Wyłudzenia zawyżonych należności za kampanię ADS
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry. Proszę o wyjaśnienie dlaczego za Kampanię ADS z dnia 04.08.2024 żądacie Państwo abym zapłacił TRZY RAZY WIĘCEJ niż pokazują to statystyki z danego dnia ???????????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kakabe_2007 kwestię naliczonych opłat możesz wyjaśnić wyłącznie przez formularz kontaktowy, więc zapraszam tutaj.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Złożyłem stosowne pismo ale brak odzewu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kakabe_2007 sprawdziłam i to zgłoszenie dotarło do nas dopiero dziś rano, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dwa dni minęło, pieniądze błyskawicznie z kąta Allegro pobrało i co ? i nic jak zwykle zapanowała grobowa cisza ! Zero jakiegokolwiek kontaktu i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji ze strony KONSULTANTÓW .
Dla przypomnienia sprawy z prośbą o pomoc
- zgłoszenie numer "43890872" ref:!00D240aE05.!500Ti0EGpY5:ref
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A miałeś może włączone adsy w google? Jest informacja w adsach, może to ma coś wspólnego z Twoim przypadkiem?
"Niedostępne dane dotyczące kampanii emitujących się w Google
Ze względów technicznych nastąpiło opóźnienie w synchronizacji danych z Google. Niedostępne są statystyki kampanii emitowanych w Google. Statystyki pozostałych kampanii wyświetlają się prawidłowo. Brakujące dane zostaną udostępnione po usunięciu błędu. Informacje o płatnościach z tych kampanii zostaną zliczone z opóźnieniem."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@profitools Nie było takiej informacji. Dzień przed i dzień po normalnie naliczało opłaty. Jeśli była by drobna różnica nawet bym nie zwrócił uwagi ale ponad trzykrotna wzbudziła moje zaniepokojenie.Takie wyjaśnienie powinni udzielić Konsultanci a tym czasem CISZA aż krzyczy !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć @kakabe_2007. Przepraszam, że tyle to trwa. Poprosiłam o najwyższy priorytet w Twojej sprawie. Niedługo otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu 43890872.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MiMary Dziękuję Pani za zainteresowanie moim problemem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MiMary Otrzymałem długo oczekiwaną odpowiedz . No ręce opadają nad kompetencjami KONSULTANTÓW !!!! Pan Konsultant oczywiście niczego nie zauważył i oczywiście nie znalazł problematycznej kwoty. W zamian przysłał mi zestawienie pobranych kwot ale odnoszę wrażenie że to nie dotyczy mojego konta bo te kwoty zupełnie się nie zgadzają ani ze statystykami ADS ani z kwotami pobranymi z mojego konta. Wychodzi na to że trzeba dokładnie wskazać dzień, godzinę, minutę, sekundę oraz kwotę aby ludzie zatrudnieni aby pomagać w wyjaśnianiu problemów zechcieli pochylić się nad zagadnieniem. Oczywiście "odwaliłem" robotę za Konsultanta ale oczywiście za swoją pracę nie otrzymam zapłaty. Czekam na kolejną informację czy Panu Konsultantowi udało się znaleźć błędnie naliczoną i pobraną opłatę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Minęło kolejnych kilka dni i prócz standardowych formułek zapewniających o przekazaniu sprawy do "odpowiedniego działu" nic się nie dzieje w sprawie błędnie naliczonej i pobranej kwoty. Zrozumiał bym gdyby Allegro te dane musiało by pozyskać z firmy zewnętrze i trzeba by było czekać na informację. Mają wszystko w swoim archiwum ........ dlaczego działają tak opieszale ????? O to jest pytanie ......................................................................
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kakabe_2007 Nasi doradcy robią, co mogą, aby jak najszybciej obsłużyć wszystkie zgłoszenia. Ze względu na ilość zgłoszeń może to chwilę trwać. Tutaj nie jesteśmy w stanie udzielić Ci pomocy w sprawie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi Kilkanaście minut temu dostałem od Konsultanta kolejną odpowiedź nic nie wnoszącą do sprawy......... to już trzeci konsultant który wypowiada się w tej sprawie 🤣 Ciekawe jest to że sami generujecie te problemy - gorsze że nie potraficie swoich problemów rozwiązać. Zastanawia mnie co jest takiego skomplikowanego w tej sprawie - macie rejestr kampanii ADS z danego dnia w którym zawarta jest kwota należna za usługę. Wystawiacie błędne żądanie zapłaty wyższe trzykrotnie niż opiewa to należność za kampanię i pobieracie to z mojego konta. Co jest tak skomplikowanego i trudnego w porównaniu kwoty należnej i kwoty pobranej ??? Trwa to już sześć dni - pytanie ile jeszcze dni zajmie Allegro tak prosta czynność ????????????