anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Znowu wprowadzanie klientów w błąd czas wysyłki i negatywy

petinek_pl
#13 Ambasador#

Znowu ta sama sytuacja. Znowu jestem straszona negatywem za błędy allegro i głupote klienta w jednym. 

Musiałam ustawić czas wysyłki na 10 dni. Klient jak zawsze nie doczytał i pretensje i straszenie. Malo tego sama mu napisalam po zakupie kiedy wedlug oferty wysylka zeby uniknac wlasnie takich sytuacji... i potwierdzil ze rozumie... a teraz cyk dyskusja,obrażanie i że nie dostał paczki. Ja na to,ze przeciez mial tu i tu informacje kiedy otrzyma. On ze to oszustwo i tyle i ze da negatywa w pelni zasluzonego.. allegro nawet potwierdzilo w dyskusji ze się myli i wysylka jest zgodna z deklaracją. Ale co tam, klient ma zawsze racje. 

Nie zlicze ile razy juz pisalam w tej samej sprawie aby usprawnic ten system informacji, piszecie wysylke w dniach roboczych a klient to rozumie jako kalendarzowe,na nic tlumaczenia. Niby pisze ze wysylka tego i tego dnia ale klient ma to głęboko! Interesuje go tylko pierwsza informacja. kiedy wreszcie zajmiecie się tym problemem a nie głupotami ktore nie są istotne i wymyslaniem udziwnień, znowu dostanę negatywa nie ze swojej winy i niezasluzonego. I znowu allegro nic nie zrobicie, bo analogiczną sytuację miałam rok temu plus obrażanie i wyzwiska w dyskusji i tez po fakcie info od allegro ze klient nasz pan moze wystawić co chce, a dyskusja i czat to nie dowody... 

kiedy zajmiecie się tym problemem? I kiedy wreszcie naprawicie system wystawiania ocen, dlugo jeszcze klient bedzie mogl bezpodstawnie dawac negatywy? Zaczniecie kiedys wreszcie stosowac jakies restrykcje no LUDZIE!! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

petinek_pl
#13 Ambasador#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  naprawde nie jest wam wstyd ze widac czarno na bialym jak klient pisze ze da negatywa i za co i ze to niezasluzone i jeszcze obraża sprzedawce a wy nie reagujecie i odwracacie sie od sprzedawcy pisząc,ze klient nie zrobil nic niewlasciwego i ma prawo dawac takie oceny? Naprawde NIE JEST WAM WSTYD JAKO LUDZIOM POZWALAĆ NA TAKIE TRAKTOWANIE?

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

I co znaczy andotacja pod procentem poleceń- x ocen usuniętych (x przez Allegro, x przez kupujących w tym x po rekompensacie)? To już teraz sprzedawca ma jeszcze płacić klientowi za usuniecie oceny i jeszcze to jest podkreslane? Bo nie wiem jak inaczej to rozumieć? Kolejny przytyk do sprzedawcy zamiast pomoc i stosowac wiecej restrykcji do nierozwaznych klientów?

oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

Temu monopoliście sprzedawcy nie są a już potrzebni. Polscy. Wystarczą im Ci bogaci z Chin. 

Promowanie aukcji przed sprzedażą na pewno daje więcej milionów niż prowizje od nas,...

A kupujący nie utrzymują bezpośrednio firmy Allegro i pracowników Allegro, ale sa wabikiem. 

Nie generując dla firmy żywej gotówki bezpośredniej, ściągają nas sprzedających do utrzymywania tego molocha. 

 

To takie cięcie własnej gałęzi lub kopanie dołu pod samym sobą. Niewyobrażalna arogancja. 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl Widzę, że skontaktowałaś się dziś z nami w zgłoszeniu o numerze 46840398 w sprawie dyskusji i otrzymałaś odpowiedź. Jeżeli jakieś kwestie wymagają doprecyzowania, to proszę skieruj je w wiadomości mailowej. 

Jeżeli pojawi się negatywny komentarz od Klienta, możesz się do nas zgłosić przez ten formularz, gdzie Doradca zweryfikuje sytuację. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

oponyoffroad_pl
#8 Zapaleniec#

A co w sytuacji gdy klient dał mi 5 gwiazdek i ksiuk w dół. Pewnie przez pomyłkę. Czy w takich sytuacjach poprawiacie lub usuwacie ocenę?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@oponyoffroad_pl nie, bo klient przez pomyłkę dał 5 gwiazdek, a kciuka z premedytacją😉, a tak naprawdę, to jeśli dał przez pomyłkę, to klienta poproś o zmianę

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

 @Sa_nova  Nie. Mam dość spychologii i traktowania sprzedawców jak g.. konsultanci to roboty i odpowiadają kluczem. Odpowiedzi żadnej nie otrzymałam. Oto odpowiedź jaką otrzymałam:

Z tego co widzę dyskusja z użytkownikiem ..... została automatycznie zakończona po tym jak środki zostały zaksięgowane.

w którym miejscu moderatorka widzi odpowiedź na moją wiadomości powyżej skierowane do was?

Jak zawsze to lekceważące podejscie do sprzedawcow.. nie wiem jak mozecie dobrze się czuć tak traktując uczciwych ludzi.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl w wymienionym tutaj zgłoszeniu swoją wypowiedź rozpoczęłaś słowami: "proszę o włączenie sie do dyskusji,klient oczernia nas chociaz przesylka miala byc wedlug opisu oferty wyslana do niego dopiero w piątek (...). Z związku z automatycznym zakończeniem dyskusji po zwrocie środków (ostatnia wiadomość to informacja automatyczna) nasz pracownik nie ma możliwości już się tam wypowiedzieć. Twoja sprawa z kupującym jest rozwiązana, ale jeśli rzeczywiście otrzymasz negatywny komentarz, Sandra poprawnie wskazała Ci drogę przez formularz kontaktowy, bo tylko w ten sposób Twoja sprawa trafi do zespołu, który  komentarzami się zajmuje. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów