpowiedniego działu"  nic się nie dzieje w sprawie błędnie naliczonej i pobranej kwoty. Zrozumiał bym gdyby Allegro te dane musiało by pozyskać z firmy zewnętrze i trzeba by było czekać na informację. Mają wszystko w swoim archiwum ........ dlaczego działają tak opieszale ????? O to jest pytanie ...................................................................... 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kakabe_2007 Nasi doradcy robią, co mogą, aby jak najszybciej obsłużyć wszystkie zgłoszenia. Ze względu na ilość zgłoszeń może to chwilę trwać. Tutaj nie jesteśmy w stanie udzielić Ci pomocy w sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@w_kiwi  Kilkanaście minut temu dostałem od Konsultanta kolejną odpowiedź nic nie wnoszącą do sprawy......... to już trzeci konsultant który wypowiada się w tej sprawie 🤣 Ciekawe jest to że sami generujecie te problemy - gorsze że nie potraficie swoich problemów rozwiązać. Zastanawia mnie co jest takiego skomplikowanego w tej sprawie - macie rejestr kampanii ADS z danego dnia w którym zawarta jest kwota należna za usługę. Wystawiacie błędne żądanie zapłaty wyższe trzykrotnie niż opiewa to należność za kampanię i pobieracie to z mojego konta. Co jest tak skomplikowanego i trudnego w porównaniu kwoty należnej i kwoty pobranej ??? Trwa to już sześć dni - pytanie ile jeszcze dni zajmie Allegro tak prosta czynność ????????????

oznacz moderatorów