anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości wyboru konta firmowego w creditagricole

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

podczas zakupu i wyboru przelewu w banku credit agricole nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , - bank mówi że to wina pośrednika płatności - jakie jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów
62 ODPOWIEDZI 62

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bimbaljacek Jaką metodę płatności wybrano i którego zamówienia dotyczy problem? 

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

a6f73141-2314-11ee-af7c-f1dd4e247129

oraz 

a6f73140-2314-11ee-af7c-f1dd4e247129

 

metoda płatności : przelew tradycyjny

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek przelew tradycyjny może księgować się do 5 dni roboczych, więc w przypadku tego zamówienia (o ile dane do przelewu zostały podane poprawnie) muszę poprosić Cię o cierpliwość. Możesz też przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl, skonsultuję z operatorem płatności czy wszystko jest poprawnie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

płatności przez serwis przelewy24 nie posiada takich problemów z płatnościami jak u was wystepują , może włączcie je u siebie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i właśnie Przelewy24 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

A JAK MOGE WYBRAC PŁATNOSC ZA POMOCA PRZELEWY24 W MOMĘCIE CHĘCI WYBORU PŁATNOSCI

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek to zależy od wybranej metody płatności. Nie możesz wybrać operatora, ale możesz wybrać metodę. Google Pay, Apple Pay, PayU Express są obsługiwane wyłącznie przez PayU. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

czy problem już został rozwiązany?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek tak jak pisałyśmy wcześniej nie jest to problem techniczny czy awaria. Rozumiem, że proponowane metody płatności nie spełniają oczekiwań wszystkich kupujących na Allegro, ale w tym momencie nie jestem w stanie zaproponować innego rozwiązania, niż korzystanie z innych metod płatności.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Muszka_2012
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. 

Mam problem z zakupami firmowymi. Nie można dokonać płatności przez bank BNP Paribas- Biznes Planet. Dostępna jest wyłącznie opcja zapłaty z konta normalnego, nie biznesowego. Są szanse na "naprawienie" tego faktu? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Muszka_2012 jest to związane z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service).
Zależy nam, aby Kupujący mogli bezkosztowo korzystać z jak największej liczby preferowanych przez siebie metod płatności. Dlatego pracujemy nad poprawą procesów płatności – m.in. wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne oferowane przez banki w ramach tzw. otwartej bankowości (ang. OpenBanking). 
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, która została udostępniona przez banki w konsekwencji wdrożenia dyrektywy europejskiej PSD2. Pozwala użytkownikowi na zlecenie płatności z rachunku (przelew) przez API banków. Polega ona na tym, że gdy użytkownik wykonuje płatność, operator finansowy zleca w jego imieniu przelew środków bezpośrednio z jego konta bankowego.
Niestety niesie to za sobą również niedogodności jak w tym przypadku - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących dlatego przekazuję jako sugestię Twoje zgłoszenie. 
Na ten moment zachęcam do skorzystania z innych dostępnych metod płatności jak np. kartą, BLIKiem czy przelewem tradycyjnym.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hoffmann5555
#8 Zapaleniec#

Mam problem, do tej pory działało przekierowanie platności do GOonline Biznes, teraz przekierowuje do  GOonline, co jest tego przyczyną? Lub co zrobić, aby wysłać platność przez BNP Paribas GOonline Biznes?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Hoffmann5555 Czyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże, prześlij nam proszę krótki film, który będzie przedstawiał ten problem.  

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hoffmann5555
#8 Zapaleniec#

Usunęłam udało mi sie dokonać tylko 1 zakupu, przy reszcie to samo sie pojawia konto indywidulane, juz kilka przeglądarek przetestowałam i to samo. W poniedziałek prześlę filmik.

oznacz moderatorów

Hoffmann5555
#8 Zapaleniec#

W piątek udało się zrealizować transakcje z laptopa.

Dzisiaj problem jest nadal , juz przetestowałam 3 rożne komputery i

wszędzie to samo, jak mogę przesłać filmik?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Hoffmann5555 a na świeżo wyczyściłaś ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki? Filmik możesz przesłać na spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hoffmann5555
#8 Zapaleniec#

Tak, usunęłam, zamknęłam przeglądarkę i problem cały czas występuje.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Hoffmann5555 a mogę poprosić Cię o nagranie filmiku z karty incognito? I podesłanie na adres spolecznosc@allegro.pl.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

arletaSt
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam ten sam problem z płatnością BNP Paribas GOonline Bizness, czyszczenie historii i ciasteczek nie pomaga, na innych komputerach to samo.

Prośba o rozwiązanie tej przeszkody.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@arletaSt czy możesz podesłać nam filmik (na adres spolecznosc@allegro.pl), na którym ten problem będzie widoczny? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów