Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
proponuję powrót do poprzedniego sposobu liczenia terminowości przesyłek. Czyli żeby za nadaną w terminie uznawać przesyłkę prawidłowo umieszczoną w zielonym automacie - a nie dopiero po wyjęciu jest przez kuriera (co następuje niekiedy po kilku dniach)
Opóźnienia w odbiorze przesyłek nie mają charakteru incydentalnego, są na porządku dziennym. Dla Was taki plus, że ludzie przestaną tworzyć dziesiątki wątków na forum, i nie trzeba będzie zatrudniać nowych specjalistów od korekcji statystyk.
Proszę i poważne potraktowanie tego postulatu
Tomasz
Do mnie wczoraj po raz kolejny nie przyjechał kurier po One Box'a, ale tym razem z DPD.
Dziwne było już to, że w opcjach zamówienia podjazdu były tylko godziny 12-16, a kurier DPD jeździ przed południem
Przepraszam ale na kretyńskie pomysły Allegro brak słów, jakoś nie przypominam sobie żeby w ostatnim czasie ich ''specjaliści i znawcy handlu'' wymyślili i wdrożyli skutecznie coś co by nam sprzedawcom pomogło przetrwać na tym portalu ???
Powinieneś nie dodać do potrafi NIE zjadłeś 😛
siuuup do góry
@msniezek Maciek dobrze by było aby ktoś się poważnie wypowiedział, a nie milczmy, może zapomną....
@pinsplash @msniezek Na to mimo wszystko liczę. Tym bardziej, że nie chodzi o jakąś kosztowną rewolucję, ale powrót do tego, co było
Drogie Koleżeństwo - Allegro niczego nie zmieni a tym bardziej nie wróci do poprzednich opcji. Gdyby to zrobili to przyznali by się że tak szumnie reklamowany projekt, tak wiele składanych obietnic jak to będzie wspaniale i cudownie jest nic nie warte ..... Sami widzicie że moderatorki nie wypowiedziały się przez tyle godzin i myślę że nie wypowiedzą się bo nie mają niczego do powiedzenia. Jestem więcej niż pewny że większość pracowników zdaje sobie sprawę że jest to totalna porażka ale ze względu na swoje stanowisko pracy nie ma odwagi wypowiedzieć się . Prawdę powiedziawszy to się nie dziwię.... 😣
@kakabe_2007 Cóż, bywały już precedensy, że Allegro wycofywało się ze szkodliwych pomysłów, co z reguły było podbudowane odpowiednią ideologia i rozbudowaną propagandą. Jednak z reguły jedynym językiem, jaki trafia do ich przekonania jest spadek wpływów i malejące słupki.
hooop do góry
A mnie zastanawia co się dzieje z nowymi moderatorkami. Kompletnie się nie udzielają. Widziałeś może z raz jedną, już nawet nie wiem która to była :). @msniezek
@serwis-texas ja również zauważyłem absencję. Być może to nakaz z góry, aby nie wdawać się w dyskusje łONEowe ?
Przy okazji proszę moderatorki @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ o wykluczenie z ocen przesyłki, za którą dostanę negatywa.
Kupujący jest w....y To warsztat samochodowy, który za każdy dzień przestoju nalicza klientowi kilkaset złotych, więc właściciel auta też w...y.
Przy następnych zakupach będę dzwonił do kupujących poprzez ONE i błagał o rezygnację z zakupu i wybranie innej formy dostawy.
@brakestop utwórz nowy wątek , może zagęszczenie w jakiś sposób wpłynie na allegro ,w końcu klienci też tutaj zaglądają .
@mdrogeria jeśli pójdzie negatyw, to nawet załączę mp3 z rozmowy z klientem i jego opinię o tej usłudze.
Na tę chwilę monitoruję dwie ostatnie paczuszki ONE i powiadamiam klientów metodami wiadomość Allegro i telefon, jeśli nie odbiorą to SMS. I będę tak robił każdego dnia, żeby nie stracić "Supersprzedawcy".
p.s. ubyło mi średnio miesięcznie ponad 70 ocen na 30 ostatnich dni. To sporo.
Jeden negatyw rozjedzie "supersprzedawcę" jak walec drogowy chińskie szkiełka.
@brakestop na prawem na lewo zrobi odcinek pt jak allegro robi kupujących w wała kosztem sprzedawców zwalając na nich winę
@brakestop jeszcze 2 lata temu dobijałem do 4000 wystawionych , aktualnie spadam poniżej 1,5 tysia
@brakestop nie wykluczymy tego zamówienia ze statystyk, bo paczka została nadana i podjęta przez kuriera w terminie. Nie ma więc w żaden sposób negatywnego wpływu na Twoje statystyki, bo komentarza od kupującego póki co nie ma.
tak, wiem, że na tę chwilę negatywnego komentarza nie ma, bo piszemy i dzwonimy do zamawiających 😉 Uprzedzamy. Edukujemy. Informujemy. Działamy w Waszym imieniu 😉
Pchają na silę tą dostawę, mają z tym problem ale pewnie zainwestowali masę kasy albo ktoś znajomy.