Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot, tulejkę miedzianą , która jednak nie pasowała do urządzenia zwróciłem tulejkę sprzedawcy koszt tulejki 3.49zł + wysyłka 9.99zł nadana przez allegro delivery przez Orlen paczka. Sprzedawca w odpowiedzi odpisał , że zwróci mi tylko 3.49zł. Posiadam allegro smart i sprzedawca też. Dlaczego nie chce mi zwrócić całej sumy czyli 13.48zł?
Numer zamówienia
@konto zamknięte hahahah, załóż sobie sobie własne forum to będziesz ustalał kto i co może na nim pisać...
Po to servis Allegro umożliwił tu zadawanie pytań i przedstawienie swojego problemu, by móc otrzymywać RADY ZGODNE Z REGULAMINEM kupna / sprzedaży na Allegro a nie jakieś wymysły i osobiste przemyślenia. Nie potrzebuję twoich bredni na temat mojego zapytania tym bardziej , że już otrzymałem odpowiedz zgodną z regulaminem a nie twoich osobistych przemyśleń lub rad nie związanych z ustaleniami Allegro. Chcesz ustalać nowe zasady sprzedaży na Allegro ....to może się u nich zatrudnij i zaproponuj zmiany w regulaminie Allegro
@konto zamkniętePoziom twoich wypowiedzi jest coraz niższy, więc wybacz ale nie dam się wciągać w twoje bagienko. Skoro otrzymałeś zadowalającą odpowiedź to ją oznacz jako rozwiązanie i zakończ tą swoją g*wnoburzę nie pisząc już więcej w temacie. Nie ma takiego zapisu w regulaminie Allegro, który zabrania komukolwiek mieć tu inne zdanie niż ty i prowadzić dalej tą dyskusję. Walcz sobie o to swoje 9,99 tylko nie próbuj nikogo przy tym obrażać bo możesz się spotkać z taką samą reakcją...
@konto zamknięteWiem, że tego nie ogarniesz ale mogę mieć inne zdanie w każdej kwestii. I mam to gdzieś czy cię to obchodzi czy nie. Mnie również nie obchodzi twoja chora fascynacja regulaminem.
Bo jest regulamin i jest przyzwoitość. Ty masz tylko regulamin... 🙂
@konto zamknięte hahaha
@konto zamknięte Wg prawa zwrot to koszt kupującego, jeżeli zwrot ze Smartem się odbył to za niego się nie płaci, skoro zapłaciłeś tzn. ze wysłałeś an własny koszt. Ale jak towar był niezgodny z opisem, to reklamacja a nie zwrot a tu już koszt albo odbiór jest po stronie sprzedającego, jak tak było to wyjaśnij sprawę z nim, otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Nie chodzi mi kto płaci za zwrot. Mam allegro smart i przesyłkę zwróciłem za darmo , chodzi o to , ze sprzedawca chce mi zwrócić kasę tylko za przedmiot a nie całą sumę czyli koszt towaru i przesyłki. Jest w regulaminie Allegro o zwrotach i można zwrócić towar nawet bez podania przyczyny w ciągu 14 dni i z tego skorzystalem
Witam.
Można towar zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14-tu dni od odebrania przesyłki, to po pierwsze. Jeżeli stan zwracanego przedmiotu nie budzi kontrowersji, to sprzedawca powinien zwrócić całość za towar, oraz koszt najtańszej przesyłki udostępnionej w danej ofercie, to po drugie. Tak stanowi prawo i to nie powinno budzić najmniejszych kontrowersji.
Problemem jest interpretacja przepisów gdy strony transakcji próbują coś "ugrać" w związku ze smartem.
Czasem sprzedający kombinują i nie chcą zwracać kosztów dostawy, gdy w ofercie była dostępna opcja smart, a czasem to "cwani i obeznani z przepisami" nabywcy kombinują i oczkują zwrotu za przesyłkę w kwocie najtańszej przesyłki podanej w ofercie, pomimo że dostawa była ze smart... Ale to jak dla mnie co najmniej "naciąganie prawa".
Nie znam wszystkich szczegółów zakupu i zwrotu, ale w Pańskiej historii zastanawia mnie jedna rzecz - może czegoś nie wiem, może to była jakaś promocja, ale chciałbym wiedzieć jakim cudem miał Pan DARMOWY ZWROT SMART przy kwocie zakupu wartości 3,49 złotego?
Pozdrawiam. Marek.
Witam.
Dzięki za odpowiedź. Człowiek się całe życie ponoć uczy... Zawsze mi się wydawało, że darmowy zwrot ze SMART jest tylko wtedy, gdy zakup jest ze SMART. Ale widać byłem w błędzie.
Co do prób "ugrania" czegoś na smarcie to niczego nie sugerowałem pod Pańskim adresem. Wspomniałem tylko, że są takie przypadki i że dotyczą one obu stron transakcji.
A w tym konkretnym przypadku to być może właśnie sprzedawca próbuje naginać rzeczywistość i odmawia zwrotu za przesyłkę, bo być może w/g niego najtańsza dostępna opcja wysyłki była darmowa bo była ze smart i dla niego nie ma znaczenia, że trudno smart uznać za "zwykłą przesyłkę"...
Pozdrawiam. Marek.
Wymiary w opisie były błędne?
@konto zamknięte A czy to wina sprzedawcy że tulejka nie pasowała ? Zawsze warto przed zakupem dopytać sprzedawcy jaka do danego urządzenia pasuje.
Człowieku o czym ty bredzisz? Miałem prawo dp zwrotu więc zwróciłem . Jeżeli nie masz nic innego do powiedzenia to nie pidsz
@konto zamknięteJak na razie to ty bredzisz coraz bardziej. Bardzo proszę nie decyduj kto może tu pisać a kto nie. To jest forum i każdy ma prawo do swojego zdania. Czy ci się to podoba czy nie!