anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zamówienie anulowane i wysłane

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Klient założył zamówienie 30 lis 2024, 18:51 (sobota) , anulował i otrzymał zwrot wpłaty 1 gru 2024, 12:17 (niedziela), zamówienie poszło do realizacji w poniedziałek, list przewozowy mimo anulacji dało się wygenerować, paczka wysłana, klient otrzymał i pieniądze i towar. 
numer zamówienia bc20a3a1-af43-11ef-86bf-2f6d943bd56f
zwykle dla takiego zamówienia nie dało się wygenerować listu przewozowego. Dlaczego teraz się da??

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Anulowane czy kliknął zwrot?

oznacz moderatorów

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

ANULOWANE
automatyczne zwroty mam tylko dla zamówień anulowanych, dla tych z opcją "zwrot" kasę zwracam dopiero po obejrzeniu co do mnie wraca i w jakim stanie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To teraz niech allegro się z tego tłumaczy, ale oni jak zawsze zgonią na coś. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

to samo w zamówieniu numer 00a52a30-9d30-11ef-a830-3de82b6f6d80

zaczynam sprawdzać wszystkie transakcje z cechą zamówienia "Zwrot wpłaty od kupującego"

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ARNOLD-II skonsultuje sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

wiadomo coś? 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@ARNOLD-II  minęło dopiero 5 dni, a ty chcesz już odpowiedz 😉

oznacz moderatorów

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

chcę moje pieniądze odzyskać 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ARNOLD-II pisz do klienta o zwrot towaru lub kasy , popełniłeś błąd realizując anulowaną transakcję ,

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ARNOLD-II przepraszam, że to trwa tak długo - cały czas weryfikujemy dlaczego udało się nadać te zamówienia. Natomiast jeśli chodzi o odzyskanie pieniędzy, to najlepiej jest skontaktować się z kupującym w celu zwrotu towaru, do którego posiadania nie jest uprawniony. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

Mieliśmy już z taką sytuację wcześniej i pomogła dopiero wiadomość od Was. @RaBarbar_ka czy mogłabyś skierować do tych kupujących takie prośby? Fakt, że allegro wie o sprawie i idzie to drogą oficjalną ma duży wpływ. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ARNOLD-II Skierowałam prośbę do odpowiedniego zespołu o kontakt z klientem w tej sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów